پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
۸ |
۴
آخرین وضعیت علی انصاریان در بیمارستان
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران که برای استقلال و پرسپولیس هم بازی کرده است به دلیل ابتلا به کرونا روزهای سختی را در بیمارستان سپری می کند و محتاج دعای مردم است.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران که پس از کنار گذاشتن فوتبالش به بازیگری روی آورد و در چند فیلم و سریال نیز نقش آفرینی کرد، به دلیل ابتلا به کرونا چند روزی است که در بیمارستان بستری شده و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

به گفته پزشکان معالج ریه‌های انصاریان هم به شدت درگیر ویروس کرونا شده و با اینکه چند روزی است مراقبت‌های ویژه‌ای از او صورت می‌گیرد اما هنوز شرایط ریه‌هایش بهتر نشده است.

هر چند انصاریان به هوش است و به اتفاقات اطرافش واکنش نشان می‌دهد اما درگیری ریه‌هایش با کرونا اوضاع را برای او سخت و طاقت‌فرسا کرده است.

یکی از دوستان انصاریان که چهارشنبه شب در بیمارستان حضور داشت و پیگیری وضعیت او شد در مورد آخرین وضعیت این فوتبالیست پیشکسوت گفت: ریه‌های علی هم بالای ۸۰ درصد درگیر کرونا شده و هر چند به خواب مصنوعی نرفته است اما شرایط مناسبی ندارد و محتاج دعای مردم است تا بتواند این روزهای سخت را پشت سر بگذارد.

علی انصاریان سابقه بازی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس را دارد و در روز دربی نود و چهارم به همراه مرحوم مهرداد میناوند در ویژه برنامه تلویزیون حضور داشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیمحمد US ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    انصاریان دعا میکنیم هر چه زودتر به آغوش خانواده برگردی انشاالله
  • کیسه مافیا ورزش DE ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    بهمن ماه واقعا ماه بدی برای خانواده بزرگ پرسپولیس هست . همایون بهزادی ۲ بهمن از دنیا رفت . مهرداد میناوند ۸ بهمن از دنیا رفت صفر ایرانپاک ۱۱ بهمن از دنیا رفت و محراب شاهرخی هم در ۱۲ بهمن از دنیا رفت و علی عبده بنیانگذار پرسپولیس هم در ۹ بهمن از دنیا رفت . ماه بهمن بدترین ماه سال برای پرسپولیس بوده . روحت همه پیشکسوتان پرسپولیس و علی عبده شاد . بد بودن ماه بهمن برای پرسپولیس از سال ۱۳۵۸ شروع شد . باز هم میگم روح همه پیشکسوتان پرسپولیس و علی عبده بنیانگذار پرسپولیس شاد . امروز ۹ بهمن است سالروز فوت علی عبده بنیانگذار پرسپولیس هست روحش شاد . علی عبده کبیر برای همیشه در قلب هواداران پرسپولیس خواهد بود . علی عبده روحت شاد
    • حمیدرضا کهبد US ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      درود بر بزرگان پرسپولیس عمومحراب و جعفر کاشانی و همایون سرطلایی و صفر ایرانپاک و آشتیانی و فریبرز مرادی و مهرداد میناوند و .......ما این همه عزیز از دست رفته داریم بعد شما اسم عبده رو میاری کسی که خودش عرق و تعصبی به باشگاهی که خودش تاسیس کرده بود نداشت و بازیکنان پرسپولیس خیلی بیشتر از اون عاشق تیم بودند . شناسنامه پرسپولیس ستاره هاش هستند مثل سلطان علی پروین بزرگ نه انسان ضعیف النفسی مثل اون شخص .لطفا از پرسپولیسیای اون زمان سوال کنید متوجه میشید یه سری چیزا رو آدم نمی تونه بگه
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    ایشالله شفای علی انصاریان و مرخصی از بیمارستان
  • سهراب KR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    متاسفانه در خود برنامه های تلویزیونی براحتی پروتکل های ساده رو نادیده میگیرند که متاسفانه حتی تاثیر منفی آموزشی برای مردم هم داره.
  • علی IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    خدایا سلامتی علی عزیز رو بهش برگردون
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      الهی آمین
  • ۲۵سرخ ابدی IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    اللهم اشف کل المریض

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی