نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
۱ |
۲
حرف آخر| آشتی احساسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتفاقی که در مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مهرداد میناوند رخ داد، واکنش‌های بسیار متفاوت و گاه متضادی در پی داشت. برخی آشتی دو بزرگ فوتبال ما را عالی توصیف کردند و برخی آن را به «نمکی برای مداوای زخم» تعبیر کردند و گفتند حالا چرا. 

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ اینکه بزرگان فوتبال ما در همه مقاطع تاریخ نه‌چندان طولانی این فوتبال، نامهربانانه با هم رفتار کردند، قابل تکذیب و کتمان نیست. حقیقتی است که باید بپذیریم و باور داشته باشیم اما چه کنیم که این گره برای همیشه باز شود، پرسشی است که هنوز پاسخی برای آن یافت نشده است. اینکه در بهترین تیم تاریخ فوتبال ما حقایقی در پس پرده می‌ماند که بعدها روشن می‌شود «بازیکنان در چشم هم نگاه می‌کردند و به هم پاس نمی‌دادند» بسیار عجیب و غیرقابل باور است. 

بزرگان ما اسیر احساسات غلیان‌کرده هنگام تشییع پیکر همبازی‌شان دست به کاری می‌زنند که زنده آن همبازی قادر به انجامش نشده بود و چه ترسناک است آینده‌ای که دوباره این احساسات فروکش کند و مسائل بی‌شمار پیش‌ رو، باز هم این دو را رودرروی هم قرار دهد. 

کاش هیچ مواجهه و مقابله‌ای نبینیم که برنده‌اش هیچ یک از طرفین دعوا نیستند و کاش همه اختلافات و آشتی‌ها منطبق با منطق باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ....... US ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    حا لا شما را چه می شود ؟! مصیبتی بزرگ پوچی دنیا و ما فیها را عیان تر از همیشه به رخ کشیده است و بظاهر افرادی متنبه شده اند . منظور شما اینست که این تنبه بی جا ست و با ید حسا ب ها را در جا یی دیگر و زما نی دیگر بی حساب شد ؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی