نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سرمقاله| وقتی فدراسیون توان مقابله با قدرت اول را ندارد 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک مربی هر توهینی بخواهد به داوران انجام می‌دهد و داوران را مقابل دوربین‌ها، بی‌شرف می‌خواند و به داور اول کشور که یکی از ۵ داور برتر فیفاست، می‌گوید آقا قلدره‌ اما کوچکترین واکنشی از سوی فدراسیون به دنبال ندارد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ این تکه‌های پازل را کنار هم بگذارید تا بدانید قدرت اول فوتبال کشور چه کسی است: 

یک مربی تعداد زیادی انتصاب انجام می‌دهد. از تیم‌های صنعتی تا تیم شمال کشور. از این باشگاه‌ها خبر می‌رسد که هیچ عزل و نصبی بدون نظر و اراده این‌ فرد انجام نمی‌شود. همه از او می‌ترسند چون ارتباطات بسیار زیادی دارد و دوستانش مدام برایش تیم پولدار انتحاب می‌کنند. نفر اول یک صنعت پولساز و پولدار، رفیق صمیمی او بوده و هست و برای همین هر کاری او بخواهد برایش انجام می‌دهد. آن مدیر، نفوذ زیادی در تیم‌های صنعتی دارد. 

چنین مربی بانفوذی قطعاً آنقدر قدرت دارد که فدراسیون قدرت مقابله با او را نداشته باشد. اصلاً فدراسیون بی‌رئیس ما در حدی نیست که بخواهد برابر قدرت‌ها بایستد. به‌خصوص حالا که مجمع را در پیش داریم و رأی باشگاه‌ها مهم است و همه آرا هم در اختیار یک نفر است. 

یک مربی هر توهینی بخواهد به داوران انجام می‌دهد و داوران را مقابل دوربین‌ها، بی‌شرف می‌خواند و به داور اول کشور که یکی از ۵ داور برتر فیفاست، می‌گوید آقا قلدره‌ اما کوچکترین واکنشی از سوی فدراسیون به دنبال ندارد. صلاح همه در این است که این توهین‌های زشت را زیرسبیلی رد کنند چون قدرتی به اندازه برخورد با قدرت اول وجود ندارد و همه از او می‌ترسند. 

یک مربی بعد از چند هفته ناکامی، دو هفته، برنامه یک شبکه مهم را در اختیار می‌گیرد و آن شبکه کاملاً در خدمت این مربی قرار می‌گیرد و برایش کلیپ تهیه می‌کند تا او را مظلوم و موجه جلوه دهد. این مربی نام چند داور را می‌گوید که دوست‌شان ندارد. او توقع دارد هرچه می‌گوید انجام دهند و اتفاقاً همان می‌شود که او فرموده. در اولین بازی، داوری انتخاب می‌شود که در فهرست مغضوبان او نیست و اتفاقاً بازی را می‌برد. در این فضا کلاً چه کسی توان مقابله با قدرت برتر را دارد؟‌

کانال‌های در اختیار، به یک‌باره خبر می‌دهند در بازی بعد اگر فلان تیم نتیجه نگیرد، سرمربی آن تیم اخراج می‌شود و قدرت اول به جای او قرار خواهد گرفت. کسی نپرسید که در کجای دنیا سرمربی تیم بالانشین اخراج می‌شود و سرمربی تیمی که چند رده از آن پایین‌تر است، جایگزین می‌شود؟ اینها فقط در این فوتبال اتفاق می‌افتد چون قدرت اول فقط یک نفر است و هیچ‌کس توان مقابله با او را ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    خبر ورزشی هم رفت در لیست مغضوبین رییس...!
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    رئیس مافیای کیه؟ .... .... .....
  • مهرداد IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    خب اوکی. حالا چرا اسم نمیارین؟ یا "رسانه" نیستین و دنبال مسائل دیگه هستین. یا رسانه هستین ولی " مستقل" نیستین. اگر فسادی باشه که قطعا هست. شما هم یکی از رئوسش هستین.
  • عباد IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    رطب خور منع رطب نمی کند لطفا در آرشیو تان فقط به مصاحبه هایتان بااین به قول شما قدرت اول نگاهی بیندازید و سطوری را که درمدح ایشان نگاشته اید بازخوانی کنید به این نتیجه خواهید رسید هر رسانه وارگانی حق انتقاد از قدرت اول را داشته باشد رسانه خبر ورزشی این حق را ندارد چون این بت ساخته این رسانه ورسانه های همسو با آن است.
  • ضدمافیا IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    هروقت تونستن جلوی مافیای سرخ فوتبال که پنج ساله فوتبال رو به ......... کشیدن و در روز روشن تازه ازشون حمایت هم میشه بایستند جلوی باقی هم میتونن بایستن استاد اول یه سوزن به حامیان تیم محبوب خودت بزن
  • امیذ IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    خبر ورزشی ... چرا میترسی بگی قلعه نوعی1 مثل!!!! مقاله مینوسین !! چقدر دارین میسوزین ازقلعه نوعی احتمالا خبرنگار لنگ کاوه علی اسماعیلی این چرت وپرت ها رونوشته نشون دهنده توهمین خبر ورزشی هم ادم ناسالم هم پیدا میشه!!1 عقده درون تون برید یه جای دیگه خضوصا مربی دلال تون بنا به گفته رسول پناه ..خالی کنید!! راستی کیروش هم رفت برانکو با 4 تا بازی اخراج شد اینا رو هم بگین بد نیست!! کمی شرافت داشته باشین
  • علی IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    نویسنده مطلب از قلعه نوعی خوب عقده داره این قدر شهامت اسم زدن رونداره نویسنده! راستی ارمربی متهم به دلالی جه خبر!!ازناداوری رای تیم حکومتی چه خبر ازپولهای میلیاردی چه خبر !1 اینکه قلعه نوعی هرسال تیم داره عقده شده بذای نویسنده ناشناس!! واقعا خبرنگار شریف وحقیقتا با شرف هم آرزوست البته مثل اردشیر لارودی!! حیف لقب خبرنگار وورزشی نویس برای ادمهای مکتب علی عبده وتیم حکومتی!
  • عارف IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    وقتی دو برنامه اقای میثاقی ب ایشان میدهد البته میثاقی که نه بزرگ میثاقی مشخصه که جریان چیه و از مدیریت پر نفوذ باشگاه تعریف کردن هم نشان داد که صدا ‌سیما هم دست اندرکاره در هر صورت امسال هم این مربی پول خوبی بجیب زد وتیمش هم هیچی نمیشه و از ایجا هم رانده میشه میره تو یک باشگاه ضنعتی دیگرو ب ریش تمام مدیر ها میخنده و همچنان قدرت درمشت مربی بی سوادی که فوتبال ما در مشتش باقی میمونه همان طور که صدا و سیما در مشت ادمهای بیسواد البته میدونم که نظرم درج نمیشه
  • deep blue IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    سلام ما بارها نوشتیم وهمسان نوشته های ضاله به نظرات غیر فابل انتشار هدایت شدیم نویسنده ی صادق و واقع بین این سر مقاله کیست که فریاد وامصیبتا سر می دهد و از دار ودسته ی سیسیلی و نفوذ این جریان و باند پلید سرطانیشان می گوید ومی نویسد وتبلیغاتچی های نفوذی جریان فاسد در رسانه قدرت و توان سانسور و جلوگیری از انتشار نظرات شفاف و شجاعانه اش را ندارد لطفن این شحص مجترم را معرفی کنید که نظرات ضد زشتی ها وپلیدی های بزرگوار کوچک و باند گسترده ی سیسیلی پشتیبانش را برای ایشان ارسال کنیم چون توان رویارویی با زشتی ها را دارد قلمش پویا و وجودش سروسا ومانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی