سرپرست تراکتور: بعضی مواقع اتلاف وقت و خشونت در فوتبال ایران طبیعی است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن آذرنیا سرپرست تراکتور گفت: فوتبال ایران یک فوتبال نتیجه گراست و بعضی مواقع اتلاف وقت و خشونت برای یک برد طبیعی است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتور در گفتگویی با رادیو ایران گفت: فوتبال ایران یک فوتبال نتیجه گراست و بعضی مواقع اتلاف وقت و خشونت برای یک برد طبیعی است ولی زمانی که یک برد یا باخت در یک باشگاه تغییر و تحولاتی را ایجاد میکند همچین اتفاقاتی را میتوان پیشبینی کرد، امیدوارم روزی شاهد این باشیم که اسیر احساسات نشویم و در بدترین شرایط و لحظات خودمان را کنترل کنیم.

او درباره درگیری پایان بازی تراکتور و گل گهر گفت: لازم می‌دانم از باشگاه گل گهر بابت میزبانی خوبشان تشکر کنم، اما در خصوص بازی ، با توجه به اینکه بازی درگیرانه ای بود همان ابتدای بازی منجربه شکستن بینی محمدرضا اخباری شد. در دقیقه ۸۵ با توجه به گلی که زده بودیم و نتیجه به نفع تراکتور در جریان بود طبیعی بود کمی اتلاف وقت کنیم و با توجه به آن داور بازی ۶ دقیقه وقت اضافه محاسبه کرد و در جریان بازی تا وقتی که داور سوت پایان را به صدا دراورد هیچ اتفاقی نیفتاد. اگر شما مجدد فیلم را مشاهده کنید متوجه میشوید که سعید مهری و قادری دو بازیکن تیم ما در حال خوشحالی کردن بودند و شماره ۴ تیم گل گهر لگدی را به بازیکن تیم ما زد که بعد از آن آرمین سهرابیان به این درگیری اضافه شد و این صحنه در دو قدمی کمک داور اول اتفاق افتاد. 

سرپرست تراکتور گفت: وقتی ما بازی را در زمین حریف بردیم چه دلیلی دارد که درگیری و مشکلاتی را بوجود آوریم و ازین نظر که سعید مهری عکس العمل هایی نشان داد من این را تایید میکنم ولی شروع کننده درگیری بازیکنان گل گهر بودند که البته بازیکن شماره ۴ تراکتور این اتفاق زشت را رقم زد.  قطعا باشگاه طبق آیین نامه برخورد لازم را با خاطیان انجام خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میلاد آتش نشان بندر IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    آقای بلانصبت محترم مثل رینگ کشتی کج افتاده بودند به جون هم با مشت و لگد بعد اینارو عادی نشون میدین؟ رو که رو گربه نیست باز دم استقلال گرم تو تبریز سه تایی تون کرد
    • رسول IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      همیشه شعبان یکبار هم رمضان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی