نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
۴ |
۵
حضور فرد غیرمرتبط در تمرین استقلال دردسرساز شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی دو ابلاغیه برای تیم های استقلال و سایپا صادر کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ کمیته انضباطی دو ابلاغیه برای تیم های استقلال و سایپا صادر کرد.

بر این اساس،موارد ذیل در این باره اطلاع رسانی می شود:

*با توجه به حضور فرد غیر مرتبط در جلسه تمرین تیم و دیدار با بازیکنان تیم استقلال تهران، طبق بند ۱۱ ماده ۲۱ مقررات انضباطی، باشگاه استقلال به دلیل تخلف فوق، چنانچه دفاعیاتی دارد ظرف مدت ۲ روز از تاریخ این ابلاغیه ، دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

*پیروز قربانی، مربی سایپا به دلیل توهین و نشر اکاذیب در مصاحبه پس از دیدار برابر گل گهر، به دلیل تخلف فوق، چنانچه دفاعیاتی دارد ظرف مدت ۲ روز از تاریخ این ابلاغیه ، دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سروش IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    آقای حاج محمود فکری، سرمربی باتقوا و نمازخوان، کاپیتان پرسابقه و سرمربی فعلی تیم بزرگ استقلال، جای ارازل و اوباش و بزن بهادر ها تو تمرین تیم نیست! اون هم کسانی که معلوم الحال ن و فحش و تهدید و درگیری و قمه از آپشن هاشونه!! شما بجای درست کردن وضعیت تیم ، احتمالا داری تیم جمع میکنی واسه بستن دهن منتقدها!؟
    • هادی IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      برا بستن دهان منتقدا نیست ،برا تحت فشار قرار دادن بازیکناست،با این لمپن بازیا می خواد بازیکنا رو وادار کنه که مطیعش باشن. آدم یاد دوران شعبون استخونی می افته. یکی به این حاج محمود بگه که الان توچه تاریخی هستیم،دوران این لات اجاره ای ها تو فوتبال خیلی وقته که تموم شده حتی گروهبان که استادت هست هم فهمیده که دوران این لمپن بازیا گذشته.
  • حامد IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    به به چه عجب اساتید کمیته انضباطی. خداروشکر گویا سالم هستید. چطور قربانی رو به اتهام نشر اکذیب میخواین ولی قلعه نویی رو به خاطر اینهمه نشر اکاذیبی که تو این چندسال ناکامیش داشت نمیخواین؟!! آخریشم همین هفته پیش که اتفاقا بحث اصلی قربانی همون بود. چطور اینهمه آدم که تو این چهارسال اخیر انواع اقسام تهمت و به پرسپولیسو موفقیت هاش زدن و اکاذیب نشر دادن و نخواستین که یبار توضیح بدن و ادله بیان برای حرفهاشون. اینجا مشخص میشه کی مافیاست دیگه! اینهمه به پرسپولیس و اعضاش و بازیکناش زدن هیشکی رو نخواستن کمیته انضباطی. حالا که پیروز قربانی درست زد وسط خال و جرات کرد راجع به قلعه نویی حرف بزنه خواستنش بره توضیح بده. واقعا خجالت بکشید.
  • منوچهر US ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    آرنج تیم استقلال رو هادی کرده تعیین می‌کنم محمود فکری اسما سر مربیست10

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی