نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
زلاتان ایبراهیموویچ خطاب به روملو لوکاکو: جرأت داری بیا بیرون!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زلاتان ایبراهیموویچ در شبی پرحادثه برای میلان گلزنی کرد اما در ادامه با درگیری با روملو لوکاکو و اخراجش از زمین، باعث شد تیمش به سمت شکست برود.

خبرورزشی/ جام حذفی ایتالیا؛ امشب تیم‌های اینتر و میلان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا به مصاف هم رفتند و این بازی را آبی‌ها ۲ بر یک بردند تا به نیمه‌نهایی برسند.

در حالی که میلان با یک گل از اینتر پیش بود، خطای رومانیولی روی لوکاکو در دقیقه ۴۵ او را عصبانی کرد و سپس زلاتان وارد ماجرا شد. دعوا و سربه‌سر شدن این دو بازیکن باعث شد داور به هردو کارت زرد نشان دهد. پس از آن بود که ستاره سوئدی میلان به لوکاکو اشاره می‌کرد برای ادامه دعوا به تونل بروند. لوکاکو هم که خیلی عصبانی بود و قضیه را جدی گرفت تصمیم داشت این کار را انجام بدهد. با این حال هم‌تیمی‌هایش جلوی او را گرفتند و دعوای دیگری رخ نداد. نیمه دوم هم همه‌چیز به سود او و تیمش رقم خورد، چرا که زلاتان اخراج شد و گل تساوی را هم ستاره بلژیکی از روی نقطه پنالتی زد. در آخرین لحظات هم که اریکسن گل دوم را زد تا این کل‌کل برای ایبراهیموویچ گران تمام شود.

دعوای زلاتان ایبراهیموویچ و روملو لوکاکو در دیدار اینتر و میلان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهرزاد نورحسینی IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    خبر جالب الان شما و همینطور ورزش ۳ کاملا غلط و برعکس ترجمه شده: زلاتان خطاب به لوکاکو نبوده! بلکه لوکاکو به زلاتان بوده. ضمنا لوکاکو به زلاتان می‌گه خب بیا بریم تو ( داخل راهرو ) و اصلا کسی نمی‌گه بریم بیرون! کافیه الان یه سری به سایت انگلیسی گل بزنید. Goal.com اگه خواستید متن و ترجمه و لینک رو بگید ارسال کنم. خیلی از این موارد دیده م و دلم نیومد دیگه نگم. مترجم و تحلیلگر فوتبال: مهرزاد نورحسینی Instagram: @MELT_With_Megrzad خوشحال می‌شم در زمینه ترجمه، و تحلیل باهاتون همکاری کنم. من خواننده ی پرو پا قرصتون هستم.
    پاسخ سایت:

    سلام دوست عزیز؛ این خبر از روی مشاهدات نوشته شده و ترجمه نیست، به همین دلیل احتمالاً کمی با واقعیت ماجرا تفاوت دارد. ممنون از توجه و تذکر شما.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی