راه سخت اکسلسن برای قهرمانی/ خوش‌شانسی ستاره اسپانیایی ادامه دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از برگزاری قرعه‌کشی فینال تور بدمینتون، مشخص شد ویکتور اکسلسن قهرمان دو تورنمنت بانکوک برای قهرمانی مجدد کار سختی خواهد داشت.

خبرورزشی/ بدمینتون؛ قرعه‌کشی مرحله گروهی در بانکوک توسط مقامات BWF و انجمن بدمینتون تایلند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد. 

اکسلسن چاره‌ای جز پیروزی ندارد
در بخش سینگل مردان در گروه A، ویکتور اکسلسن قهرمان دو تورنمنت بانکوک این بار برای قهرمانی راه سختی را در پیش دارد و باید از سد چوی تین چن از تایپه، لی زی ژیاد از چین و آنتونی گینتین  در گروه خودش بگذرد.

در گروه B آندره آتنسن دانمارکی، وانگ ژو وی از چین تایپه، سری کانت کیدامبی و لونگ آنگوس نیز با هم رقابت خواهند کرد.

صعود قابل پیش بینی
اما گروه مرگ را باید در رقابت‌های میکس دو نفره دانست جایی که مارکوس الیس و لاورن اسمیت از انگلستان، دکوپال و ساپسیره از تایلند، جردن و اکتاویانتی از اندونزی و سئونگ جائه و یوجونگ برای قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در گروه B سون هاوت و جسمی لی از مالزی و هافیز فیصل و ویدجاجا از اندونزی شانس بیشتری نسبت به رقبای فرانسوی و آلمانی گروه خود دارند.

آسانسور صعود برای کارولینا مارین
گروه A بال پرواز کارولینا مارین است، در رقابت سینگل زنان مارین، قهرمان سه دوره جهان با سئو یونگ کره‌ای که دو هفته گذشته دو بار او را شکست داد همگروه هستند. میشل لی و اوگنیا کوستسکایا از کانادا، نیز از ستارگان این گروه به حساب می‌آیند.

اما در گروه B زنان، شماره یک جهان تای یینگ از چین تایپه رودروی اینتانون تایلندی خواهد ایستاد و پورنپاوی با قهرمان جهان پوسارلا سیندو از هند به رقابت خواهد پرداخت.

در میکس دو نفره مردان لی یانگ و وانگ چی لین از چین تایپه با دو تیم از انگلستان و دو تیم از مالزی در اصل رقابت خواهند کرد و تیم‌های اندونزی و روسیه شانس بسیار کمی نسبت به بقیه رقیبان دارند.

در گروه A دوبل زنان تیم اندونزی با ستارگان خود به نام‌های پلی و آپریانی راه سختی برای صعود نسبت به رقبا ندارند ولی از گروه مقابل یعنی گروه B اولین شانس صعود یعنی کینگ یونگ و کیم سو یونگ هستند و هرتریخ آلمانی با آلفر بیشتر با حریف انگلیسی و تایلندی خود سرگرم هستند و شانس برای دوم شدن دارند.

مرحله گروهی با ناک اوت همراه خواهد بود و دو بازیکن  از هر گروه به نیمه‌نهایی راه پیدا می‌کنند. مسابقات از فردا آغاز می‌شود و فینال مسابقات روز یکشنبه ۳۱ ژانویه ۲۰۲۱ برگزار می‌شود.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی