نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
درخواست مهدی رسول‌پناه برای مناظره زنده با یحیی گل‌محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس به دنبال اتفاقات اخیر، برای حضور در برنامه زنده فوتبال برتر و مناظره با یحیی گل‌محمدی اعلام آمادگی کرد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ مدت‌هاست که مهدی رسول‌پناه مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم دچار اختلاف شدید شده است. وی هفته گذشته پس از انتقادات گل‌محمدی، بیانیه‌ای ۱۴ بندی منتشر و برای مناظره با سرمربی سرخپوشان اعلام آمادگی کرد.

رسول‌پناه تاکید کرده تنها در صورتی حاضر است در یک برنامه زنده تلویزیونی درباره این اتفاقات صحبت کند که گل‌محمدی هم حضور داشته باشد. از این رو در نامه‌ای به تهیه‌کننده برنامه فوتبال برتر آمادگی خود را برای حضور در این برنامه اعلام کرد. اکنون باید دید گل‌محمدی حاضر است در مناظره با رسول‌پناه شرکت کند یا خیر.

متن کامل نامه رسول‌پناه به مهدی هاشمی تهیه کننده برنامه فوتبال برتر به شرح زیر است:

جناب آقای هاشمی

تهیه کننده محترم برنامه فوتبال برتر

با سلام‌

ضمن تبریک به هواداران بابت پیروزی پرسپولیس که شادباشی به روح پیشکسوت فقید این باشگاه آقای مهرداد میناوند بود، همانگونه که در نامه سرگشاده اخیر نیز صراحتا اعلام داشته‌ام، به منظور تنویر افکار عمومی و تبیین بخشی از واقعیت‌های فوتبال ایران در محضر هواداران و حقیقت جویان راستین فوتبال پاک، تمایل خود را برای حضور در برنامه وزین فوتبال برتر به طور زنده جهت مناظره با حضور فیزیکی آقای یحیی گل‌محمدی، در خصوص مطالبی که در نامه عمومی منتشر یافته اینجانب بیان شده است، با کمال میل اعلام می‌نمایم.

شایان ذکر است عزم جدی اینجانب برای شرکت در آن برنامه و مناظره با سرمربی کنونی تیم، برای شفاف‌سازی مسائل مورد ادعاست. صلابت، اعتبار باشگاه و مکتب با عظمت پرسپولیس در عملکرد نمایان خواهد شد و فارغ از هرگونه اغراض شخصی خواهد بود. محبت فرمایید در اعلام پاسخ، جهت هماهنگی تسریع فرمایید.

با آرزوی توفیقات روزافزون جنابعالی و همکاران شما

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    ان شا الله همین امشب بیاد این حواشی زودتر تموم شه البته همه می دونن چرا حاضر به مناظره شده اونم الان چون پرسپولیس اوضاعش بهتر شده و پنج شنبه با تراکتور بازی داره !!!!!!!!
    • عشق زرد طلایی IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      واییییییییی... لذت میبرم استقلال و پیروزی دچار حاشیه میشن.... رسول پناه عزیز... تو از طرف هواداران طوفان زرد آسیا مورد حمایت هستی!
    • صامت IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      ایشان مناظره شان راکنارخیابان کرده اند .دیگرچه دارندکه بگویند؟میخواندبگندگل محمدی پوتصدمیلیون پاداش گرفته؟درحالی که فقط یم قلم 4میلیاردسرانتقال تاربی به تیم ظیان زده است.چراکه دوروزقبلش اگر200میلیون به حساب ترابی میریخت اقلا4میلیاردسودمان اازبابت ترابی بود.لازم نکرده آقای رسول پناه وتیم مان الانرنیازبه آرامش داردوهرچه ضربه زدی کافیه.
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      ۶ ماه بازی ندادن به کامیابی نیا... اخراج ربیع خواه.. بازی ندادن به انصاری و از همه مهمتر ماجرای رضا دهقانی باید شفاف سازی بشه
    • مولر از برلین DE ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      اقای گل محمدی.. رسول پناه یک مهره سوخته هست. و چیزی برای از دست دادن ندارد . می خواهد شما و تیم را خراب کند. ایشان یقین داشتند با خالی کردن پرسپولیس از بازیکن شما شکست می خورید برای همین بود که به مناظره نمی امد حالا که می بیند تیم کم کم جان می گیر باز می خواهد شما را به حاشیه ببرد . کار نامه رسول پناه با فراری دادن بازیکنان خصوصا رسن و شجاع مشخص هست کدام ادم عاقل دم فینال اسیا بهترین دفاع تیم را فراری می دهد. تیم که بازیکن ندارد . الان نبود رسن مشخص هست. !!
    • Blue Love IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      صامت جون ظیان اشتبانه. زیان درسته... درضمن عشق طلایی! ما هم خیلی دوست داریم سپاهان به حاشیه بره... ۲۵ بهمن منتظرتونیم
    • پرسپولیسی اصیل IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      یحیی گلمحمدی وحشت زیادی از مناظره با مهدی رسول پناه داره و به خاطر این ترس و وشحت شدید هرگز تن به مناظره نمیده چون اگه مناظره کنه مهدی رسول پناه پته اون و رفیقاشو رو اب می ریزه و دستشو رو می کنه و دروغاشونو برای مردم و هواداران پرسپولیس رو می کنه.
    • نوید IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      مناظره از پشت تلفن نمی شه و باید در برنامه هفته بعد هر دو دعوت بشن و مناظره کنن. اما چون محمد حسین میثاقی پرسپولیسی دو آتیشه است امکان نداره با این مناظره مئافقت کنه چون دوست نداره تیمش به حاشیه بره اما تا دلتون بخواد برای استقلال در تمام نیم فصل اول حاشیه سازی کرده.
    • حمید علوی CA ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      عمرأ آقای گل محمدی بره برای مناظره. دلیلش هم واضحه، آدمی که تخلف کرده هرگز دلش نمیخواد خلاف‌هاش برملا بشه. نمیخواد بیش از این گند موضوع دلالی و سهم خواهی روی قراداد بازیکنا در بیاد و رسوا بشه. یادتونه وقتی گند ارز دولتی آقای مجیدی اومد بالا اولش برای عوامفریبی گفت شکایت میکنه؟! ولی چون زیر ایشونم مثل آقای گلمحمدی خیس بود، نه تنها شکایت نکرد که حتی حاضر به مناظره هم نشد. البته وقتی بعضی کامنتها رو خوندم (که میگفتم یحیی نباید بره مناظره) بیشتر متوجه شدم که چرا انقدر فساد مالی اتفاق میفته. وقتی بعضی کامنتها رو‌ میخونی به این نتیجه میرسی که: خلایق هر چه لایق، البته بلانسبت بعضیا (امثال دوست آگاهمون جناب ستارگان. که میخوان یحیی و امثال یحیی برن مناظره و اگه لازم باشه برن دادگاه و..)
    • در جواب زرد قناري IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      شله زرد جان،،،،شما فعلا از سه تايي كه از شهر خودرو نوش جون كرديد لذت ببر،باقي لذتها رو بزار واسه بعد!!!!!
  • سیدرضا US ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    یادمه میثاقی گفته بود هر کاری کردیم رسول زاده نمیاد ، این گوی و میدان برای سنجش صداقت شما آقای مجری
    • کیسه حکومتی IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      دندون پزشک بیاید یحیی اجازه مناظره نداره مدیران پرسپولیس به یحیی هشدار دادند حق مناظره با دندون پزشک و بردن تیم به حاشیه نداره این آرزوی برای کیسه کش ها مناظره برای رفتن تیم به حاشیه هرگز نخواهید دید
    • فوتبال پاکم آرزوست IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      شبکه سه حتی از تکرار صحنه های مشکوک در هجده قدم حریفان استقلال هم دریغ میکند آنوقت میزگرد برای رسوایی مافیای سرخ بگذارد ؟؟!!!!
  • کیسه مافیا ورزش DE ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    یحیی نباید در خواست رسول پناه را بپذیرد . پرسپولیس با تراکتورسازی بازی دارد و امکان دارد پرسپولیس برود در حاشیه . یحیی نباید بپذیرد
  • پرس پلیس واقعی IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    شک ندارم چون رسول پناه واقعیات دلالی شخص سرمربی تیم رو میخاد برملا کنه این برنامه و این مناظره شکل نمیگیره چون برای آرامش تیم تدبیر و امید مضره.. فوتبال برتر و میثاقی زاییده شدن که فقط حواشی تیم استقلال رو بولد کنن.. اعضای هیات میدیره استقلال بیان تو برنامه ویس علیه همدیگه رو کنن توی رسانه میلی و میثاقی ریسه بره و عشق کنه
    • الکیسه IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      4444666666
    • کیسه حقیر IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      کیسه کش چرا حرف مفت میزنی اون زمانی که مجیدی با سعادتمند به هم مشکل خوردن چرا مناظره بین مجیدی و سعادتمند برگزاز نشد اگر دندون پزشک دنبال مناظره هست با شکوری مناظره کنه همانطور فوتبال برتر اجازه مناظره مجیدی با سعادتمند نداد حق مناظره دندون پزشک با یحیی نداره
  • رفیق رسول پناه IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    اگه یه مدیرسالم تو این مملکت دیدم اون رسول پناه بود
  • کیسه مافیا ورزش DE ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    اگر قراره مناظره برگزار شود . مناظره باید در تعطیلات نیم فصل باشه
  • کیسه مافیا ورزش DE ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    اگر قراره مناظره برگزار شود . مناظره باید در تعطیلات نیم فصل باشه
  • کیسه مافیا ورزش DE ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    اگر قراره مناظره برگزار شود . مناظره باید در تعطیلات نیم فصل باشه
    • پیام پرسپولیسی CA ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      این کیسه پناه تنها جایی که باید بره صحبت کنه دادگاه نه جایی دیگه جا....
  • شاهین DE ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    شک نکنید اون مناظره را گل محمدی شکست می خورد . چون گل محمدی بلد نیست دو کلمه حرف بزند . مربی که نتواند کی و کجا از تیم اش دفاع کند در مقابل این بشر حرفی برای گفتن ندارد. گل محمدی ادم ترسو و خجالتی هست. مربی که نمی تواند از داوران انتقاد کند . بازی سپاهان استقلال فولاد الومینیوم همه به ضرر تیم پرسپولیس بوده. ایشان نتوانسته از تیم اش دفاع کند در عوض اقای رسول پناه من از شما می پرسم. پول برانکو را کی دستور داده از قرض بپردازید. ولی پول شفر جبار اوف نقدا داده شده.چه کسی به شما دستور داد بالای 4میلیارد به بازیکن ندهید تا تمدید نکنند . ترابی علیپور شجاع رسن بروند . ولی استقلال همه بالای 10میلیارد تمدید کردند. کی این دستور داده بود . باید معرفی کنی. چه کسانی برای استقلال سه تا عابر بانک اوردند ولی شما تنها بودید! و در اخر شما چطوری مدیر عامل شدید با کدام تجربه؟
    • حسین CA ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      یحیی قطعا ضایع میشه نه به دلیل کم رو بودن ( کسی که وزیر مملکت رو تهدید میکنه میگی کمرو؟) بلکه به دلیل صادق نبودن مطمئن باش رسول پناه به اندازه کافی مدرک داره مه اینقدر محکم پای حرفش واستاده، گل محمدی چه مناظره کنه چه نکنه باخته
    • حمید علوی CA ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      شاهین جان داداش مشکل یحیی برای مناظره کمرو بودن نیست. اتفاقن تا دلت بخواد رو داره ایشون، اقلا کمرو نیست.
    • حمید علوی CA ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      داداش حسین عرض ادب، حرف نداری. مث همیشه.
    • ق ر IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      در برنامه زنده فوتبال برتر بیرانوند جواب رسول پناه خیلی خوب داد و رسول پ نتونست جواب بده بهش گفت شما دروغگو هستید و بدرد مدیر عاملی هم نمیخوری و لطفا از رسول بی فرهنگ دفاع نکنید خواهشمندم استقلالی ها دخالت نکنند چون در زندگی خوتان تاثیر می‌گذارد و بس حق الناس است .
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    واقعا دم رسول پناه گرم... قراره دلالی یحیی رو لو بده... واقعا شیره
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    مناظره بی مناظره . یحیی جواب کیسه پناه نباید بدهد
  • غضنفر IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    کاری به حواشی زشت فوتبال به طور کلی و فوتبال بیمار خودمون از جمله مسائل پورسانت و مدیر برنامه ها و ... ندارم اما در مورد این آقای رسول پناه یک چیزی را یقین دارم نمیخواد آرامش و موفقیت پرسپولیس را ببینه
    • حمید علوی CA ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      غضنفر جان نظرت در مورد یحیی چیه انصافأ؟ سهم‌خواهی از قراداد بازیکن و‌ دلالی نکرده بنظرت؟
    • غضنفر IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
      آقای علوی بحث دلالی در فوتبال دنیا و مافیای پول و رسانه در کامنت یک سایت خبری و یا حتی مناظره یک شخص عجیب تازه وارد به فوتبال با یک مربی قابل واکاوی نیست اینجا بحث این هست که این آقای رسول پناه به هر شکلی آمد تا پرسپولیس را زمین بزنه یا از روی دشمنی آگاهانه یا جهالت. بحث دلالی در فوتبال ما که چیز عجیبی نیست یک سرمربی هست خودش مدعیه مدیر و مالک معرفی میکنه. یه سرمربی تیم ملی بود که نود درصد دعواهاش با اطرافیان فوتبال بر سر منافع حاصل از پورسانت زمین و کمپ و ورزشگاه و لباس و مربی و ساختمون و... بود. مربیانی به فوتبال ما اومدند که در شرایط قراردادشون آوردن بازیکن بوده!! اگر به زعم شما در حال حاضر آقای فکری اینکاره بنظر نمیرسه باید ببینیم آیا بعد از مطرح شدن و موفق شدن در فوتبال هم همین رویه را در پیش خواهد گرفت. امثال فکری خودشون را در حد لیگ برتر نمی بینند پس دلیلی هم نیست که اثری از خود بجا بزارند‌ که کار خرابتر بشه، جابجایی بعضی مربیا حاصل همین رانت و دلالیه. وقتی ما نمیتونیم چیزی را ثابت کنیم بهتره از تهمت و بهم ریختن تیم رقیب خودداری کنیم‌. نه اینکه مثل فکری در برنامه زنده بیربط بگیم
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    یه تنه کل فساد لنگ رو لوداده.... قطعا امشب حرفای زیاد و جذابی داره.... دوشنبه خونین لنگ رو شاهدیم خخخخخ
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    آخ جووون لنگ وارد حاشیه میشه و استقلال به راحتی آب خوردن قهرمان میشه
    • کاج صغیر تیم آخر دسته3 IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      هر وقت فری تری دی و امیر مافیا حاضر به مناظره شدن یحیی هم آمادست
  • آقامجیدپرسپولیسی❤❤ IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    اگه حق هم با رسول پناه باشه من بازم رسول پناه رو گناهکار میدونم که تیم رو بعد از صعود به فینال منهدم کرد.البته از شخم زنی انصاری فرد هم نباید گذشت.یحیی سرور کیسه کشهاست و با اینجور حرکات از چشم ما نمیفته
    • Blue Love IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      قراره امشب رو تا صبح بیدار بمونی.
  • لنگ سوخته IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    با رمزهای فکری قهرمان میشم.
  • محمدطاها IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    برنامه فوتبال برتر و میثاقی اگر میخوان بی طرفی خودشون رو نشون بدن این گوی و این میدان..هر دو طرف رو امشب واسه مناظره دعوت کنند تا حقایق روشن بشه..همین‌که رسول پناه حاضر به منظره زنده تلویزیونی فیس تو فیس هست خود گویای همه چیزه، امیدوارم مناظره انجام بشه و گل محمدی شرکت کنه و طفره نره تا شاهد یک الکلاسیکوی درون باشگاهی بین رسول پناه و گل محمدی باشیم..
  • فقط فرهاد IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    فیلمشونه برای پربیننده کردن فوتبال بدتر
  • کیسه حقیر IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    یحیی حق مناظره با این کیسه کش نفوذی نداره چون این نفوذی کیسه کش و کیسه کش با مناظر دنیال حاشیه زدن و ضربه زدن به تیم هستند یحیی نباید منظره قبول کنه
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      قراره ماجرای رضا دهقانی و دلالی و مدیرای سپاهان و... همه رو بگه خخخخخ
  • نیاران IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    طر فداران یحیی گل محمدی لایک ‌ طرفداران رسول پناه دیس لایک
  • کی روش IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    امیدوارم هرچه زودترمناظره صورت بگیره،تابعضی چیزها مشخص بشه
  • محمود IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    گلمحمدی:تیمی ساخته بودم که تو آسیا آقایی میکرد.تیمی ساخته بودم که بزرگای فوتبال دنیا مثل ژاوی تحسین میکردن.شما چیکار کردین آقای رسول پناه. رسول پناه:نابودش کردم.تازه اگر فیلم هام لو نمیرفت میخواستم بیچارتون کنم.البته تقصیر من نبود بهم اینجوری دستور داده بودن. آقای رسول پناه شما لیاقت اینکه بخوای با گلمحمدی مناظره کنی نداری.تو باید بری با بقیه مدیرای زیر دست سلطانی فر سر این قضیه که کدومتون بیشترین خدمتو به کیسه کشای حسرت به دل کردن مناظره کنی.شک نکن کسی تو این مورد به گرد پاتم نمیرسه
  • خایدالو IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    یحیی اگر ریگی به کفش نداره بیاد مناظره این گوی و این میدان
    • تا ابد سرخ IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      ايشالا بعد از ينجمين قهرماني،،، تويهر برنامه اي كه محمود فكري،،البته با اجازه هاني كرده صلاح دونست،،مناظره هم ميكنه،،، ديشب جطور التماس ميكرد تورو خدا ،،خب اكه يحيى نمياد،،رسول يناه تنها بياد،،بابا مسعود و رفقا فشنك يادش دادن بايد جي بكه!!!!!!خخخخخخخ خدايا حقارت تا كجا !!!!!!??????????:?
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    قسم میخورم اولین بار که چهره این کیسه پناه رو دیدم متوجه بی شخصیتیش شدم و همون روز دعا کردم شرش کم شه.همچین موجوداتی رو باید نادیده گرفت.کسانی هم که روی این بابا برای تخریب پرسپولیس سرمایه گزاری کردن مثل همیشه تیرشون به سنگ میخوره.امسال هم قهرمانیم ببینین کی گفتم....
  • shahin IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    همتون سرکارید مدیر عامل واقعی پرسپولیس سلطان مسعوده بقیه همه مترسکن فقط رسول پناه نمیدونم چه جوری شد بندو اب داد داشت پته ها رو اب میریخت که یحیی ورفقا با دستور سلطان مسعود دست به کار شدن واین سناریو با هماهنگی خود سلطان مسعود نوشته شدوتاالان هم مو به مو اجرا دشه با دوتا برد ابکی با دستور سلطان(بازس فولاد وماشین سازی) با کثافت کاری پرسپولسیسا فکر کردن مسایل حل شده با فوتبال کثیف ومسایل پشت برده وقهرمانیهای ابکی واسنپی ولی مساله ای نیست همه اینا جمع میشه میشه فینال اسیا ووی ای ار داغدارتون میکنه چوب خدا صدا نداره قهرمانیهای اینجوری ارزش نداره
    • تا ابد سرخ IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
      آخه كيسه كش متوهم،، شما كه همون حضور توي مرحله كروهي رو هم از صدقه سري سرورتون دارين ،،،شما از مرحله كروهي صعود كنين،بزنيد ستاره سوم رو!!!!!!
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    این آقا تا زمانی که مدیر عامل پرسپولیس بود به پرسپولیس ضربه زیادی زد حالا هم که رفته قصد دارد تمرکز پرسپولیس را بهم بزند
  • مولر از برلین US ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    خجالت بکش گلمحمدی
  • shahin IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    اخه تا ابد سرخ متوهم منم یا تو ؟اخه گودرز چه ربطی به شقایق دارد؟ بلد نیستی جواب بدی میزنی به صحرای کربلا...خیلی از لنگیا اینجورین نمیتونن جواب بدن بلافاصله میگن متوهم....نه عزیزم اینا واقعیته وسال دیگه وقتی سلظان مسعود رفت خیلی دوست دارم ببینم باز این جوری اظهار فضل میکنی؟اخه تا تاما گفتیم بابا مسعود بلافاصله تقلید کردید و گفتید قهمرانیهای شما در زمان بابا محمود(احمدی نژاد) بدست اومد چرا چون ما گفتیم مسعود شما گشتید پیدا کردید محمود بر وزن مسعود اخه اگه راست میگید که محمود استقلالی بود شما هم از 84 تا 92 دوره محمود مگه قهرمان نشدید؟سال 86 اون موقع لال بودید بگید؟ محمود اگه استقلالی بود چه جوری علی دایی سرمربی تیم ملی شد؟..محمود تو اردوی تیم ملی با غلی کریمی خوش وبش میکرد ومیگفت از اون دریبلات بزن ..به قول معروف حرف زئن که بلد نیستی حرف نزدن که بلدی ..عاقلان دانند که متوهم منم یا تو...هر موقع یه قهرمانی باشگاه های اسیا اوردید تازه برید با پاس کری بخونید نه با ما....نیم قرن حسرت و انتظار رسیدن به یه قهرمانی تو اسیا ...شب بخیر فکر کنم اسمتو به جای تا ابد سرخ بزاری لبو بهتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی