نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کیارش سوری: شاگردانم را با هزینه شخصی به تور بین‌المللی می‌برم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تنیسور ملی‌پوش کشورمان به خبرورزشی گفت: چرا اجازه نداشتم بازی شاگردانم را ببینم؟ یک روز هم که آمدم از شاگردم فیلم بگیرم تا بازی‌اش را آنالیز کنم، مأمور حراست به من گفت فکر نکن حواسم نیست از دختر مردم فیلم می‌گیری.

خبرورزشی/ تنیس؛ کیارش سوری تنیسور ملی‌پوش، می‌خواهد با هزینه شخصی تور بین‌المللی برای شاگردانش برگزار کند. هدف او تربیت تنیسورهای حرفه‌ای برای تیم ملی است: «من این مدت که برای مسابقات بین‌المللی زیر ۱۸ سال در کیش بودم به اندازه ۱۰ سال پیر شدم. تنیس ما به خاطر حاشیه‌هایش رشد نمی‌کند و من می‌دانم اگر شاگردانم در ایران بمانند، هیچ پیشرفتی ندارند و به همین خاطر تصمیم دارم توری بدون کمک فدراسیون و هیچ اسپانسری با هزینه شخصی برگزار کنم و شاگردانم را به مسابقات بین‌المللی در کشورهای دیگر ببرم تا چند سال بعد تنیسورهای حرفه‌ای به ایران تحویل دهم.»

سوری از عملکرد فاطمه زنجانی در مسابقه کیش خیلی راضی بود: «سطح مسابقات واقعاً خوب بود، تنیسورهایی که از کشورهای دیگر آمده بودند واقعاً عملکرد خوبی داشتند اما فاطمه برای اولین بار به مرحله نیمه‌نهایی انفرادی رسید و من امیدوار بودم در نیمه‌نهایی از پس رقیب روسی‌اش برآید که متأسفانه نشد و خیلی ناراحتم اما به طور کلی از عملکردش راضی بودم و امیدوارم در آینده بیشتر بدرخشد.»

تنیسور ملی‌پوش، این چند روز از پشت درهای بسته تنیس شاگردانش را تماشا می‌کرد: «من ۱۲ شاگردم را به تورنمنت کیش بردم اما نتوانستم بازی هیچ کدام را به درستی ببینم چراکه مربی اجازه نداشت داخل زمین برود تا تکنیک‌های شاگردش را ببیند، من مربی از روی هوا که نمی‌توانم نقاط ضعف شاگردانم را متوجه شوم، چرا اجازه نداشتم بازی شاگردانم را ببینم؟ یک روز هم که آمدم از شاگردم فیلم بگیرم تا بازی‌اش را آنالیز کنم، مأمور حراست به من گفت فکر نکن حواسم نیست از دختر مردم فیلم می‌گیری. پدرم، پدربزرگم و پسرعموهایم شناسنامه تنیس ایران هستند، این بچه‌ها شاگردان من هستند این چه بی‌احترامی است که به من می‌کنند؟ واقعاً دلیل این رفتارها را نمی‌دانم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی