نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
۸ |
۴
گردوخاک محمود فکری برای استقلالی‌ها در رختکن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در حالی مقابل سایپا شکست خورد که نمایش خوبی هم ارائه نکرد و به معنای واقعی کلمه با تیمی که هفته گذشته در تبریز دیده بودیم، فرسنگ‌ها فاصله داشت.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ جدا از مشکلات تاکتیکی، استقلالی‌ها در مقابل سایپا به لحاظ فردی هم اشتباهات فراوانی مرتکب شدند و بعضی از بازیکنان این تیم واقعاً پایین‌تر از حد انتظار بودند. این مسئله خشم محمود فکری را نیز در پی داشت به طوری که در همان بین دو نیمه به شدت با چند بازیکن تند صحبت کرد و آنها بابت نمایش ضعیف خود مؤاخذه شدند.

لو دادن توپ
یکی از بازیکنان ضعیف استقلال مقابل سایپا، محمد دانشگر بود؛ مدافعی که لحظاتی پس از پایان نیمه اول می‌رفت تا با دریافت کارت قرمز استقلال را ۱۰ نفره کند. البته کادر فنی آبی‌پوشان بلافاصله پس از اینکه متوجه شدند داور به سمت دانشگر آمد، به داخل زمین رفتند و به هر شکل ممکن قضیه را فیصله دادند تا فریاد اعتراض سایپایی‌ها بابت اخراج نشدن مدافع استقلال به آسمان بلند شود. ماجرا تمام شد ولی محمود فکری در داخل رختکن قضیه را فراموش نکرد. سرمربی استقلال بابت اینکه دانشگر چنین رفتاری انجام داده و نزدیک بود برای کل مجموعه دردسر درست کند به شدت عصبانی شده و شاگرد خود را مورد انتقاد قرار داد. البته شرایط فنی و سبک بازی این بازیکن نیز باعث عصبانیت فکری شده بود به همین خاطر در فرصت استراحت بین دو نیمه دانشگر را مؤاخذه کرد و با قاطعیت به او می‌گفت چرا کاری کردی که نزدیک بود اخراج شوی و برای کل تیم دردسر درست کنی؟ چرا در طول مسابقه این‌قدر توپ لو ‌دادی؟ حواست کجا بود ؟چرا مثل بازی‌های قبل نیستی؟

انتقاد از سایر نفرات
البته این فقط محمد دانشگر نبود که در بین دو نیمه مورد انتقاد محمود فکری قرار گرفت بلکه سرمربی استقلال چند بازیکن دیگر را نیز مورد خطاب قرار داد و بابت عملکرد ضعیف آنها شاکی بود. فکری با صدای بلند داخل رختکن می‌گفت: من نمی‌دانم چرا شما در این مسابقه این‌قدر در پاس دادن اشتباه می‌کنید؟ چرا امروز بد بازی می‌کنید؟ چرا توپ را به داخل محوطه جریمه حریف نمی‌رسانید؟ این‌طوری که نمی‌شود به سایپا گل زد. البته استقلال در نهایت بازی را به سایپا واگذار کرد و فکری در پایان مسابقه به شدت ناراحت بود ولی ترجیح داد آخر بازی حرفی نزند و همه صحبت‌های خودش پیرامون نیمه دوم را به تمرین روز یک‌شنبه آبی‌پوشان موکول کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 24 IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    چقدر فنی باریکلا حاج محمود با همین فرمون قهرمانی آسیا
  • محمدطاها IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    بنظرم بزرگترین مشکل استقلال تو میانه میدان است تیم وسط زمین فاقد خلاقیته..ریگی بیشتر هافبک تخریبیه اکثر پاسهاش بازی با سایپا اشتباه بود مهدی پور هم بازیش متوسط بود، شجاعیان هم هنوز آماده نیست..مشکل اینکه زوج سازی تو تیم شکل نمی گیرد هافبکامون تو یه فاکتور مشترک هستند قدرت بازیسازی ندارند..استقلال تو دیدارهایی که تیم حریف تو زمین خودی پرس میکنه دچار مشکل میشه چون پاسهای خوبی برای مهاجمان فرستاده نمیشه اولویت باشگاه باید جذب یه هافبک بازیساز باشه..
    • شادوماد IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      همه اینایی که اسم بردی بهترینهای حال حاضر ایران هستند و مشکل اصلی استقلال محمود فکریه.غیر از نداشتن تاکتیک درست،رفتارش با بازیکنا اشتباهه.یادمه اخر یه بازی اومد گفت کسی به بازیکنای من چیزی نگن و هر انتقادی دارن به من بکنن،بعدش توی همون مصاحبه خودش شروع کرد به تخریب بازیکنا!!متاسفانه فکری نه تاکتیک خوبی واسه استقلال داره،نه اینکه بلده با ستاره ها چطور رفتار کنه،بازیکنا رو بی انگیزه کرده،خلاصه حرفم اینه که مشکل اصلی استقلال مربیشه.هرچه زودتر کادر فنی عوض بشه به نفع خودمونه،فکری به هیچ وجه در حد استقلال نبست
  • آنالیزور DE ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    چه گرد و خاک کنه ، چه بازیکنا رو با سنگ بزنه ؛ این کادر فنی هیچ بار مثبتی برای انتقال به تیم نداره ! تک تک کادر فنی جزو تاجیای با تعصب ، ولی درد فنی تیم تعصب نیست !!! این تیم برنامه نویس و تمرین دهنده میخواد
  • مهدی IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    نمیخان این تیم قهرمان بشه داوربایدچهارتاپنالتی میگرفت ودوتاازبازیکنای تیم رقیب اخراج میکردبه خداحیف اقای فکری بااین دانش فنی واین کادرمجرب هرهفته دارن برعلیه تیمش قضاوت میکنن!البته مقصربعضی ازهواداران جیره خوارهم هست که بااین که هرهفته تیم اقای فکری بهترین وقشنگترین بازیهاراانجام میده ولی بازازش انتقادمیکنن!لعنت به قانون(خارجی ها)
  • تاجی دوستاره هستیم IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    بازلنگ باخت وحاشیه هابرعلیه ماشروع شد
  • آبیییی IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    درروزی که لنگ به تیم تازه وارد آلومینیوم میبازه بازهم روزنتمه وزین خبرلنگی ببخشید خبر ورزشی تمام تیتراش درباره استقلال و حاشیه سهزی برای تاج کبیر آسیاست. متاسفم برای اینهمه عدالت و بی طرفیتون.
  • استقلال تاج کبیر** IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    باریکلا فکری اولتیماتوم آخر رو بهشون بده آقایون فکر کرده اند چون در استقلال بازی میکنند برای همیشه بارشون رو بسته اند و بازیکن بهتری از آنها وجود ندارد بهشون تاکید کن هر بازیکنی که شل بازی کنه و بدنش رو در مقابل شوت بازیکن حریف قرار نده اخراجه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی