نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۴
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
۴ |
۵
رکوردشکنی مهدی طارمی در پرتغال پس از ۲۰ سال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی پورتو در اولین فصل حضور خود در این تیم رکورد گلزنی در جام حذفی را به نام خود ثبت کرد.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ به نقل از ابسروادور، در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پرتغال بامداد شنبه پورتو برابر ژیل ویسنته قرار گرفت و با دو گل میزبانش را شکست داد. کرونا و مهدی طارمی برای پورتو در این دیدار گلزنی کردند.

طارمی با گلزنی در این دیدار شمار گل‌های خود را در این فصل جام حذفی برای پورتو به ۴ گل رساند؛ اتفاقی که آخرین بار در سال ۲۰۰۰ ماریو ژاردل موفق به ثبت آن شده بود. مهاجم ایرانی در ۷ دیدار اخیر تیمش در همه رقابت‌ها موفق به زدن ۷ گل شده تا نشان دهد از آمادگی بالایی برخوردار است. او در مجموع ۱۱ بار تاکنون برای پورتو گلزنی کرده است.

پورتو در دیدار بعدی خود باید در لیگ برابر ریوآوه قرار بگیرد و مهدی طارمی فرصت تقابل با هم‌تیمی‌های سابق خود را دارد. مهاجم ایرانی فصل قبل فقط به خاطر دقایق بازی بیشتر نسبت به وینیسیوس نتوانسته بود آقای گل لیگ پرتغال شود و امسال این فرصت را دارد تا این عنوان را به خود اختصاص دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش CH ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    اقای گلی لیگ درپیتی پرتغال!
    • .،. IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      نه پس لیگ ایران خوبه که راحت خط کشی های استاندارد فیفا رو زیر پا میزارن یا با چمن مصنوعی بازی می کنن یا توپ کم باد وسط زمین میندازن لیگ ایران با همین ویژگی هاش هست که هم سطح لالیگا و بوندسلیگا و پریمرلیگه.... اگه سواد داشتی به این نتیجه می رسیدی که لیگ دسته سه پرتغال به هزارتا لیگ ایران شرف داره ولی خب عب نداره تو تتلیتی هستی نمی تونی این جور چیزارو درک کنی خخخخ
    • لژیونر های ایران IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      از نظر تو همه لیگ ها درپیت هستند . به جز لیگ چرت ایران . فقط یک سوال ازت دارم و سوال من این هست که از تظر تو در اورپا چه لیگی درپیت نیست . حتما الان میگی لیگ جزایر سلیمان بهترین لیگ جهان هست
    • .،. IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      داداش خودتو اذیت نکن این بنده خدا معلوم نیست با خودش چن چنده و حتی توهم اینو میزنه که خودش افلاطونه و مردم هم تو غار سایه ها گیر افتادن بگذریم ازش پرسیده بودم از نظر تو لیگ معتبر چیه میگه لیگی که کشورش تو جام جهانی باشه! میگم خب پاناما و تونس هم جام جهانی بودن یعنی لیگشون معتبره؟ میگه آره! میگم خب پرتغالم جام جهانی بوده! میگه همه ی بازیکنای پرتغال تو پنج لیگ معتبر هستن برا همین لیگ پرتغال معتبر نیست!!! آیا کسی که لیگای پاناما و تونس و ایران رو معتبر تر از لیگای پرتغال یا بلژیک و هم سطح لالیگا و بوندسلیگا پریمرلیگ میدونه عقل سلیمی داره؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی