نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
۰ |
۵
اطرافیان توماس توخل در چلسی؛ تیمِ تی‌تی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

توماس توخل سرمربی جدید چلسی کادرفنی توانا، یک مدیربرنامه متفاوت و همسری پشتیبان دارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ از ماینتس تا دورتموند و در نهایت پاری‌سن‌ژرمن. تیمِ توماس توخل برای هدایت این تیم‌ها به تدریج تکمیل شد تا همگی به لندن کوچ کنند. مربی ۴۷ ساله آلمانی که قراردادی برای ۱۸ ماه آینده با باشگاه چلسی بسته در کنار خودش ۸ نفر را می‌بیند که به آنها اعتماد دارد، از همسرش «سیسی» گرفته تا کمک‌هایش و مدیربرنامه‌هایش «اولاف مِینکینگ». این ۸ نفر را به شما معرفی خواهیم کرد. 

سیسی توخل (همسر)
اگرچه او در تصمیم‌گیری‌های فوتبالی توخل دخیل نیست اما گفته می‌شود سیسی یک حامی بزرگ برای مربی آلمانی در ۱۱ سال گذشته بوده است. وقتی توماس از مربیگری دورتموند برکنار شد و هنوز مشخص نبود که به چه تیمی خواهد رفت، سیسی به پاریس رفت و خانه‌ای برای زندگی با دو دخترشان پیدا کرد. بی‌شک حالا هم قبل از کوچ توماس به لندن به دنبال خانه‌ای در لندن بوده است. 

آرنو میشلس (دستیار)
از روزهایی که توخل در ماینتس بود همیشه با آرنو میشلس در کادر فنی‌اش کار کرده. توماس درباره او می‌گوید: «مربی کوشا، سختکوش و وفاداری است که با ویژگی‌های شخصیتی من کاملاً مناسب است.» از دوران کلاس‌های مربیگری این دو نفر با هم بوده‌اند و در دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن هم با یکدیگر کار کردند. توخل و میشلس هر دو به فلسفه بازی سریع و تهاجمی اعتقاد دارند. 

اولاف مِینکینگ (مدیربرنامه)
هیچ تجارتی مبنی بر تجارت نمایشی برای اولاف مینکینگ مدیربرنامه‌ای توخل وجود ندارد. او با بازیگرها و خواننده‌های بااستعداد هم کار می‌کند و همیشه ثبات کاری داشته. لیست موکلانش با اسامی دنیای فوتبال پر نشده است. همین هم دلیلی برای کار کردن با توخل است. توماس درباره او می‌گوید: «مدیربرنامه‌های فوتبالی همیشه علایق دیگری دارند. من می‌خواستم از ابتدای جلوی این را بگیرم.»

بنیامین وبر (آنالیزور ویدئویی)
یک آنالیزور ویدئویی همیشه برای توخل اهمیت داشته. همانند میشلس، بنیامین وبر هم از همان روزهای کار کردن در ماینتس کنارش بوده. وبر از لحظه ورود به پاری‌سن‌ژرمن سریع تغییراتی ایجاد کرد. به توصیه او دوربین‌هایی برای ضبط تمرین در محل تمرینی پاریسی‌ها نصب شد. انتظار می‌رود در «کوبام» محل تمرین چلسی همچنین اتفاقی رخ بدهد. 

ژولت لو (مربی)
این مربی اخیراً به تیم توماس توخل اضافه شده است. ژولت لو که مجارستانی است بعد از عملکرد تأثیرگذار در باشگاه لایپزیش به پاری‌سن‌ژرمن رفت. توخل پیش از حضور لو در لایپزیش از او شناخت داشت. ژولت در زمان مربیگری توخل در ماینتس بازیکن تیمش به شمار می‌رفت و خوب با خصوصیات مدافع چپ تیم سابقش آشناست. 

زومانا کامارا (متخصص ضربات ایستگاهی)
همان‌طور که در فوتبال مدرن می‌بینیم، متخصصان ضربات ایستگاهی هم تبدیل به بخشی مهم از این بازی شده‌اند. چلسی قبلاً آنتونی بری را در این زمینه داشت که باعث شد تهدید ضربات ایستگاهی روی دروازه آبی‌ها کمتر شود. حالا زومانا کامارا این نقش را در چلسی توخل ایفا خواهد کرد. کامارا در پاری‌سن‌ژرمن بازی کرده و دستیار لوران بلان و اونای امری هم بوده. بازیکن سابق اینتر، مارسی و لیدز حالا برای آماده کردن بازیکنان چلسی روی ضربات ایستگاهی با آنها کار خواهد کرد. 

 فیلیپ شلب (مشاور ویژه)
آقای محتاط! فیلیپ شلب همیشه در کنار توخل است. او در مونیخ متولد شده و با جنبه لجستیکی فوتبال آشناست. از حمل و نقل تا وضعیت تیم در هنگام سفر. جالب اینجاست که همیشه شلب در کنفرانس‌های مطبوعاتی پس از بازی‌ها شرکت می‌کند و کنار مربی آلمانی قرار دارد. 

راینر شری (مربی بدنساز)
مغز متفکر آمادگی جسمانی تیم‌های توخل که از سال ۲۰۱۱ با او کار کرده است. راینر شری نویسنده کتاب‌های سلامتی و تناسب اندام هم هست. وقتی صحبت از روش‌های آموزشی می‌شود، برای او نظم و انضباط در اولویت قرار دارد. شری بی‌دلیل برای آماده کردن بازیکنان آنها را رنج نمی‌دهد و برایش تغذیه اهمیت زیادی دارد. قبل از بازی‌ها حرکات کششی و گرم کردن‌های خاص در دستور کارش است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی