شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
۰ |
۰
ناظم الشریعه: برزیل دنبال بازی با ایران است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه جام جهانی فوتسال شهریور سال آینده برگزار می‌شود، گفت: سعی می‌کنیم محمد هاشم زاده را به تیم ملی برگردانیم.

خبرورزشی/ فوتسال؛ سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران صبح امروز شنبه میهمان برنامه «صبح بخیر ایران» بود و درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال صحبت کرد.

گزیده‌ای از صحبت‌های ناظم الشریعه در ادامه می‌آید:

* مرحله اول لیگ تا دهم اسفند تمام می‌شود. بعد از آن باید فکر و برنامه ریزی کنند. طوری برنامه ریزی شود که هم لیگ پرصلابت برگزار و هم زودتر نماینده ما برای حضور در جام باشگاه‌ها مشخص شود. باید برای جام جهانی هم برنامه ریزی کنیم که به نظرم قطع به یقین با اعلام اسامی داوران، شهریورماه برگزار می‌شود.

* با تیم ملی فوتبال و نزدیک به ۸۰ نفر به ازبکستان رفتیم. در هتل محل اسکان ما هم هیچکس دیگری نبود. بعد از بازگشت از تاشکند به ایران و در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای که از کمپ تیم ملی به فرودگاه مهرآباد رفتیم تا به شیراز سفر کنیم، درگیر ویروس شدیم. از مردم می‌خواهم پروتکل‌ها را رعایت کنند. کرونا از رگ گردن به ما نزدیکتر است.

* مدتی است افتخار نداریم در خدمت محمد هاشم زاده (مربی تیم ملی فوتسال که به تیم گیتی پسند رفت) باشیم ولی سعی می‌کنیم به تیم ملی برگردد.

* میشل پطروس مربی دروازه بان های تیم ملی است که کارش را به خوبی انجام می‌دهد. در حال حاضر ۵ دروازه بان آماده داریم.

* چهار پنج ماه است که افتخار داریم در خدمت محمدرضا حیدریان هستیم. حیدریان را به زور به تیم ملی آوردیم. او آدم خاص و هنرمند ورزش است. بعد از یکی دو سال پیگیری موفق شدیم حیدریان را بیاوریم. در آینده می‌تواند خیلی به تیم ملی کمک کند. ۹ بار قهرمانی آسیا را دارد. امثال حیدریان کم است.

* قبلاً اگر برزیل می‌خواست بیاید و با ایران بازی کند، باید کلی هزینه می‌کردیم اما الان آنها دنبال بازی با ما هستند. تیم ملی فوتسال ما برند است. برای موفقیت چنین تیمی باید یک تیم محکم پشت صحنه باشد. اگر قرار است اتفاقی بیافتد باید چند سال کار مداوم شود.

* بازیکن جوان ابتدا باید در لیگ استفاده شود و بیاید در تیم ملی هم بازی کند. اگر می‌خواهیم اتفاق خوبی رخ بدهد باید حمایت شود. حمایت هم فقط مالی نیست. بازیکن باید بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی