شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
۸ |
۴
امید عالیشاه: بیرون زدن توپ کار درستی نبود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به ۳ امتیاز این مسابقه نیاز داشتیم و دیگر فرصت این نبود که بخواهیم امتیاز از دست بدهیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ امید عالیشاه بعد از برتری تیمش مقابل ماشین سازی اظهار داشت: مجددا به خانواده مهرداد میناوند تسلیت می‌گویم. هر چند می‌دانم تسلیت چیزی از غم بزرگ خانواده وی کم  نخواهد کرد. همچنین برایر علی انصاریان آرزوی سلامتی می‌کنم چون دعای مردم ایران و هواداران قرمز و آبی پشت سر او است.

وی افزود: واقعا دیگر جای امتیاز از دست دادن نداشتیم. خدا را شکر که ۳  امتیاز بازی را گرفتیم. البته با توجه به نتایجی که برای تیم‌های دیگر رقم خورد این ۳ امتیاز خیلی به کمک ما آمد. هنوز چیزی تمام نشده چون امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم و باید خیلی قوی‌تر از اینها باشیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ماشین سازی واقعا تیم خوبی بود،‌ و شاید تیم آنها تجربه کافی نداشت. ولی یک تیم جوان، با انگیزه و چغر مقابل ما بازی کرد. مطمئنا جای این تیم قعر جدول نیست و شرایط آنها بهتر خواهد شد.

عالیشاه در خصوص این که بازیکنان ماشین سازی اعتقاد داشتند پرسپولیس بازی جوانمردانه را رعایت نکرده است، گفت: ما نماینده ۴۰ میلیون هوادار هستیم و اگر در آن زمان توپ را به بیرون می‌زدیم، کار درستی نبود. چند بار بازیکنان ماشین سازی روی زمین افتادند و در آن زمان دیگر جایش نبود ما توپ را به آنها بدهیم.

وی در خصوص این که با گذشت هفته سیزدهم تنها ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شده، عنوان کرد: این سوالات را از مدیریت تیم بپرسید و الان جای مطرح کردن چنین بحثی نیست. (خطاب به خبرنگاری که سؤال را پرسیده) من شما را به خوبی می‌شناسم و نیازی نیست از این سوالات از من بپرسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مكتب لنگ ناجوانمردانه بردنه US ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    بيشرمانه بازي كردن و ناجوانمردانه بردن عادت شده واستون...به تيم ته جدولم رحم نميكنين!!!!! ننگ بر مكتب عبده
  • farid US ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    damet garm Alishah, bazykoneh herfey yaeny in, khoub sohbat kardeh, pouleh bazykonan be khabar negarha chee rabthy darad
  • مجهول الهویه IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    تیم التزام ندارد در چنین شرایطی دقیقه آخر توپ را بزنه بیرون چون در این مواقع با این شرایط تیمها اغلب اتلاف وقت میکنند. اونهایی که اعتراض میکنند اگه خودشون هم بودند همین کار را میکردن.
    • حمید علوی CA ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      در مورد اینکه میفرمایید تیم الزام نداره توپ رو بیرون بزنه؛ کلأ جوانمرد بودن یک الزام نیست، چون کار هر کسی نیست. “مرد کهن” میخواد.
  • 6 IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    دمت گرم که نزدی بیرون... همشون درازکش بودن خخخخخخ10
  • صامت IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    مرسی امید.که پاقدمش عالیه
  • کدوم 40میلبون IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    عجب استدلالی برای رعایت نکردن بازی جوانمردانه.نکته دوم ابن که کدوم چهل میلیون هوادار مگه جمعیت ایران چقدر بابا 60 درصد مردم اصلا نمیدونن فوتبال چیه فقط یه استقلال و پرسپولیسی به گوششون خورده
  • سپاهانی US ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    واقعا ناجوانمردید خیلی استدلال بیخود وبیمعنی بود حالا خوبه تو داشتن هوادار تراکتور روی شما واستقلال را کم کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی