نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
آقا پژمان، آقا مازیار! صدای مردم انزلی درآمده!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به‌دنبال شکست عجیب تیم ملوان انزلی در «دربی» گیلان مقابل شهرداری آستارا، هواداران عصبی انزلی‌چی در فضای مجازی به کادر فنی این تیم حمله کردند و بسیاری از آنها اعتقاد داشتند که ملوان اصلاً تاکتیک ندارد.

خبرورزشیلیگ آزادگان؛ هواداران ملوان می‌گویند: آن روزها که ملوان «پول» نداشت خیلی بهتر و غیرتی‌تر بازی می‌کرد اما حالا که با وجود ۳، ۴ اسپانسر «پول» دارد، این‌گونه نتیجه می‌گیرد. باخت دربی‌های گیلان برای ملوانان خیلی دردناک است و این تیم در حالی شکست خورد که شهرداری آستارا هفته قبل ۳ گل از پارس‌جم دریافت کرده بود. ملوان در ترکیب اولیه خود فقط ۲ بازیکن انزلی‌چی (توجه کنید ۲ بازیکن) داشت و بقیه نفرات غیربومی بودند که اغلب غیربومی‌های آن در حد و اندازه نام ملوان نبوده و نیستند. این در حالی است که ملوان سال‌هاست دارای آکادمی قوی فوتبال بوده و در رده‌های پایه ۴، ۵ تیم خوب دارد. تا به حال سابقه نداشته ملوان این همه بازیکن غیربومی داشته باشد! چرا به بازیکنان بومی و انزلی‌چی میدان داده نمی‌شود؟

همه ملوان را با شناسنامه «ملوان» می‌شناسند و می‌گویند از قدیم شهر انزلی پر از استعداد بوده و این تیم روی پای خودش می‌ایستاد. فراموش نکنیم فصل ۹۶-۹۵ ملوان تحت هدایت محمد مایلی‌کهن در یک قدیمی صعود به لیگ برتر بود و اگر بازی با رایکا را برده بود، جواز صعود می‌گرفت اما آن فصل پارس‌جم و سپیدرود لیگ برتری شدند. ملوان مایلی‌کهن پول نداشت اما با عده‌ای بازیکن جوان و بومی قشنگ بازی می‌کرد. جالب اینکه امسال دو ملی‌پوش خوشنام فوتبال یعنی پژمان نوری و مازیار زارع بالای سر ملوان هستند و انتظارات مردم انزلی از این تیم خیلی بالاست. ملوان در سه بازی اخیر خود فقط یک امتیاز گرفته و این اصلاً در شأن این تیم نیست. این تیم هفته آینده با تیم احیا شده این روزها یعنی خوشه‌طلایی بازی دارد.

مازیار زارع سرمربی ملوان بعد از شکست دربی گیلان، باخت را به گردن گرفت و گفت: در بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم و امیدواریم با مدیریت پژمان نوری، لیگ برتری شویم! وعده‌ای که پیش از این، پژمان داده بود و اعتقاد داشت هواداران ملوان باید صبور باشند و فاصله امتیازات ملوان با تیم‌های بالای جدول قابل جبران است! فعلاً هم پژمان و هم مازیار بعد از کسب یک امتیاز ملوان از سه بازی اخیر، فقط وعده می‌دهند که تیم درست می‌شود و مردم نگران نباشند. ما هم منتظر می‌مانیم تا ببینیم برای ملوان در بازی‌های پیش‌رو چه نتایجی رقم می‌خورد.
اما بشنوید حرف‌های یک پیشکسوت انزلی را: اگر ملوان که این همه بازیکن غیربومی آورده، آنها را در ترکیب ثابت نگذارد آن وقت صدای مردم هم درمی‌آید! که مثلاً ملوان آنها را برای «دکور» آورده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عرفان نجارمحله IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    به امید خدا هفته به هفته بهتر میشیم پژمان امپراطور ❤️ مازیار قایقران❤️
  • یک ملوانی IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    مشکل الان ملوان صد در صد فنی است و عدم توانایی سرمربی در بازی گرفتن از نفرات فعلی مازیار زارع بازیکن خوب و یک شخصیت دوست داشتنی و متعصب انزلیچی ها است اما در زمینه ی مربیگری کم تجربه بوده و در حد سرمربیگری ملوان نیس
  • Ali zf IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    ما هم منتظر ملوان هستیم که هرچه زودتر به لیگ برتر صعود کنه و جلوی تیمهای تهرانی قدرت نمایی کنه
  • محمد IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    به نطر من مایلی بهترین گزینه بود
  • SGG IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    ملوان در قلب منی به امید صعود مقتدرانه.
  • محمد مهدی یوسفی IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    ملوان عشق همه مردم انزلی هستش و امیدوارم امسال سال لیگ برتری شدن ملوان باشه ولی فراموش نکنیم که مقداری در دفاع مشکل داریم و در نیم فصل تیم باید تقویت بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی