نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پیروزی دراماتیک پرسپولیس به یاد مهرداد میناوند/ احمد نوراللهی باز هم منجی سرخپوشان شد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم پرسپولیس در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد ماشین‌سازی تبریز را از پیش رو بردارد و به یک برد خانگی برسد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تیم پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز (شنبه) و با پنج دقیقه تأخیر به مصاف و ماشین‌سازی تبریز رفت که در پایان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

پرسپولیسی‌ها در این دیدار با لباس‌های مشکی به یاد مهرداد میناوند بازیکن شماره ۲۵ سابق خود در زمین حاضر شدند. گل پرسپولیسی‌ها در دقیقه ۲۵ و ۱۹ ثانیه به ثمر رسید که این گل در دقیقه ۲۶ ثبت شد و از همین رو آنها برای یاد کردن از بازیکن فقید خود در دقیقه ۲۵ یک دقیقه تأخیر داشتند. گل دوم پرسپولیس را هم احمد نوراللهی در دقیقه ۳+۹۰ وارد دروازه ماشین‌سازی کرد و تک گل میهمان هم توسط پیمان بابایی در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، میلاد سرلک (۶۰ - محمد شریفی)، احسان پهلوان (۸۶ - امید عالشاه)، وحید امیری و مهدی عبدی.

ترکیب ماشین‌سازی: مهدی اسلامی، مهدی رستمی، اکبر آفاقی (۷۱ - وحید نعمتی)، فرشاد اسدی، مهدی مؤمنی، پیمان بابایی (۹۰ - مهدی رحیمی)، محمدامین اسدی، ابوالفضل رزاق‌پور، منصور باقری، سیدمحمد حسینی و اتابک زارعی (۷۹ - رضا کریمی).

داور: علی صفایی

نیمه اول

دقیقه ۲۱: ضدحمله سریع پرسپولیسی‌ها با پاس احسان پهلوان به وحید امیری شکل گرفت که ارسال به درون محوطه جریمه برای مهدی عبدی، موقعیتی خوب را برای پرسپولیس ایجاد کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۲۶: میلاد سرلک در محوطه جریمه و از سمت چپ، پاسی را به دهانه دروازه و تیر دوم ارسال کرد که وحید امیری موفق شد توپ را وارد دروازه ماشین‌سازی کند.

شادی گل وحید امیری در دیدار پرسپولیس و ماشین سازی

دقیقه ۳۱: ماشین‌سازان با یک شوت به سمت دروازه پرسپولیس صاحب موقعیت شدند که البته این ضربه راهی به دروازه نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: پیمان بابایی با حرکت در پشت محوطه جریمه شوت خود را روانه دروازه پرسپولیس کرد که توپ از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴۰: سیامک نعمتی از سمت راست با عبور از مدافعان ماشین‌سازی وارد محوطه جریمه شد که ارسال شبیه به شوت او در دهانه دروازه، به مهدی عبدی رسید. ضربه سر او اما راهی اوت شد و راهی به دروازه نیافت.

دقیقه ۲+۴۵: داور به دلیل خطای منصور باقری روی وحید امیری به این بازیکن ماشین‌سازی کارت زرد نشان داد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۷: پیمان بابایی روی یک حرکت فردی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: شوت سنگین احمد نوراللهی را مهدی اسلامی دفع کرد و توپ برگشتی به مهدی عبدی رسید که بازهم اسلامی موفق به دفع توپ شد تا در ادامه مدافعان ماشین‌سازی تن به کرنر بدهند.

دقیقه ۶۵: بار دیگر پیمان بابایی که در این بازی خطرناک نشان داده بود از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که این بار حامد لک شوت زمینی او را به اوت فرستاد.

دقیقه ۷۳: کرنری که برای پرسپولیسی‌ها از سمت راست به دست آمده بود، با ارسال سیامک نعمتی به خوبی در دهانه دروازه به مهدی عبدی رسید که ضربه سر او را دروازه‌بان ماشین‌سازی در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۷۴: سیامک نعمتی برای باز کردن دروازه ماشین‌سازی اقدام به شوتزنی کرد که توپ او راهی به دروازه نداشت و بازهم اسلامی موفق به حراست از دروازه‌اش شد.

دقیقه ۸۲: محمدامین اسدی در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که سیامک نعمتی با متوقف کردن او، ماشین‌سازی را صاحب یک ضربه پنالتی کرد.

دقیقه ۸۳: پیمان بابایی پنالتی ماشین‌سازان را خلاف جهت حرکت حامد لک وارد دروازه پرسپولیس کرد.

شادی گل پیمان بابایی در دیدار پرسپولیس و ماشین‌سازی

دقیقه ۸۶: ارسال از سمت چپ به روی دروازه ماشین‌سازی را مهدی عبدی قصد داشت با ضربه سر وارد دروازه مهدی اسلامی کند که بازهم ناموفق بود.

دقیقه ۸۹: یک بار دیگر توپ به روی دروازه ماشین‌سازی ارسال شد که این بار روی تیر دوم احمد نوراللهی ناکام ماند.

دقیقه ۳+۹۰: احمد نوراللهی ارسال درون محوطه جریمه را پس از کنترل سینه با یک ضربه فنی وارد دروازه ماشین‌سازی کرد.

شادی گل احمد نوراللهی در دیدار پرسپولیس و ماشین سازی

ویدیو| خلاصه بازی پرسپولیس ۲-۱ ماشین‌سازی‌

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    یک برد عالی برای پرسپولیس خیلی خوب بودیم . این برد را به آقا یحیی تبریک میگم . واقعا پرسپولیس به این برد نیاز داشت روحیه بازیکنان با این برد خیلی خوب می شود . پرسپولیس مثل ۴ سال گذشته باز هم مدعی اول قهرمانی هست
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      مشخصه خبر ورزشی خودش این نظرات رو می نویسه و با گذاشتن یک نظر من درآوردی، نظر اول که ساعت 18:58 دقیقه چاپ شده رو یکی عقب ترش ایجاد کرده تا نظر اول به نظر دوم تبدیل بشه و نظرات من بیفته پایین همه نظرات. واقعا جای تاسف داره برای این رسانه لنگی. لطفا این نظر قلابی سریعا حذف بشه
    • هفت تیرکش معروف IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      برد جلو تیم پوکیده به لطف گل آفساید چه خوشحالی داره؟
    • تیم مظلوم لنگ IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      واقعا تیمای ته جدولی انگیزه ی بالایی دارن مثلا پیروزی خودشو به صفحه ی اول جدول رسونده و شیشمه، گرچه با کمکِ داوری ولی بهرحال انگیزشون قابل ستایشه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      البته از داوران هم ممنونیم که کمکمون کردن و همینطور توطئه دقیقه 25
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      من این کامنتو کپی کردم.. گل اول لنگ کاملا آفساید بود.... بازم یه فوتبال کثیف برانکویی... گل دوم هم نگم براتون
    • ،،،،،،،،،، IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      برد جلو آخرین تیم جدول خوشحالی داره خداییش؟
    • با افتخار تاجی هستم IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      کاربر کیسه مافیا تو چقدر علاف هستی . در خبر برد سایپا مقابل استقلال اولین کامنت مال کیسه مافیا متوهم در خبر مساوی شدن بازی تاج و نفت مسجد سلیمان اولین کامنت باز مال کیسه مافیا بود در این خبر هم باز هم اولین کامنت مال کیسه مافیا بود . کیسه مافیا هم متدهم هستی هم علاف . یکم کم تر کامنت بگذار لنگی
    • صامت IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      پاس گل دوم راکی داد؟
    • !!! IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      دراماتیک با گل آفساید شرم و حیا رو خوردین و ...............واقعا که پرسپولیس به چه بدبختی افتاده
    • کیسه حکومتی IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      کیسه کش ها اگه از نظر شما و کانال ها و پیچ های افراطی دروغگو کیسه باشد شما همه گل های پرسپولیس مردود اعلام می کنید حرفهای شما دشمنان پرسپولیس پشیزی ارزش نداره چون از سوزش و حسادت این حرفها می زنید طبق نظر تمام ‌کارشناسان داوری مثل خسروی رودنیل حیدری مظفری گل اول پرسپولیس صحیح هست حتی من صدبار فیلم گل دیدم اصلا آفساید نیست حالا بسوزیدخخخخخخخخ
    • عماد IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      در جواب صامت پاس گل دوم وحید امیری داد
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    داور مثل همیشه ضد پرسپولیس بود .مثل همیشه داور علیه پرسپولیس. ۲ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد .پنالتی ماشین سازی هم کاملا اشتباه بود .داور همیشه علیه پرسپولیس هست و داور همیشه یار سیزدهم کیسه هست . داوران همیشه علیه پرسپولیس سوت می زنند .
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      هیچکس نیست از حق تیم مظلوم ماشین سازی دفاع بکنه؟ آقای زنوزی پس کجایی؟ گل اول پرسپولیس کاملا آفساید بود چون سر وحید امیری جلوتر بود و داخل آفساید بود. پنالتی ماشین سازی هم کاملا درست بود چون بازیکن پرسپولیس قشنگ رفت و روی بازیکن ماشین سازی خطا کرد و سرنگونش کرد. همچنین پنالتی 100 درصد دقیقه 56 برای ماشین سازی تبریز گرفته نشد و باز هم 3 امتیاز مهندسی شده تقدیم پرسپولیس شد. بازیکن پرسپولیس درسته که نشون میده دستاش رو از پشت به هم گره زده ولی وقتی بازیکن ماشین سازی توپ رو ارسال می کنه بازیکن پرسپولیس با حرکت بدن دستش رو مقابل توپ قرار میده تا توپ رد نشه و این هند بدون شک پنالتی بود. بازیکن ماشین سازی 3 یا 4 بار هم به داور گفت که هند شده ولی چون داورها از قبل توجیه شدن پنالتی نگرفت دقیقا مثل بازی با استقلال که پنالتی استقلال دقیقه 10 گرفته نشد. پرسپولیس به جای باخت، 3 امتیازی که حق ماشین سازی بود رو گرفت.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      کسب 3 امتیاز مهندسی شده توسط لنگیا و تبریک به کمیته داوران و تبریک به بابا مسعود
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      چرا پرسپولیس 3 بازی از استقلال عقب تره. این شرایط رو برای پرسپولیس بسیار خوب می کنه چون نتیجه بازی ها رو می دونن و می تونن درست برنامه ریزی کنن. باید بازی های پرسپولیس به فاصله 4 روز فشرده برگزار بشه تا بازی های پرسپولیس با تمامی تیم ها یکی بشه. نه اینکه بذارن آخر نیم فصل این کارو انجام بدن.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      گل آفساید دقیقه 25 به یاد میناوند. لطفا از پرسپکتیو برنامه نود استفاده کنه محمد حسین میثاقی و نشون بده که این گل پرسپولیس آفساید بوده. فردوسی پور رفته ولی اون پرسپکتیو از زمین هنوز توی ثصدا و سیما موجوده
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      آقای زنوزی شما که عاشق و هوادار تیم های تبریزی هستید چرا بیانیه صادر نمی کنید و از حق تیمتون با قدرت دفاع نمی کنید. همه مردم ایران از شما انتظار دارن با بی عدالتی لنگیا مقابله کنی
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      آخه کدوم پیروزی دراماتیک!!! این برد با کمک داوران، ننگی برای پرسپولیسی ها و کمیته داوران و مافیای لنگ در ایرانه. این اصلا دراماتیک نیست.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      دارن با کمک داورها، پرسپولیس رو به صدر جدول می رسونن بعد میگن خودمون قهرمان شدیم.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      سیرک واقعی رو همه ایران دیدن. پنجمین ساله که این سیرک داره برگزار می شه برای قهرمانی جعلی پرسپولیس حکومتی سر تیم ته جدولی ماشین سازی که مردونه و جوانمردانه بازی کرد رو به راحتی بریدن و از گرفتن امتیاز محرومش کردن. اگه گل آفسای پرسپولیس رو نمی گرفتن و پنالتی ماشین سازی دقیقه 56 بازی رو می گرفتن الان ماشین سازی برنده بازی بود و 3 امتیاز رو می گرفت.
    • کیسه حکومتی IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      لنگی مافیای به جای این همه طومار دروغ کانال های و پیچ های خودتان چشمت باز کن ببیند من صدبار فیلم بازی صحنه آهسته نگاه کردم زاویه ایستاده بین امیری و مدافع ماشین سازی از نظر بدنی مساوی هم بودن حتی دست مدافع ماشین سازی جلوتر از امیری بود افساید پر کرده بود حتی تو پیچ های کیسه کش ها تصویر وضوح نشان داده بیشتر کاربران کیسه کش ها گفتند آفساید نیست گل صحیح هست همچنین تمام کارشناسان داوری از جمله خسروی حیدری مظفری رود نیل گل صحیح اعلام کردند حرفها و طومارهای پشیزی ارزش نداره چون ناشی از سوزش،و حسادت برد پرسپولیس هست
  • محمدم IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    این برد تقدیم به مهرداد عزیز . . .
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      مردیم تا بردیم . قلبم از دهنم در آمد این قدر استرس داشتم . اما خدا را شکر توانستیم ببریم
  • مولر از برلین DE ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    با این که بردیم . ولی این دلیل نمی شود . که انتقاد کنیم از بازی پرسپولیس! اقای گل محمدی این قدر ترسو نباش. به جوانان میدان بده. بازیکنان شما از دربیل خوردن می ترسند . قدر حمل توپ را ندارند. در حمله سراسیمه و سر در گم عمل می کنند!! تیم شما امروز 9 نفره بازی می کرد. اون دو نفر را نیم فصل رد کن بروند. !!
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    لنگ جلو تیم بحران زده آخر جدول یه گل آفساید زد 45 دقیقه دفاع کرد آخرش گل خورد... بعد حالا چقد بیچاره ها خوشحالن خخخخخخ...
    • کیسه حقیر IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      کیسه مساوی کرد پرسپولیس برد کیسه کش ها از حسادت و سوزش دچار توهم شدن و هذیون میگن به گل صحیح پرسپولیس آفساید میگن خخخخخخخخخ
    • کیسه مفلوک ونادان IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      کیسه جان توجای دُرافشانی درخبرسرورت بروبه تاکتیک تیمت نگاه کن آخرفصل همه رومقصرندون الاتیمت بیچاره هواداری که چندساله تیمش اول فصل استارت هیرومیزنه آخرفصل یه موزنصیبش میشه!
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    جون به لب شدیم تا بردیم به نظرم پنالتی هم پنالتی نبود !!! جونم احمد نوراللهی حالا بازم تخریبش کنید !!!! ولی به نظرم باید قبول کرد قانون منع خارجی ها قشنگ تیم ها رو نزدیک به هم کرده
  • کی روش IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    تبریک به پرسپولیسی ها
  • شنبه های سیاه لنگ IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    یعنی چقد یه تیم میتونه...... باشه که گل اولت مشکوک باشه و گل دومت همون توپی باشه که بازی جوانمردانه رو رعایت نکردین.جلو ماشین سازی هم تو قوطی بودن
    • red army IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      یعنی اگه فکری بود فیرپلی رو رعایت میکرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • پارسه RO ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    بازی با فولاد رو کپی پیست کردیم، بعد از اینکه زاهدی فر رو شکست دادیم علی صفایی رو هم با نتیجه مشابه بردیم.
  • حسین IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    فرصتهای زیادی رو از دست دادیم برای گل زنی خدا رو شکر که سه امتیاز و گرفتیم همچنان دفاع و طراح بازی نداریم
  • مکتب ناجوانمردانه عبدو IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    توپ تو محوطه جریمه خورد دست آقایی ویه پنالتی ماشین سازی سوخت.. در برگشت توپ از زمین لنگ توپ خورد دست بازیکن لنگ باید داور هند می گرفت ولی توپ برگشتی برای لنگ یه حمله ایجادشد.. لنگ فیرپلی رو باید رعایت می کرد و باید توپ رو میدادن به بازیکنان ماشین ولی با ناجوانمردی تمام همون توپ رو گل کردن..
  • کیسه حکومتی IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    پرسپولیس ۲ داور ۱ پرسپولیس ترمز داور کشید باز هم داور پنالتی اهدایی علیه پرسپولیس گرفت باز هم مثل همیشه داوری علیه پرسپولیس و به نفع کیسه حکومتی پاکترین مقام کیسه سومی مرفاوی هست
    • شنبه های سیاه لنگ IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      چرا حرف مفت میزنی؟؟ وجدانن چرا؟
    • کیسه حکومتی IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      حرف من حقیت هست واقعا سه بازی داوری علیه پرسپولیس هست بازی دربی غلامی اخراج نشد بازی فولاد و ماشین سازی پنالتی علیه پرسپولیس گرفتند داوران جرات ندارند پنالتی حق علیه کیسه مثل بازی آلومینوم دو تا پنالتی یا بازی ذوب آهن پنالتی حق بگیرند به راحتی پنالتی ناحق علیه پرسپولیس گرفتند
  • باحقارت و شرمساری لُنگی ام IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    یاخداااااااا.......یا خداااااا...داور چقدر به لنگ کمک کرد..! جمع کنید سیرک تشریفاتی لیگ رو
    • کیسه کش متوهم IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      اگه پنالتی ماشین سازی میگی موافق هستم داور خوب هر هفته علیه پرسپولیس پنالتی مفت می گیره بازی با فولاد این بازی با ماشین سازی ولی کسی جرات نداره علیه کیسه پنالتی بگیره مثل دو پنالتی آلومینوم و پنالتی ذوب آهن داوران نگرفتند گل صحیح نفت آبادان داور آفساید اعلام می کنه دو تا پنالتی با گل گهر ظرف ۲۰ دقیقه به نفع کیسه گرفتند بازی با شهرخودرو با کادو و هدیه تبانی ‌کیسه ۳ امتیاز گرفت واقعا سیرک کیسه بیش از ۱۲ امتیاز با داوری و تبانی گرفته خخخخخخخخخخ
  • کازی IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    دقیقه 25 به یاد مهرداد میناوند
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    گل اول لنگ کاملا آفساید بود.... بازم یه فوتبال کثیف برانکویی... گل دوم هم نگم براتون
  • ماموت کتری IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    توپ هامون گل میشد شیشش تا باید میزدیم
  • جام های اسنپی لُنگ IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    یه پنالتی دیگه ماشین سازی سوخت...داور هند لنگی ها رو نمیگرفت.. فیر پلی رعایت نشد...واقعا تاسف به تیم پیروزی.آل مسعود ..آل لنگ
  • محمود IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    دقیقه 25.آدم چی میتونه بگه جز اینکه روحت شاد مهرداد عزیز
  • فرهاد تری دی IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    یه پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد بازی حساسی بود
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    با نامردی بردین تراکتور تو تبریز لهتون میکنه شک نکنید
  • کیسه حقیر IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    مشخص بود می خواستند با داوری ها جلوی قهرمانی پرسپولیس بگیرند چون کیسه بازی با نفت مسجد سلیمان باخت بود باید یه کاری می کردند تا پرسپولیس مساوی کند تا جلوی حقارت مساوی کیسه با نفت مسجد سلیمان بگیرند دربی غلامی اخراج نشد بازی فولاد و ماشین سازی پنالتی های خنده دار علیه پرسپولیس می گیرند داوری ها علیه پرسپولیس و به سود کیسه
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    با گل آفساید و یک گل نامردی بردن خیلی خوشحالن خخخ واقعا خجالت آوره ..مکتب تون همینه
  • لنگ سوخته IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    با رمزهای فکری قهرمان میشیم.
  • آقامجیدپرسپولیسی❤❤ IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    مردیم تا بردیم.ای کاش سریع تر نیم فصل اول تموم بشه تا ۳ تا بازیکن به دردنخورتیم برن بیرون
  • با افتخار استقلالی ام IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    گل لنگ‌آفساید بود..یه پنالتی دیگه باید برای ماشین سازی گرفته میشد چون توپ در محوطه خورد دست سعید آقایی.. فیر پلی رو لنگ رعایت نکرد وهمون توپ ناجوانمردانه تبدیل به گل شد..
  • حاتم کور IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    فوتبال رو بیخیال مافیا فصل جدید شروع شد شبکه سلامت ساعت ۱۹
  • حاتم کور IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    فوتبال رو بیخیال مافیا فصل جدید شروع شد شبکه سلامت ساعت ۱۹
  • تا ابد سرخ IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    باز يرسيوليس،بازم داور،بازم،باز يه ينالتي صد در صد اشتباه،،بخدا خسته شديم،با جند نفر با بجنكيم،إنكار داورا نظر كردن هر بازي يه ينالتي واسه حريفاي يرسيوليس اعلام كنن!!! أما عيب نداره،،هر كارى ازتون برمياد دريغ نكنين،،واسه يرسيوليس،اول خدا،بعد هواداراي باوفاش كفايت ميكنه....
  • نیاران IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    تیممون وقتی ۱بر۰ جلو هست استرس شدیدی میگیره و برد رو به باد میده.بازی فینال آسیا بازی ذوب آهن بازی با کیسه بازی با آلومینیوم بازی با ماشین سازی ..یک تیم چرا باید اینقدر کامبک بخوره ..مطمئنا تیممون مهره کم داره ولی تیم برانکو هم کم مهره بود و قهرمان شد پس بهونه بازیکن نیاریم .ترابی و عیسی بیان روزگار بقیه سیاهه
  • عشق زرد طلایی IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    گل دقیقه 25 و همه اینا برنامه ریزی شده ست... فوتبال پاک نیست. نمیخان سپاهان قهرمان بشه. یا استقلال یا پیروزی! مافیای وزارتی ها!!!!!
  • تراختورباستانی IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    واسه پرسپولیس پنالتی نمیگیرن همون واسه ماشین سازی پنالتی میگیرن
  • حسن آقا IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    در این دنیای هفت رنگ تک رنگها بازنده هستند.
  • احمدخوریان IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    من که به فوتبال هیچ علاقه ای ندارم و فقط رشته اسکاش رو میپسندم.
  • احمدخوریان IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    من که ماهیانه ۲۸ میلیون درآمد دارم و میشینم خونه فقط فوتبال میبینم.ای کاش بقیه هم مثل من درآمد داشتن
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    کامنتهارو چاپ کنید منتظرم
  • ای بابا IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    ای بابا حداقل امروز جوانمردانه بازی میکردین
  • آقامجیدپرسپولیسی❤❤ IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    شلیک احمدنور به قلب کیسه کشها خخخ امشب رو بسوزید
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    پرسپولیس عالی بود . این برد را به هواداران پرسپولیس کبیر تبریک پیگم . امیدوارم شادی های هواداران ادامه داشته باشد . حامیت از یحیی وظیفه هواداران پرسپولیس
  • خایدالو IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    اینجانب بعنوان یک استقلالی از برد لنگ خوشحالم به چند دلیل ۱ حال و حوصله ناله های یحیی و جلال و فرشچیان ندارم که باز بگن بازیکن نداریم ۲ بالاخره حامد لک زحمت کشیده و از دقیقه ۲۷ به بعد شروع کرد به وقت کشی و حقش برد بود ۳ کمک داور زحمت کشید برای گل اول و آفساید محرز رو‌ نگرفت استقلالی ها خوشحال باشید دیگه توهم های لنگی ها رو نمیشنویید
  • دکتر IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    مشکل از تیم و بازیکنای ماشین سازی بود که رو تیم پیروزی از بابت بازی فرپلی حساب باز کردن بودن در صورتی که وقتکشی هم تو دستور کارشون نبود . ولی خوب تجربه خوبی برای سایر تیمها شد که بدونن و بشناسن هویت واقعی تیم پیروزی رو . البته جواب کارشونو میبینن به زودی
  • عباد IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    نه این تیم پرسپولیس نیست تیمی بایک گل باترس عقب می نشیند و بازی را وامیدهد چند بار قرار است از یک سوراخ گزیده شویم دریافت گل دربازی ذوب آهن واستفلال ووادادن درمقابل آلومینیوم کافی نبود که امروزپس از رسیدن بهیک گل عقب کشیدیم خودرا در اختیار ماشین سازی قرار دادیم سرمربی و کادر فنی ترسو تررس را چنان به بازیکنان القا ئ کرده اند که دیگر حریفان ترسی از پرسپولیس ندارند بلکه به این باور رسیده اند که براحتی میشود پرسپولیس رابردشواکه در طول نود دقیقه ودر بحرانی ترین شرایط نیازی به تعویض نمی بینید برای چه قصد خرید بازیکن دارید تمام تعویض های امروز بعد از اتمام وقت قانونی بود آفتابه بعداز .....سهراب ...نه این تیم پرسپولیس نیست باور کنید.
  • farid US ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    perspolis ba in bazykonan bayad kheily kheily behtar az inha bazy konad na inkeh daghigeh 82 gooel bekhorad onham ba penalty, Nematy aslan lazem naboud dargeir shavad dar onja chonkeh Hoeeiny boud
  • ،،،،،،،،،، IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    بازی کثیف لیگ امسال شروع شد... لنگی ها برخیزید
  • فوتبالی IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    پیروزی دراماتیک؟ چقدر پول می‌گیرید برای این تیترهای غشی.؟ پیروزی زورکی و ناعادلانه مقابل تیم بدون برد لیگ.
  • ضدمافیا IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    با گلهای آفساید از این دراماتیک تر هم خواهیم داشت خجالت نکشید راستی بازیها عقب افتاده تون چی شد سازمان لیگ با افتدار و با نظم منتظره ببینه نتایج سایر تیمها چی میشه بعد دو بازی عقب مانده تون رو برگزار کنه اونم فقط بخار نظم ! نظم خیلی مهمه !!
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    بابا ادمین چاپ کن همه سایت ها چاپ کردن رفت
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    ۴ ساعت از وقتی که من کامنت گذاشتم ، گذشت اما کامنت ها هنوز انتشار داده نشدند . انتشار بدید دیگه . ۴ ساعت قبل کامنت گذشتم . اما کامنتم هنوز انتشار داده نشده
  • قرمزعشقی❤❤❤❤❤❤ IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    کیسه کشابسوزید تاابد..امثال هم به امیدخدابایدباقهرمانی پرسپولیس آتیش بگیریدبه امیدخدا❤❤❤❤❤❤
  • فقط آبی IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    برد زورکی تیم ترسو و فاقد اخلاق لیگ که کاپیتان بی اعصابش هیچوقت حاضر به رعایت اخلاق نیست. فقط بلد بناله که پولمون رو ندادن. گل افسایدتون. گل روی عدم رعایت فیرپلی. مقابل تیم ته جدول. متاسفم براتون. متاسفانه پرسپولیس هیچ شباهتی به قدیم نداره. من دهه شصتی امثال میناوند و کریمی و دایی رو پرسپولیسی میدونیم نه جلال حسینی بی اعصاب و بی اخلاق رو. تیمی که بازوی رسانه ای از مجری تنها برنامه فوتبالی شبکه سه تا سایتهای پولکی مثل خبر ورزشی و ورزش سه براش تیتر میزنن برد دراماتبک. خجالت رو خوردید یک آب هم روش.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی