زورآزمایی سهراب مرادی با کیانوش رستمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سهراب مرادی در دور برگشت لیگ وزنه‌برداری با رقیب همیشگی‌اش کیانوش رستمی زورآزمایی می‌کند.

خبرورزشیخسرو کفیلی؛ سهراب که دور رفت با هیچ تیمی قرارداد نداشت و غایب بزرگ لیگ بود اما برای دور برگشت با ملی‌حفاری اهواز قرارداد بست. ملی‌حفاری که رقابت نزدیکی با گهرزمین سیرجان و فولاد خوزستان دارد، سهراب مرادی ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم و یکی از امیدهای سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به خدمت گرفت تا قهرمانی این فصل را به نام خودش بزند. 

فراز رامهرمزی سرمربی ملی‌حفاری اهواز با خوشحالی این خبر را تأیید می‌کند: «سهراب با تمایل برای وزنه زدن در لیگ با ما به توافق رسید که من از این موضوع خوشحالم.»

او امیدوار است ملی‌حفاری اهواز در جدول رده‌بندی لیگ با حضور سهراب، رقبایش را جا بگذارد: «ملی‌حفاری اهواز ۲۰ و ۱۷ امتیاز از تیم‌های گهرزمین سیرجان و فولاد خوزستان در دور رفت لیگ عقب افتاد که امیدوارم با حضور مرادی این عقب‌ماندگی را جبران کنیم.»

سرمربی ملی‌حفاری معتقد است، مسابقه دسته ۹۶ کیلوگرم دور برگشت دیدنی می‌شود: «بدون تردید رقابت مرادی و کیانوش رستمی دیگر ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم جذاب و دیدنی می‌شود.»

به گفته او برای آمادگی بهتر تیم تا دور برگشت لیگ، وزنه‌بردارانش در اردو تمرین می‌کنند: «با حساسیت دور برگشت وزنه‌برداران تیم‌؛ امیر حقوقی، مرتضی بیگلری، رضا دهدار، روح‌ا... بیرانوند و... را به اردو دعوت کرده‌ام. البته علی میری، صالح چراغی و رسول معتمدی سه ملی‌پوش تیم هم با شروع اردوی تیم ملی در اهواز زیر نظر سرمربی تیم ملی تمرین می‌کنند.»

رامهرمزی که بارها با ملی‌حفاری قهرمان لیگ جوانان و بزرگسالان شده اما دور برگشت لیگ را حساس‌تر می‌داند: «با اینکه سال‌هاست در لیگ وزنه‌برداری مربی بوده‌ام ولی تا به حال یادم نمی‌آید، همه سرمایه‌های وزنه‌برداری ایران باشند و با هم رقابت کنند. من مطمئن هستم وزنه‌برداران رقابت نفس‌گیری در دور برگشت لیگ دارند.» 

او امیدوار است حضور قدرتمند تیم‌های گهرزمین سیرجان و فولاد خوزستان در لیگ تداوم داشته باشد: «اولین بار است که چنین تیم‌های قدرتمندی با حضور در لیگ تنور مسابقات را داغ کرده‌اند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و تیم‌های متمول در وزنه‌برداری سرمایه‌گذاری کنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی