نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
عکس| دلنوشته یحیی گل‌محمدی برای مهرداد میناوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی درباره مهرداد میناوند، دوست و همبازی قدیمی خود یک دلنوشته احساسی منتشر کرد.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از درگذشت مهرداد میناوند در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

انگار همین دیروز بود. وقتی برای اولین بار همدیگر را دیدیم و در اولین فصل حضور در پرسپولیس رفاقت‌مان شروع شد. مهرداد از همان اول با دل صاف و ساده‌اش وارد دنیای رفاقت می‌شد. با طبع شوخ و انرژی بالایش، همیشه حس و حال‌مان را عوض می‌کرد. از همان روزها خاطرات تلخ و شیرین زیادی در کنار هم داشتیم و سال‌های بعد وقتی بعد از مدتی دوری همدیگر را می‌دیدیم، مهرداد با بیان شیرینش ما را به آن روزها می‌برد و با حرفهایش از ته دل می‌خندیدیم.

مهرداد عزیز. حالا که صفحات مجازی پر شده از عکس تو و همه در سوگ رفتنت اشک می‌ریزند همه آن روزها و خاطرات جلوی چشمم رژه می‌رود.
از آن لحظه که خبر پروازت را شنیدم بارها بیست و پنج سال رفاقتمان را دوره کردم. خاطراتمان را ورق زدم. یاد آن روزها کردم که در تمرینات پرسپولیس و تیم ملی «مینی» صدایت می‌زدیم یا روزهایی که قبل از شروع تمرین تیم ملی برای خواندن قرآن با علی منصوریان مسابقه داشتی. در میانه این بهت و ناباوری چیزی جز خنده‌ها و شور و هیجان بی‌انتهای تو نیافتم.
تو رفته‌ای و همه می‌دانیم در آرامشی ابدی هستی.
سفر سلامت رفیق ...
خیلی زود رفتی...

دلنوشته یحیی گل محمدی درباره مهرداد میناوند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    همه می دونن که این ویروس کرونا ساخت چینی ها بوده برای اینکه ترامپ در انتخابات رای نیاره چون بهشون در این 4 سال خیلی سخت گرفته بوده و یک آزمایش جهانی هم روی ساخت سلاح میکروبی با ساخت این ویروس همزمان انجام دادن. تا الان 57 هزار و 736 نفر از هموطنان ما توسط این ویروس چینی فوت شدند که مسئول اصلی اون چینی ها هستند. اگه دقت کنید همه جهان با این ویروس در حال جنگ هستند الا خود کشور چین. با جمعیت بالای چین و نبود بهداشت اگه این ویروس آزمایشگاهی نبود باید بیشترین آمار مرگ برای چین بود نه آمریکا. حتی چین جزو 5 کشور اول مرگ و میر کرونا قرار نداره و مطمئن باشید این ویروس آزمابشگاهی بوده و داروی اون رو از قبل ساخته بودند و به نوعی این ویروس در قرنطینه کامل در چین پخش شد و بعد سریعا جلوشو گرفتن. ما کری می خونیم ولی عاشق میناوند و دیگر هموطنان کشورمون هستیم و هرگز کسانی که در مرگشون مقصر هستند رو نمی بخشیم. خواهش می کنم چاپ کنید. فوت بیش از 57 هزار نفر تا الان توسط ویروس چینی از تلافت خیلی از جنگ ها بیشتر بوده مخصوصا اینکه عمدا منتشر شده.
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    انشالله امسال با آقا یحیی هم قهرمان لیگ میشیم هم آسیا و روح آقای میناوند شاد بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی