نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کنترل از راه‌دور UWW بر سالنهای مسابقات کشتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتحادیه‌ جهانی ‌کشتی ابزارهای آنلاین جدیدی را برای فدراسیون‌های ملی و برگزارکننده مسابقات راه‌اندازی کرده است. 

خبرورزشی/ کشتی؛ دپارتمان‌ورزش اتحادیه‌جهانی‌کشتی با همکاری مگافون لایو راهنمای جامعی برای کسانی که به‌دنبال برگزاری مسابقات کشتی هستند ایجاد کرده است.

اتحادیه‌جهانی اعلام کرد: طی چندسال گذشته با افزایش حرفه‌ای شدن رقابت‌های بین‌المللی کشتی و بالا رفتن تماشاگران، ذینفعان و سازمان‌دهندگان مسابقات دستورالعمل‌های ثابت و مشخصی را برای برگزاری مسابقات درخواست کرده‌اند. براین‌اساس کتاب راهنمای به روز شده‌ای آماده دسترسی قرار گرفته که درآن به‌راحتی مکان و شرایط همه ملزومات برگزاری مسابقات از جمله جدول امتیازات، جانمایی میزهای سالن، دوربین‌های تلویزیونی، تریبون، سکوی اهدای مدال و سایر موارد را می‌توان مشاهده کرد.

ژان دانیل مدیر دپارتمان‌ورزشی اتحادیه‌جهانی دراین‌باره گفت: ما بسیار افتخار می‌کنیم این ابزار جدید را به همه فدراسیون‌های‌ ملی و همچنین برگزارکنندگان مسابقات ارائه می‌کنیم. با چنین اسناد و مدارک دقیق، آماده‌سازی سالن مسابقات به‌راحتی کنترل می‌شود و رعایت الزامات اتحادیه‌جهانی نیز راحت‌تر دنبال می‌شود.

نناد لالوویچ رئیس اتحادیه‌جهانی‌کشتی نیز پیرامون این تصمیم گفت: ما در شش سال گذشته سرمایه‌گذاری فراوانی را در ارائه ورزش کشتی انجام داده‌ایم و یک بخش اساسی آن مربوط به جزئیات سالن مسابقات و چیدمان آن است. این اسناد برای یکپارچه شدن برگزاری مسابقات در همه دنیا است و ما می‌خواستیم که کل جامعه کشتی دنیا از آن بهره‌مند شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی