پیروزی پرسپولیس مقابل ماشین سازی در نیمه نخست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در نیمه نخست دیدار مقابل ماشین‌سازی تبریز در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر، به برتری دست یافت و با پیروزی راهی رختکن شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ دیدار دو تیم پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ امروز (شنبه) با پنج دقیقه تأخیر آغاز شد که نیمه نخست آن با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یافت.

پرسپولیسی‌ها در این دیدار با لباس‌های مشکی به یاد مهرداد میناوند، بازیکن شماره ۲۵ سابق خود در زمین حاضر شدند. گل پرسپولیسی‌ها در دقیقه ۲۵ و ۱۹ ثانیه به ثمر رسید که این گل در دقیقه ۲۶ به ثبت می‌رسد و از همین‌رو آنها برای یاد کردن از بازیکن فقید خود در دقیقه ۲۵ یک دقیقه تأخیر داشتند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی.

ترکیب ماشین‌سازی: مهدی اسلامی، مهدی رستمی، اکبر آفاقی، فرشاد اسدی، مهدی مؤمنی، پیمان بابایی، محمدامین اسدی، ابوالفضل رزاق‌پور، منصور باقری، سیدمحمد حسینی و اتابک زارعی.

داور: علی صفایی

دقیقه ۲۱: ضدحمله سریع پرسپولیسی‌ها با پاس احسان پهلوان به وحید امیری شکل گرفت که ارسال به درون محوطه جریمه برای مهدی عبدی، موقعیتی خوب را برای پرسپولیس ایجاد کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۲۶: میلاد سرلک در محوطه جریمه و از سمت چپ، پاسی را به دهانه دروازه و تیر دوم ارسال کرد که وحید امیری موفق شد توپ را وارد دروازه ماشین‌سازی کند.

دقیقه ۳۱: ماشین سازان با یک شوت به سمت دروازه پرسپولیس صاحب موقعیت شدند که البته این ضربه راهی به دروازه نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: پیمان بابایی با حرکت در پشت محوطه جریمه شوت خود را روانه دروازه پرسپولیس کرد که توپ از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴۰: سیامک نعمتی از سمت راست با عبور از مدافعان ماشین‌سازی وارد محوطه جریمه شد که ارسال شبیه به شوت او در دهانه دروازه، به مهدی عبدی رسید که ضربه سر او راهی اوت شد و راهی به دروازه نیافت.

دقیقه ۲+۴۵: داور به دلیل خطای منصور باقری روی وحید امیری به این بازیکن ماشین‌سازی کارت زرد نشان داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    ۳ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد .مثل همیشه داوران ضد پرسپولیس بودتد .تنها مانع پرسپولیس برای گات قهرمانی داوران هستن
    • اس اس IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      گل پرسپولیس آفساید بود یه بار دیگه خوب نگاه کن وحید امیری تو آفساید داشت برای خودش چرخ میزد رفت و برگشت توپ رو گرفت زد تو گل اما کمک داور همچنان رفته بود گل بچینه
    • علی IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      تو رو که دیگه همه میشناسن پس هر چی دلت میخواد بگو حرفهات اهمیتی ندارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی