سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
۳ |
۵
حرف آخر| حواس یحیی گل‌محمدی به هیئت ‌مدیره بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مقصر اول اولین باخت پرسپولیس در لیگ بیستم شخص یحیی گل‌محمدی بود. آن‌قدر که او به رفتن رسول‌پناه فکر می‌کرد اگر به دفاع وسط‌های تیمش فکر می‌کرد، حداقل بازی را نمی‌باخت.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ یحیی گل‌محمدی در یک خودکشی آشکار مدافع کوتاه قامتی را در دفاع وسط بازی داد و حتماً باید ۲ گل می‌خورد تا متوجه شود چه اشتباه بزرگی انجام داده است. بامزه اینجاست که یحیی خودش مدافع وسط بود و اتفاقاً مدافع خوبی هم بود اما نمی‌دانیم چطور شد که مهدی شیری را برای دفاع وسط انتخاب کرد؟! این‌طور وقت‌ها البته نیازی نیست که ما عکس با شورت ورزشی داشته باشیم تا مربی تیم بزرگی را نقد کنیم چون همه ایران می‌دانستند که انتخاب شیری همان‌طور که برای فینال آسیا غلط بود، برای دفاع وسط هم غلط بود. خود یحیی هم بعد از گل دوم آلومینیوم با همه مردم هم‌عقیده شد و شیری را دوباره به دفاع راست برد. (البته روی گل‌های آلومینیوم همه عناصر دفاعی پرسپولیس مقصر بودند نه فقط شیری).

واقعیت این است که قبل از بازی با آلومینیوم حواس گل‌محمدی به هیئت ‌مدیره و رفتن رسول‌پناه و تبریک گفتن به رئیس جدید هیئت ‌مدیره بود که البته چوبش را هم خورد. او مثل دربی پارسال که کمال را بازی نداده و تیمش را با یک هافبک دفاعی ارنج کرده بود، خیلی دیر به اشتباه خود پی برد و همان وسط نیمه اول میلاد سرلک را یک خط عقب برد و شیری را به سمت راست فرستاد تا همه بپرسند خب چرا از اول این کار را نکردی؟!

تعویض‌های یحیی هم یکی از یکی بدتر بود. احسان پهلوان بیرون رفت تا عالیشاه بیاید که آماده نبود. بقیه هم که آمدند تا پرسپولیس فقط سانتر کند اما آلومینیوم جانانه دفاع کرد و البته یک گلر خوب هم داشت؛ گلری که پارسال با بدسلیقگی محض مجیدی و غلامپور «تماشاگر» گل خوردن‌های حسینی بود و حالا در اراک خودش را نشان می‌دهد.

مقصر اول اولین باخت پرسپولیس در لیگ بیستم شخص یحیی گل‌محمدی بود. آن‌قدر که او به رفتن رسول‌پناه فکر می‌کرد اگر به دفاع وسط‌های تیمش فکر می‌کرد، حداقل بازی را نمی‌باخت اما یحیی دیروز تنبیه شد تا شاید متوجه شود که در فصل نقل و انتقالات و بعد از رفتن شجاع باید «دفاع وسط» می‌خرید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    در اینکه نتیجه هر بازی اول به شخص مربی مربوط می شود . شکی نیست. !! اما حالا ایا یحیی در اکثر بازی ها چنین اشتباهتی داشته یا نه. ایا بستر هایی که برای استقلال فراهم شده برای پرسپولیس هم ایجاد شده . نه!! پس داشته ها هم مهم هست در این بازی دو مدافع نداشت. باید جایگزی می کرد . اینجا که باید حق را به یحیی داد . شجاع را کی فراری داد. شجاع موقعی رفت که که ییحی تیم را بسته بود. رسن را کی فراری داد . ترابی را کی فراری داد . مگر می شود دو تا بازی ساز تیم را از دست داد. 5 بازیکن اورده 7 بازیکن رفته حالا در زمان اخراج و مصدومیت این جای خالی خود اش را نشان می دهد. با یک جمله عرض می کنم . امسال پرسپولیس را عمدا ناکار کردند . حالا اقا یحیی بنده هوادار عرض می کنم . قرار نیست پرسپولیس همیشه قهرمان باشد . اینجوری عده ای دق مرگ می شوند . تنفس هم لازم هست. تیم را دوباره بساز . امسال بهترین فرصت هست تا پرسپولیس دیگر ساخته شود . اقا یحیی ایراد بزرگ شما این هست که استعداد یاب خوبی نیستی . مشاوره بگیر ایراد ندارد . علی دایی استعداد یاب خوبی هست. پرسپولیس این چندین سال موفقیت اش را یک جوری به دایی مدیون هست.
  • منطق IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    ما بخاطر نگرفتن دفاع وسط نمیتونیم قضاوت کنیم چون تا اونجا که میدونیم دنبال دفاع وسط بود ولی نتونستن کسی رو بگیرن. ولی عدم تمرکز و اشتباهات زیادش مشخص هست
  • shahin IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    اقای مولر ازبرلین تا اونجاکه ما میدونیم بیرانوند علیپور ترابی شجاع بشار رفتن(5نفر)ولک اقایی شجاعی سرلک پهلوان ال کثیر رمضانی اومدن(7 نفر) احتمالا جایزه توبل ریاضی اگه قرار باشه بدن حتما باید به نو بدن اخه نابغه فیثاغورث چه جوری میگن 7 نفر رفتن 5 نفر اومدن ای خدا سرمو به کجا بکوبم با کیا شدیم 80 میلیون.... اگه کسی با قهرمانیهای تیم دیگه دق نکنه با این حرفهای تو حتما دق میکنه تو رو خدا جون هرکی دوست داری دیگه نظر نده ذره ای از منطق تو حرفات نیست به نظرم اگه دیوار برلین جای تو نظر بده بهتره...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی