نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بازی مرگ و زندگی در استادیوم شهید وطنی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هفته سیزدهم لیگ برتر ایران از فردا با برگزاری سه دیدار آغاز خواهد شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ از هفته سیزدهم لیگ برتر فردا دو دیدار حساس در قائمشهر برگزار می‌شود. نساجی در استادیوم شهید وطنی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود و سایپا هم بعد از برد در برابر استقلال مصاف با گل‌گهر را تجربه خواهد کرد. هر دو دیدار حائز اهمیت است. به این خاطر که نساجی و ذوب‌آهن برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند و هدف گل‌گهر هم قهرمانی یا کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیاست. به اتفاق نگاهی خواهیم داشت به دو دیداری که قرار است امروز برگزار شود.

نساجی - ذوب‌آهن
 شروع تازه‌؛ برای شاگردان جلالی یا رضایی؟
 
نساجی نزدیک‌ترین تیم به منطقه خطر است و ذوب‌آهن هم یکی از دو نامزد سقوط به دسته پایین‌تر در حال حاضر به شمار می‌رود. طبیعی است در چنین شرایطی هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز باشند. به نظر می‌رسد نساجی راحت‌تر از ذوب‌آهن بازی کند به این خاطر که نساجی کادر فنی‌اش را تغییر داده و ذوب‌آهن اگر موفق به کسب سه امتیاز این بازی نشود چه بسا رحمان رضایی از کار برکنار شود. نساجی در بازی‌های گذشته ارائه‌گر فوتبال خوبی در برابر حریفان بود و اگر به نتیجه مطلوب نرسیده به خاطر از دست دادن موقعیت‌ها بوده اما ذوب‌آهن بیشتر درگیر مشکلات درونی بوده و گاهاً هم اشتباهات داوری به این تیم آسیب زده است. این بازی می‌تواند شروع تازه‌ای برای هر دو تیم باشد. کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند مسیر هر دو تیم را تغییر دهد و بدترین نتیجه‌ای که می‌تواند در این بازی رقم بخورد مساوی است.

سایپا - گل‌گهر
 نارنجی‌پوشان به دنبال قربانی جدید
 
سایپا مسرور از پیروزی در برابر استقلال پذیرای گل‌گهر خواهد بود و طبیعتاً دوست دارد این بازی را هم به سود خود به پایان ببرد تا نگویند برد این تیم در برابر استقلال اتفاقی بوده است. از سویی گل‌گهر در بازی قبلی به تراکتور باخته و از صدر جدول فاصله زیادی گرفته است و طبیعتاً در این دیدار هم به دنبال ارائه بازی تهاجمی و کسب ۳ امتیاز خواهد بود. سایپا به دنبال بهره‌گیری از جوان‌ها در ترکیب تیمی است که همیشه با انگیزه و دونده فوتبال می‌کند و به راحتی شکست نمی‌خورد. این بدین معنی است که گل‌گهر برای کسب ۳ امتیاز باید تلاش گسترده‌ای داشته باشد. نکته قابل تأمل در مورد گل‌گهر و در هفته‌های اخیر فرصت‌هایی بوده که این تیم از دست داده و اگر قرار به از دست دادن فرصت‌ها باشد باز هم امتیاز از دست خواهد داد. منشا چند هفته‌ای است که گل نمی‌زند و البته این اشتباه است که گل‌گهر تنها به دنبال انتظار گلزنی از منشا باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی