نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سیروس پورموسوی: تیم‌ها بیانیه بدهند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی صنعت نفت آبادان از مشکلات مالی این باشگاه گلایه کرد و گفت که زردپوشان برای سفر به رفسنجان، برای دیدار با مس مشکل دارند. 

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ اکبر پورموسوی درباره شکست ۲ - یک صنعت نفت آبادان مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: جدا از اینکه نتیجه بازی ناراحت‌کننده بود، بچه‌ها مستحق شکست نبودند و در بدترین حالت، تساوی حق ما بود. در کل بازی با برنامه بودیم و موقعیت و مالکیت توپ را داشتیم. ما از جوانان بومی استفاده کردیم و به گل رسیدیم. سپاهان باشگاهی بزرگ و قابل احترام است که سال‌ها در فوتبال ایران و آسیا جزو بزرگان است، اما فکر می‌کنم به تجربه این تیم باختیم.

وی با بیان اینکه شاگردانش مقابل سپاهان، شروع خیلی خوبی داشتند و روی غافلگیری گل خوردند، تصریح کرد: پس از آن به گل رسیدیم و اگر بچه‌ها به دنبال صدرنشینی بودند، می‌توانستیم یک مساوی بگیریم. بازیکنان ما می‌خواستند برای هواداران پیروز شوند، آن هم نه برای صعود به صدر جدول. هواداران، اعضای تیم را از هتل بدرقه کردند و انرژی دادند. در این شهر دل‌مان به مردم و هواداران آبادانی خوش است. فکر می‌کنم بازیکنان ما کم‌تجربگی کردند.

سرمربی صنعت نفت آبادان درخصوص غیبت هوداران در ورزشگاه‌ها بیان کرد: مطمئناً این موضوع برای تیم‌هایی چون ما سخت است. تیم‌هایی چون صنعت نفت با هواداران خودشان انگیزه و جان می‌گیرند و بچه‌های ما بومی و جوان هستند. آنها نیاز به حمایت دارند. تعدادی از بازیکنان غیرخوزستانی داریم که با این بازیکنان بومی عجین شده‌اند. آنها هم شهروند افتخاری خوزستان هستند و هماهنگی آنها با بازیکنان بومی، ما را به آینده امیدوار می‌کند.

پورموسوی که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، با بیان اینکه تیم‌های مردمی به حمایت هواداران نیاز دارند، خاطرنشان کرد: ما همه جا با کلمات بازی می‌کنیم. می‌گویم پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود و هواداران به ورزشگاه نیایند، اما این پروتکل‌ها هیچ جایی رعایت نمی‌شود. می‌توانند هماهنگی کنند تا تعداد کمتری هوادار به ورزشگاه بیایند و اتفاقی نمی‌افتد. مردم در بازار، کوچه و خیابان کنار هم هستند و خدا را شکر شرایط هم خوب شده است.

وی در مورد اظهارات سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ که گفت هواداران از فروردین به‌صورت محدود به ورزشگاه‌ها می‌آیند، گفت: سازمان لیگ باید در این باره برنامه‌ریزی کند. تیم‌هایی که تماشاگر ندارند ضرر نمی‌کنند، اما برای ما سخت است. هواداران برای دیدن بازی‌های صنعت نفت روی دیوار می‌روند که شرایط بدتر می‌شود و اتفاق بدی برای کسی رخ می‌دهد. می‌توانند ۲ هزار نفر در ورزشگاهی ۱۰ هزار نفره بنشانند. تا فروردین بازی‌ها فشرده است و ۱۰ هفته پایانی لیگ برتر در این ماه برگزار می‌شود که آن هم می‌تواند به ما کمک کند.

سرمربی صنعت نفت درباره ادامه لیگ برتر تا هفته نوزدهم تا پایان اسفند ۹۹ اظهار داشت: من با سهیل مهدی صحبت کردم که او گفت برای دیدارهای تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا، بازه زمانی ۴۵ روزه خواهیم داشت. اگر لیگ را ادامه ندهیم و این سه توقف ۱۵ روزه را نداشته باشیم، مجبوریم بازی‌ها را به مدت ۲ ماه تعطیل کنیم که واقعاً سخت است. خیلی بهتر است که تا هفته هجدهم بازی کنیم.

پورموسوی با بیان اینکه اکنون سازمان لیگ دو گزینه روی میز دارد، تصریح کرد: یک برنامه این است که از نیم‌فصل تعطیلی بدهند و بازی‌ها دو ماه تعطیل شود، یا اینکه بازی‌ها تا هفته هجدهم برگزار و بعد مسابقات در سه دوره ۱۵ روزه تعطیل شود. ما زمان کمی داریم و باید همراهی کنیم. یا باید دو ماه در خانه بنشینیم، یا بازی کنیم. سازمان لیگ باید تصمیم بگیرد و همه باشگاه‌ها تابع باشند. اگر هفته به هفته برنامه بدهیم و تیم‌ها بیانیه بدهند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. راه سوم و چهارمی نیست و نباید هر روز مصاحبه و حاشیه باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی