حنیف عمران‌زاده: استقلالی‌ها از نزدیک مهرداد میناوند را می‌دیدند، شیفته‌اش می‌شدند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حنیف عمران‌زاده مربی استقلال گفت: من از بقیه فوتبالی‌ها شنیده بودم مهرداد خیلی دست و دلباز است اما باور نمی‌کردم اینقدر لارج باشد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ «...روحت شاد رفیق. ۴ ماه با هم بودیم سر کاری، خیلی دل پاکی داشتی. دلتنگت میشم رفیق. دلتنگ زنگ زدنت و کری خوندنت.» آنچه خواندید پُست اینستاگرامی حنیف عمران‌زاده پیشکسوت و مربی فعلی استقلال است که پس از درگذشت ناگهانی مهرداد میناوند منتشر شد. در همین ارتباط بد ندیدیم با حنیف عمران‌زاده تماس بگیریم و دقایقی با او هم‌کلام شویم‌.

نمی‌دانستیم این همه با مهرداد میناوند رفیق بودید و با او ارتباط داشتید!
واقعاً ناباورانه بود و هنوز هم در شوک هستم. خیلی پسر بامعرفتی بود که...  

خبر درگذشت او چه زمانی به گوش شما رسید؟
راستش را بخواهید دراردوی تیم در مسجدسلیمان بودیم که آنالیزور استقلال این خبر تلخ را به ما داد. خیلی حالم گرفته شد چون فکر می‌کردم به‌زودی از بیمارستان مرخص می‌شود. 

نوشته بودی ۴ ماه با هم سر یک کار بودید. کدام کار؟
یک قرارداد با یکی از اپلیکیشن‌ها بسته بودیم و حدود ۴ ماه همیشه با هم بودیم. خیلی خاطرات خوبی از آن دوره با هم بودن‌مان، در ذهن دارم. 

فیلمی هم منتشر کردی که دوتایی در حال سنگ‌پرانی کنار دریا بودید. آن تصاویر ویدئویی مربوط به شمال بود؟
نه، جنوب کشور و جزیره کیش بودیم. از طریق همان اپلیکیشن به جزیره کیش سفر کردیم و چند روز هم‌اتاق بودیم. خیلی هم خوش گذشت. 

اما اغلب استقلالی‌ها فقط کری‌خوانی‌های مهرداد میناوند را در ذهن دارند!
کاش همه استقلالی‌ها یک بار با او برخورد می‌کردند تا شیفته‌اش شوند. خدابیامرز مهرداد خیلی دل صاف و پاکی داشت و شیرین بود. آنقدر جذاب و خوش‌صحبت که آدم کنارش زمان را فراموش می‌کرد. آن کری‌خوانی‌ها هم نمک فوتبال است. 

صفت بارز مهرداد میناوند چه بود؟
من دو ویژگی بارز از مهرداد در ذهن دارم. اولی مردم‌دار بودن او بود. خیلی برخورد گرمی با مردم داشت و هرکس را می‌دید گرم می‌گرفت. برایش فرق نمی‌کرد طرف پولدار باشد، بی‌پول یا استقلالی و پرسپولیسی، رفتار صمیمانه‌ای با همه داشت. 

و صفت دوم؟
دست و دلباز بودن خدابیامرز مهرداد را هرگز فراموش نخواهم کرد. 

خاطره‌ای هم از دست و دلبازی مهرداد میناوند داری؟
گفتم که ما با هم در جزیره کیش بودیم. خیلی خوش گذراندیم و یک روز به او گفتم چقدر ساعت خوشگلی داری که ول نکرد! ساعت را از دستش باز کرد و به من داد. هرقدر گفتم داداش شوخی کردم بی‌خیال ماجرا نمی‌شد. تازه خیلی هم آن زمان از لحاظ مالی اوضاع خوبی نداشت اما ساعت را پس نمی‌گرفت. می‌گفت ساعت را به من بخشیده و پس نمی‌گیرد! باورتان نمی‌شود با بدبختی و در فرودگاه مهرآباد ساعت را انداختم داخل تاکسی و فرار کردم! من از بقیه فوتبالی‌ها شنیده بودم مهرداد خیلی دست و دلباز است اما باور نمی‌کردم اینقدر لارج باشد. خداوند رحمتش کند و به پدر و مادر و همسرش صبر بدهد. یک خاطره دیگر هم از او یادم آمد. 

بگویید...
هفته‌ای یکی، دو بار زنگ می‌زد و سراغ دخترم رُز را می‌گرفت. من یک تیکه‌ای دارم و همیشه به دخترم می‌گویم رُز بابا و مهرداد هم می‌پرسید رُز بابا چطور است؟ روحش شاد و یادش گرامی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    خوشا_آنکه_نیک_آمد_و_نیک_زیست_جهانی__زمرگش_به حسرت_گریست // زندگی همینقدر کوتاه هست تا زنده ایم قدر همدیگر رو بدونیم..متاسفانه مرده پرستی عادت ما ایرانیاست تا وقتی زنده ایم‌ به هر طریقی با بی رحمی همدیگر رو قضاوت می کنیم اما همین که فردی می‌میرد میشه عزیز دل..واقعا دنیای بی وفایی هست..روحش شاد و یادش تا ابد در قلب ما ماندگار..
    • مجهول الهویه IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      فرمایش شما درست در مورد مهرداد تا جایی که من یادم هست از اهالی فوتبال از هیچ تیمی کسی به او اهانت نکرد. هواداران از هر قشری هستند و احساسات متفاوت و تند و نادرست یا افراطی دارند ولی مهرداد را اهل فوتبال همه دوست داشتند.
  • جانم پرسپولیس IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    حنیف جان خودتم ادم خوب و بامعرفتی هستی
    • تتلیتی وحشتناک باهوش CH ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      از هندش جلوی کیسه مشخصه!
  • تتلیتی وحشتناک باهوش CH ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    حنیف دنیا کوچکه یادته تو صبا باتری تعمدا جلوی تیم محبوب خودت هند کردی و دل هواداران صبا را شکستی؟
  • عماد IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    مهرداد عزیز باز هم با خاطره حنیف عزیز درباره تو دلم کباب شد اشکم ریخت با شک این کامنت تایپ کردم مهردادعزیز همه میگند فوتبالیست ها وضع مالی آنها خوب هست ولی انگار شما از لحاظ مالی در مضیغ بودی دلم کباب شد خیلی درباره تو زود قضاوت می کردند دلم کباب شد این چنین عزیزی را از دست دادیم دلم کباب شد زندگی مشترک تو کوتاه مدت بود مهرداد عزیز به خدا تو را به راحتی و به آسانی از دست دادیم سرنوشت تو و مرگ تو واقعا دلم کباب کرد اشکم دوباره سرایز کرد لعنت به این ویروس منحوس مهرداد ما را به راحتی مثل آب خوردن از ما گرفت
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    هنوز کسی گل میثاق معمارزاده به سایپا و دروازه خودی و قهرمانی آلوده لنگی های حکومتی را از یاد نمی برد ... خلیل زاده هم گل زد و لباسش را درآورد از خوشحالی ... میثاق بدلیل خدمت به لنگ سال بعد جذب لنگ شد و اما خدمات مظفری زاده و بقیه را اگر بگم طولانی میشه و البته حذف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی