نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
محمد دانشور: لباس تنم را می‌فروشم، دوچرخه‌ام را نه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان دوچرخه‌سواری بازی‌های آسیایی اینچئون حسابی از خبر فروش دوچرخه‌هایش شاکی شده، طوری که می‌گوید حاضر است لباس تنش را بفروشد اما دوچرخه‌اش را نه.

خبرورزشیدوچرخه‌سواری؛ محمد دانشور درباره غیبتش در اردو را هم به کیفیت پایین تمرین ربط می‌دهد نه خداحافظی‌اش از تیم ملی و می‌گوید: «اردوی تیم ملی سرعت، شروع شده و من جزو رکابزنانی بودم که انتخاب شدم اما به دلیل کیفیت پایین اردوهای تیم ملی ترجیح دادم سابقه‌ام را زیر سؤال نبرم و خودم تمرین کنم. افرادی به‌جای من حرف زدند و گفتند قصد خداحافظی دارم و می‌خواهم دوچرخه‌ام را بفروشم، من عاشق دوچرخه‌ام هستم و به هیچ‌عنوان این کار را نمی‌کنم، من حاضرم لباس تنم را بفروشم اما دوچرخه‌هایم را نه! نمی‌دانم زدن بعضی از حرف‌ها چه سودی برای‌شان دارد که این‌گونه حاشیه‌سازی می‌کنند.»

او هر روز حرفه‌ای تمرین می‌کند: «من هر روز در تمرین هستم، مربی شخصی دارم و تنها تمرین می‌کنم. شاید در مسابقات آسیایی شرکت کنم اما می‌خواهم با همین تمرینات فردی برای مسابقات آماده شوم، حس می‌کنم این‌گونه نتیجه بهتری می‌گیرم، زمانی که اردوهای تیم ملی به کیفیت قبل برگشت با تیم ملی هم تمرین می‌کنم اما در حال حاضر تمرین کردن در اردو هیچ نتیجه‌ای برایم ندارد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی