نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
۰ |
۰
علیرضا دبیر: از تهمت‌ها خسته نشوید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: از شما می خواهم کارتان را سالم و برای خدا انجام دهید و از تهمت ها خسته نشوید.

خبرورزشی/ کشتی؛ جلسه شورای‌ هماهنگی فدراسیون‌کشتی در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد. علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در بخشی از سخنانش در این جلسه گفت: اگر کار را برای خدا انجام دهیم خدا برکت می‌دهد و از شما می خواهم کارتان را سالم و برای خدا انجام دهید و از تهمت ها خسته نشوید. قرار نیست هر طور شده به هدف برسیم. اگر کسی کار را برای خدا انجام دهد خستگی وجود ندارد و حاج قاسم سلیمانی یک نمونه عالی در این زمینه بود و هست.

در این جلسه پیرامون اعزام مدرسان مربیگری کشتی‌آزاد و فرنگی به استان‌ها بحث و تبادل نظر کردند و مقرر شد تا مرادی رئیس انستیتو کشتی، مدرسان را معرفی کند و خودش هم در استان‌ها حضور داشته باشد.

روند اعزام تیم های منتخب کشتی آزاد و فرنگی به تورنمنت های بین المللی اوکراین و ایتالیا مورد پیگیری قرار گرفت. پیگیری برگزاری رقابت‌های کشتی‌آلیش زنان و مردان قهرمانی کشور، برگزاری مسابقات بین‌المللی جام جهان‌پهلوان تختی و برگزاری قهرمانی کشور نوجوانان و گرفتن مجوز برگزاری این مسابقات از ستاد کرونا در ورزش، از دیگر مباحث مطرح شده بود.

سند راهبری فدراسیون کشتی نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا کارگروه تعیین شده، وظایف هریک از کمیته‌ها را تقسیم بندی و به آن‌ها ابلاغ کنند. معرفی مدرسان داوری از سوی کمیسیون داوری یکی دیگر از مباحث مطرح شده بود که مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی