پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
۰ |
۵
روایتی از لات بازی‌های زلاتان ایبراهیموویچ!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی بارها با هم‌تیمی‌هایش و بازیکنان حریف درگیر شده است.

خبرورزشی/ سری‌آ ایتالیا؛ زلاتان ایبراهیموویچ در دیدار سه شنبه شب میلان و اینتر در جام حذفی ایتالیا توانایی هر کاری را داشت. مهاجم سوئدی دو چهره از خود را نشان داد. گلش موجب شد میلان یک بر صفر پیش بیفتد اما سپس پیش از اخراج به دلیل دو کارت شدن با روملو لوکاکو درگیر شد. خشم ایبرا مانند عملکرد خوبش در زمین مشهور است. بازیکن میلان اپیزودهای مختلفی از این تنش ها را داشته که همیشه با حریفانش نبوده است. هم تیمی هایش هم هدف برخی از این درگیری های پر سر و صدا بودند که از شروع دوران بازی اش این اتفاق ها افتاده است. 

اولین و اتفاقی که همیشه به یادآورده می شود در رختکن آژاکس رخ داد. پس از دیدار با آیندهوون تنش میان زلاتان و میدو مصری به وجود آمد. ایبرا در جریان بازی هنگام تعویض با این بازیکن دست نداد. در رختکن صدای دو بازیکن بالا رفت و میدو قیچی را به سمت مهاجم سوئدی پرتاب کرد. 

مدتی بعد دوباره با یکی از هم تیمی هایش درگیر شد و او فان در فارت بود. در دیدار سوئد و هلند، ایبراهیموویچ روی هافبک هلندی خطای شدیدی کرد که موجب آسیب دیدگی فان در فارت شد. بازیکن تیم ملی هلند زلاتان را به خشونت بیش از حد متهم کرد. سپس مهاجم سوئدی درباره این اتفاق صحبت کرد و گفت: کسانی را که با انگشت نشان می دهند را دوست ندارم. اگر می خواهی دوباره من را متهم کنی به تو قول می دهم که جفت پاهایت را می شکنم. این بار حتما این کار را خواهم کرد.

ستاره سوئدی در تورین هم با هم تیمی هایش درگیر شد. او شخصیت سرکشی دارد و هر چیزی را که فکر می کند بر زبان می آورد و محدودیت را کنار می گذارد. گاهی اوقات آن یک امتیاز به حساب می آید اما گاهی مانند یک ماده منفجره است. بازیکن سابق یوونتوس در تمرینات با زبینا درگیر شد که با ضربه سر به مهاجم فرانسوی همراه شد. اتفاق مشابهی در نخستین دورانش در میلان رخ داد که شدیدتر بود. ایبرا با تکل اونیوو روبرو شد.  به همین خاطر درگیری میان دو بازیکن به وجود آمد که با شکسته شدن دنده اونیوو خاتمه یافت. 

ایبرا هرگز فراموش نمی ‌کند و ماتراتزی آن را می داند. در داربی میلان و اینتر، مهاجم سوئدی با پا به قفسه سینه مدافع ایتالیایی ضربه محکمی زد. بازیکن میلان پس از این اتفاق گفت: "چهار سال بود که منتظر چنین لحظه ای بودم." زلاتان در زمان حضورش در یوونتوس با ماتراتزی به مشکل برخورده بود. 

 ستاره سوئدی در زمان حضورش در منچستریونایتد هم با روخو درگیر شد که همه را شگفت زده کرد. او در تونل رختکن پشت سر بازیکن آرژانتینی حرکت کرد چون در زمین با توپ خوب کار نکرده بود و در یک صحنه زلاتان را نادیده گرفته بود. بازیکن سابق یونایتد پیراهن روخو را گرفت و کشید و ژوزه مورینیو مجبور شد خود را وارد جریان کند تا این درگیری پایان یابد. 

ربیوت در پاری‌سن ژرمن از ایبرا می ترسید. درگیری دیگری که با مشت زنی خاتمه یافت. در آمریکا بارها خشم زلاتان دیده شد. یکی از آن ها اخراج به خاطر سیلی به میشل پتراسو بازیکن مونترال بود. درگیری مهاجم میلان با لوکاکو تنها لفظی بود اما باید برای تقابل بعدی این دو بازیکن هشیار بود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی