عادل فردوسی‌پور که هیچ، لری کینگ چرا ۶۰ سال برنامه اجرا کرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مگر کار در رسانه‌ها بازنشستگی می‌شناسد؟ آیا هیچ‌کس توانست بگوید حالا که آقای کینگ ۶۰ سال روی آنتن بود دیگر نباید به کارش ادامه بدهد؟

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ هفته‌ها و ماه‌های زیادی از غیبت عادل فردوسی پور در تلویزیون می گذرد و برنامه نود نیز به طور کامل تعطیل شده است. در این باره همه حرف‌ها به اندازه کافی زده شده اما هر وقت به دوشنبه شب‌ها می‌رسیم، خیلی‌ها می‌گویند فردوسی‌پور برنامه ای ۲۰ ساله را اجرا کرد و همین نکته نشان می‌دهد چه فرصت‌های زیادی نصیب او شده است!

این نقطه اختلاف ما با افرادی است که این گونه درباره یک مجری - تهیه کننده (که به گفته خودش فرزند رسانه است) قضاوت می‌کنند و سابقه ۲۰ و اندی ساله او را دلیلی بر بازنشستگی عادل می‌دانند.

این صحبت را تا همین جا داشته باشید تا برسیم به درگذشت یکی از مجریان مشهور دنیا به نام آقای لری کینگ.

لری کینگ که سال‌های سال مجری معروف «شبکه سی‌ان‌ان» بود، بر اساس تخمین نیویورک تایمز بیش از ۵۰ هزار مصاحبه انجام داد و ۶ دهه در رسانه‌ها، حضوری فعال را تجربه کرد. واقعا در آمریکا چه کسی می‌توانست بگوید لری کینگ حتی در ۷۸ سالگی که از دنیا رفت یک بازنشسته است؟ مگر کار در رسانه‌ها بازنشستگی می‌شناسد؟ آیا هیچ‌کس توانست بگوید حالا که آقای کینگ ۶۰ سال روی آنتن بود دیگر نباید به کارش ادامه بدهد؟

نقد عادل فردوسی‌پور و گریزی به آنچه در تمام سال‌های گذشته در برنامه ۹۰ روی آنتن رفت، حق طبیعی همه آنهایی است که حتی با فردوسی‌پور هم عقیده نیستند و سبک کارش را نمی‌پسندیدند اما از این زاویه نگاه کردن به عادل که او فرصتی ۲۰ ساله برای اجرای برنامه داشت و همین برایش کفایت می‌کرد از آن حرف‌هایی است که منطق ندارد و این از همان جمله‌ها و ادعاهایی است که قابل قبول نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامران5 IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    فردوسی پور از تلویزیون حذف شد چون حرفای دستوری رو آنتن نزد ولی تجربه نشون داده افرادی که در موردشون تصمیم گرفته میشه تا صدا و تصویرشون نشون داده نشه نتیجه برعکس شده، ماندگارترین افراد تاریخ ایران میشن و محبوبیتشون چند برابر میشه
  • محمدطاها IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    ایووول آقای زهرابی عزیز..دمت واقعا گررررم⁦❤️⁩ دوشنبه شب شد و بی نهایت دلتنگ عادل فردوسی پور هستیم..بشدت جای برنامه نود خالیه..بازگشت_ عادل فردوسی پور _خواسته مردم ، فردوسی پور_ در_ مدار_ مردم_ هرگز_ حذف_ شدنی_ نیست..
  • علیرضا IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    زنده باد،عالی
  • ناشناس IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    عده زیادی از مردم می خوان عادل برگرده و کم هستن افرادی که عادلو دوست ندارن بهتره این عده کم به حرمت همون عده زیادی که می خوان عادل برگرده خاموش باشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی