محمد بلبلی: اتفاقاتی رخ داد که تصمیم به جدایی از استقلال گرفتم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم نفت مسجدسلیمان گفت: فوتبال خوبی را مقابل استقلال به نمایش گذاشتیم و حتی با زدن گل اول هم این شانس را داشتیم که برنده شویم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمد بلبلی درباره بازی تیمش برابر استقلال که با تساوی یک - یک به پایان رسید، گفت: امتیاز گرفتن از تیم صدرنشین آسان نیست و ما بازی سختی در پیش داشتیم. در مجموع فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و حتی با زدن گل اول هم این شانس را داشتیم که برنده شویم. باز هم خدا را شکر که در نهایت یک امتیاز از این بازی سخت گرفتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «نفت مسجدسلیمان در بازی برابر استقلال خوش‌شانس نبود؟»، تصریح کرد: این درست است که استقلال چند موقعیت خوب را از دست داد، ولی این بی‌انصافی است که بگوییم ما خوش‌شانس بودیم، چون موقعیت‌های خوبی داشتیم. از طرفی باید این را هم در نظر گرفت که استقلال و نفت مسجدسلیمان در خیلی از زمینه‌ها با یکدیگر تفاوت دارند.

هافبک نفت مسجدسلیمان در مورد مشکلات این تیم خاطر نشان کرد: این مسائل در خیلی از تیم‌ها وجود دارد، ولی مسئولان باشگاه قول داده‌اند که مشکلات را به زودی برطرف کنند.

بلبلی که در ابتدای فصل از استقلال به صورت قرضی جدا شد، راجع به انتخاب نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: اتفاقاتی رخ داد که تصمیم به جدایی از استقلال گرفتم و از انتخاب نفت هم راضی هستم. آقای حسینی تیم خوبی ساخته است و همه ما یکدل و متحد هستیم تا نتایج خوبی بگیریم. من هم از این انتخاب راضی هستم و دوست دارم اتفاقات خوبی را در این فصل رقم بزنم تا با یک شرایط خوب به استقلال برگردم. دوست دارم زمانی به استقلال برگردم که برای این تیم بازیکن مفیدی بوده و شانس خوبی برای بازی کردن داشته باشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی