نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
۴ |
۵
بابک مرادی تعویض طلایی محمود فکری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 بابک مرادی که سابقه بازی برای تیم های سیاه جامگان، فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز را دارد در فصل جاری در سه دیدار برای استقلال به میدان رفته است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بابک مرادی در آخرین دقایق دیدار برابر فولاد در هفته دوم برای اولین بار در فصل جاری به میدان رفت که پس از آن اعلام شد به دلیل شرایط فسخ قراردادش تا ۴ ماه قادر به همراهی تیمش در لیگ برتر نیست.

پس از آن و با برگزاری جلسه کمیته استیناف بابک مرادی از دو هفته پیش مجوز همراهی استقلال را بدست آورد و در دیدار مقابل تراکتور برای دومین بار به مدت ۳ دقیقه به زمین رفت. بازی که با نتیجه ۱-۳ به سود استقلال به پایان رسید. او پس از آن در مصاف با نفت مسجد سیلمان در حالی که استقلال ۰-۱ در زمین حرف عقب بود به زمین رفت و در ۲۲ دقیقه ای که در زمین مسابقه بود یک پاس گل داد و یک بار توپ را به تیر افقی کوبید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 44444444444444 IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    مرادی نبود باخته بودیم
  • محمدطاها IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    واقعا بابک مرادی نشون داد بازیکن قابلیه و آینده خوبی داره باید فیکس بازی کنه..دقیقا برتری استقلال دیروز تو نیمه دوم بیشتر زمانی مشهود بود که مرادی وارد بازی شد و بازیسازی را از سمت چپ پایه ریزی کرد تا به نوعی توازن تو دو جنجال برقراربشه..قشنگ خلأ یه بازیکن رو به جلو تو جناح چپ حس میشد که مرادی با ورودش تونست این حفره رو به خوبی پر کنه و پایه گذار گل استقلال بشه حتی میتونست گل دوم رو خودش بزنه که ضربش با بدشانسی به تیر دروازه خورد..بدون شک اگر فکری تو پست هافبک چپ از مرادی استفاده کنه موقعیت های زیادی تو این جناح خواهیم داشت و موازنه تو دو جناح برقرار میشه..
  • خایدالو IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    حاج محمود خواهش میکنیم دیگه نادری بازی نزار شماره دو رو هم ازش بگیر حیف این شماره تن نادری باشه
    • اس اس IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      اینقدرها هم که میگین بد نیست بابا باید بیشتر تمرین کنه و بیشتر دوندگی داشته باشه البته کل تیم استقلال سرعت پائینی دارن تیم که دوندگی و تلاش بیشتری داشته باشه نادری یا هر بازیکن دیگری هم باید پا به پای بقیه باشه ضمن اینکه اگر میلیچ بیاد اوضاع خیلی بهتر میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی