افشین پیروانی: برای تکرار موفقیت به تدارک ویژه‌ای نیاز داریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس گفت: در لیگ قهرمانان آسیا حریف آسانی نخواهیم داشت.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و مشخص شدن رقبای سرخپوشان گفت: با توجه به قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ باید بگویم و تاکید کنم که در این رقابت‌ها، حریف آسان وجود ندارد. تیم‌ها همه قابل احترام هستند و نمی‌شود هیچ تیمی را دست کم گرفت. تیمی که به نمایندگی کشوری می‌آید حتما خوب است و یک سری قابلیت‌ها دارد.

وی ادامه داد: چون تجربه چندین و چند ساله داریم، می‌گوییم، حریف آسان وجود ندارد. باید خیلی خوب تدارک ببینیم و خیلی خوب باشیم تا بتوانیم موفقیت‌ها و افتخارات سال‌های گذشته را کامل کنیم.

مدیر تیم پرسپولیس اضافه کرد: قدرت‌های فوتبال آسیا با تدارک ویژه و هزینه‌های نجومی در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند. راه پیدا کردن به فینال واقعا دشوار است و کار خیلی سختی است. با کوچکترین اشتباه از دور خارج می‌شوید. برای رسیدن به این موقعیت باید خیلی بهتر از قبل تدارک ببینیم چون رقبا، نگاه ویژه‌ای به ما خواهند داشت. خود را برابر تیمی می‌بینند که در سه فصل گذشته، دو بار قهرمان غرب آسیا شده و به فینال رسیده است. حتما تدارک آنها نیز ویژه‌تر خواهد بود.

افشین پیروانی خاطرنشان کرد: تیم، باشگاه و هواداران همه باید دست به دست هم بدهیم تا پرسپولیس به آن چه که لیاقتش را دارد برسد. در مورد بحث میزبانی هم باید بگویم، قطعا ما هم دلمان می‌خواهد میزبان بازی‌های متمرکز مرحله گروهی باشیم ولی بحث امکانات وجود دارد که یکی از بدیهی‌ترین آنها VAR است. به این ترتیب امکانی برای میزبانی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    مدتهاست می‌خوام به افشین خان بگویم این ایستادن‌های شما کنار زمین جز شلوغ کردن چی برای تیم داشته لطفاً آرامتر و عین کریم روی نیمکت بنشینید و بگذارید تیم نتیجه بگیره شلوغ کردن دردی دوا نمیکنه شما سرپرست تیم هستید نه مربی . شاید مسئله را کوچک بگیری ولی محوطه فنی فقط تحت اختیار مربی باید باشه ولو دخالتی نکنی اگر بگویی نمیتوانم این استرس شماست که ناخودآگاه به همه تیم وارد میشه لطفا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی