شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
۰ |
۳
امیرحسین پیروانی: توجهی به پایان فصل نداریم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: هر دو تیم موقعیت گل آنچنانی نداشتند و فکر می‌کنم نتیجه تساوی عادلانه بود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ امیرحسین پیروانی پس از تساوی بدون گل مقابل نفت آبادان اظهارداشت: در ابتدا درگذشت دوست و بازیکن ارزشمند فوتبال کشورمان مهرداد میناوند عزیز را تسلیت می‌گویم و برای علی انصاریان هم آرزوی سلامتی دارم.

وی در خصوص بازی گفت: عوامل متعددی باعث شد که این مسابقه کیفیت لازم را نداشته باشد، متأسفانه برای هر دو تیم وزش شدید باد و همچنین برای تیم ما کیفیت زمین چمن تأثیرگذار بود. برای رسیدن به این مسابقه هم مسیر طولانی را سپری کردیم، در مجموع به خاطر وزش باد توپ بیشتر روی هوا در جریان بود. هر دو تیم موقعیت گل آنچنانی نداشتند و فکر می‌کنم نتیجه تساوی عادلانه بود.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان در مورد اینکه از نفت آبادان انتظار می‌رود بیشتر به فکر فوتبال بازی کردن باشد تا وقت‌کشی گفت: با وجود احترامی که به پرسشگر این سوال قائلم اما با این نظر مخالفم. مسیری که برای این مسابقه آمدیم و همچنین ۱۰ نفره شدن، تأثیرگذار بود، زمین چمن مصنوعی بازیکنان ما را خسته‌تر می‌کند. دو بازیکن ما که روی زمین افتادند نفرات تعویضی ما بودند. دروازه‌بانمان هم که روی زمین افتاد به خاطر مصدومیت بود و کادر پزشکی هم در حال درمان او هست. هدف ما واقعاً وقت‌کشی نیست.

وی گفت: دوست دارم همه مربیان که همه از دوستان من هستند و در مصاحبه‌های خود اعلام می‌کنند که از نفرات جوان استفاده می‌کنیم، یک نگاهی به لیست تیم نفت آبادان بیاندازند. ۵ بازیکن ۲۰ ساله، ۱۹ ساله و ۱۸ ساله در ترکیب تیم ما بودند. تیم ما بسیار جوان است و این شجاعت سرمربی را نشان می‌دهد که در یک بازی خارج از خانه مقابل مسی که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده است با ۵ بازیکن جوان حاضر می‌شود. دلم می‌خواهد به این مسأله نگاه ویژه‌تری کنند.

پیروانی در مورد اینکه آیا هواداران نفت می‌توانند امیدوار باشند که این تیم جایگاه فعلی را حفظ کند، گفت: الان زمان آن نیست که ما بخواهیم به پایان فصل فکر کنیم و نه توجهی به این موضوع داریم. تیم ما جوان است و برای هر ۵ بازی برنامه داریم و امتیازهایی را تعریف کرده‌ایم که تاکنون خوشبختانه از چیزی که می‌خواستیم عقب نیستیم. این قول را به هواداران می‌دهیم که تمام تلاشمان را کنیم تا بهترین عملکرد و بهترین کیفیت را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: متأسفانه نقل و انتقالات در فوتبال کشور آغاز شده است، قاعده این است که زمانی را اعلام می‌کنند تا نقل و انتقالات صورت بگیرد اما متأسفانه تیم‌هایی هستند که تماس‌های خود را آغاز کرده‌اند، تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست و براساس نیاز تیم و پتانسیل باشگاه وارد نقل و انتقالات خواهیم شد. ما با توجه به بازی‌های تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا مسابقات فشرده برگزار شد و ما هم نیاز داریم تیم‌مان را تقویت کنیم.

مربی نفت آبادان در مورد حضور این تیم در کرمان و چگونگی رسیدن آنها به این شهر گفت: با توجه به اینکه کرمان از استان‌های برخوردار کشور است و داعیه این را دارند که در لیگ برتر حضور داشته باشند هزینه خوبی در فوتبال می‌کند اما حرف من این است اگر تیمی می‌خواهد در لیگ برتر باشد باید همه شرایط فراهم شود. ما برای این مسابقه ۳.۵ ساعت قبل حرکت کردیم.

وی اظهارداشت: ما روز پنجم تماسی با یکی از هتل‌ها داشتیم به ما اعلام کردند که نگرانی بابت اسکان شما وجود ندارد، هفتم که تماس گرفتیم گفتند ۷ اتاق برای شما آماده است، اما پس از آن گفتند ۴ اتاق بیشتر نداریم! این مسائل شائبه‌ای را برای ما به وجود می‌آورد، اگر ۷ روز پیش می‌گفتند اتاق نداریم درست بود اما ۴۸ ساعت قبل از بازی این موضوع مشکل‌ساز می‌شود، امیدوارم مسئولان شهر رفسنجان تمهیداتی را در نظر بگیرند که تیم میهمان راحت به این شهر بیایند، البته این گلایه تنها تیم ما نیست بلکه تیم‌های دیگر هم این مشکل را داشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی