نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
باور غلط روی نیمکت آبی/ همه منتقدان دشمن استقلال نیستند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آقاصمد که مثلاً قرار است به فکری کمک کند، حتماً می‌داند همه منتقدان مغرض و دشمن استقلال نیستند و همه نمی‌خواهند جای او و فکری را بگیرند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ استقلال ۳ امتیازی که در تبریز گرفته بود را مقابل سایپا پس داد! اما هنوز به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین است. این صدرنشینی همان چیزی است که فعلاً کادر فنی استقلال آن را مقابل منتقدان قرار می‌دهند و با تکیه بر آن ضعف‌های خود را نادیده می‌گیرند (کاری که دقیقاً گل‌محمدی با رسول‌پناه انجام می‌دهد و تمام مشکلات فنی و غیرفنی پرسپولیس را گردن او می‌اندازد!)

بعد از باخت به سایپا بهترین خبر برای کادر فنی استقلال، باخت پرسپولیس به آلومینیوم بود که هم از نظر جدولی به سود استقلال شد و هم فشار باخت به سایپا را از دوش فکری و دستیارانش برداشت اما با تکیه بر اینکه ما صدرنشین هستیم و نباید انتقادی بشنویم، نمی‌توان قهرمان شد و استقلال برای اینکه جام را پس از سال‌ها از پرسپولیس بگیرد، باید کارهای به مراتب مهمتری انجام بدهد. فکری اگر مثل مجیدی حرف گوش نکند (در مورد حسینی و گل‌هایی که می‌خورد) مسلماً خودش ضرر می‌کند اما اگر زرنگ باشد و انتقادات درست را بپذیرد (نه همه انتقادات) قطعاً می‌تواند استقلال را قهرمان کند. چون این تیم با این خط حمله وحشتناکش واقعاً بوی قهرمانی می‌دهد. در لیگ برتر کمتر تیمی خط حمله استقلال را دارد. سپاهان که حالا با استقلال هم‌امتیاز است، تنها تیمی است که بیشتر از استقلال گل زد، اما آنها هم مهاجمانی چون دیاباته و قایدی ندارند.

استقلال مقابل سایپا بعد از اینکه گل خورد، کاری از پیش نبرد و این یک زنگ خطر بزرگ برای محمود فکری است که تیمش برخلاف اظهارات غیرمنطقی و عجیب صمد مرفاوی پلن B ندارد. آقاصمد که مثلاً قرار است به فکری کمک کند، حتماً می‌داند همه منتقدان مغرض و دشمن استقلال نیستند و همه نمی‌خواهند جای او و فکری را بگیرند. پس هرکس که انتقاد می‌کند، لزوماً مشکل شخصی با مربیان استقلال ندارد و اتفاقاً دل خیلی از منتقدان برای استقلال می‌سوزد که انتقاد می‌کنند. الان در پرسپولیس هم همین وضعیت است. پرسپولیسی‌های واقعی (نه مجازی) ایرادات یحیی را می‌گویند و مثل خود گل‌محمدی قطعی برق و آلودگی هوای تهران را هم گردن رسول‌پناه نمی‌اندازند. هرکس که ایرادات گل‌محمدی را گوشزد کند لزوماً دشمن پرسپولیس نیست و اینجا هم هرکس بگوید استقلال مقابل سایپا خوب نبود، دشمن استقلال و محمود فکری نیست. باور داریم که با این استدلال امثال مرفاوی هیچ کمکی به فکری نمی‌کنند و شاید به همین دلیل است که سرمربی استقلال دست نیاز به سوی اصغر قربانعلی‌پور دراز کرد تا او تمرین‌دهنده تیمش باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    من قبول دارم تیم قشنگ بازی نمیکنه.. ولی باور کنید با اخراج فکری هیچی درست نمیشه.. چون ممکنه یکی بدترش بیاد! وقتی منصوریان اخراج شد، شفر تیمو از آخر جدول تحویل گرفت و به اوج رسوند. چون شفر یه مربی شناخته شده بود و در کشور های مختلف کار کرده بود.. اما الان ورود خارجی ها ممنوعه.. اگه فکری بره مجبوریم یه ایرانی دیگه بیاریم و تیم بدتر وارد بحران میشه! فکری مربی سختگیری هست... اگه یه آنالیزور مثل مجید صالح یا حداقل یه دستیار مثل مجتبی جباری بیاره.. تیم پیشرفت میکنه.. البته این نظر شخصی بنده ست... اینم بگم که خبرورزشی جدیدا شده جولانگاه کاربر هزار اسمی به نام عدالت آرزوی ماست.! یا همون نادی الکیسه! این آدم نفوذی هست و حضورش اینجا رو حساب کتابه... لطفا گول این آدم رو. نخورید.. ایشون خیلی تهمت میزنه و فکر میکنه اینجا ارث باباش هست... خبرورزشی اگر کامنتم بد هست یه بخشش رو سانسور کن نه همش رو
  • مولر از برلین ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    فکری تجربه مربیگری در لیگ برتر را ندارد . پرسپولیسی ها باید خوشحال باشند که تیم پر مهره و اماده استقلال در این زمان به دست فکری ارش افتاده!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی