ادامه گرد و خاکِ استقلالی‌های کشتی برای هم‌دیگر!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قرار است شکایت باشگاه‌استقلال نسبت به‌تعدادی از مربیان و کشتی‌گیران، همچنین ادعای مربیان و کشتی‌گیران مورد نظر پیرامون تصمیمات باشگاه در کمیته انضباطی رسیدگی می‌شود.

خبرورزشی/ کشتی؛ لیگ‌برتر کشتی‌آزاد و فرنگی باشگاه‌های‌کشور با قهرمانی بازار بزرگ ‌ایران درهر دورشته به‌پایان رسید. استقلال‌ تهران دراولین حضور لیگ‌برتری خود درکشتی‌آزاد باشگاههای‌کشور به‌مقام نایب‌قهرمانی دست یافت. اما این نایب‌قهرمانی نه‌تنها خوشحالی، استقبال و رضایتمندی باشگاه آبی‌پوشان پایتخت را به‌دنبال نداشت، بلکه با گذشتن مدتها از فینالِ بیستمین دوره لیگ‌برتر، حوادث و حاشیه‌هایی گریبان کشتی را به‌چنگ گرفته، حرف و حدیثهایی را شاهد هستیم که بیش‌از همه، علاقمندان اخلاق‌مدارِ کشتی را نگران و ناراحت کرده است.

به‌رغم گذشت مدتها ازخاتمه لیگ‌برتر کشتی‌آزاد، برخی مسئولان‌فنی، اداری، مالی و ... کشتی باشگاه استقلال همچنان باطرح بعضی مسائل، نه تنها به سازمان‌ لیگ و فدراسیون‌ کشتی تاختند، بلکه اخیراً به‌جان هم‌باشگاهی‌های خود افتاده و همدیگر را به‌صفات ناخوشایند متهم کرده و با گلایه‌های گوناگون از یکدیگر، به شرایط قبلی و فعلی تیم‌ِخود اعتراض کرده و متاسفانه بعضاً به یکدیگر، اهانت هم می‌کنند.  

هرچند تاکنون مسئولان و بعضی پیشکسوتان برای ازبین‌بردن کدورتها و سوءتفاهمات، سعی در برطرف ساختن این اختلافات داشتند و حتی علی‌نژاد معاون وزیرورزش نیز برای خاتمه دادن به‌این شرایط نامطلوب واردگود شده و جلسه‌ای باحضور رییس فدراسیون‌کشتی و مدیرعامل باشگاه‌استقلال برگزار کرد. اما متاسفانه بازهم بعضی‌ها بی‌توجه به مذاکرات و رایزنی‌های انجام شده میان فدراسیون و مدیرعامل باشگاه، همچنان ساز ناکوک اختلاف را کوک کرده، زحمات و تلاشها برای برطرف ساختن مشکل را کم‌رنگ می‌سازند. در کشاکش این‌حاشیه‌ها، گلایه‌ها و بعضاً توهین‌های ناروا به‌همدیگر، کشتی‌گیران باشگاه استقلال بیش از سایرین متضرر شده و از رسیدن به حق و حقوق مالی خود فعلاً محروم هستند.

اگر این‌مشکل هرچه زودتر با مسالمت و دوستانه برطرف شود، حامی ‌مالی ‌کشتی استقلال نیز با تسریع به‌ انجام تعهداتش درقبال کشتی‌گیران این‌تیم عمل کند، قطعاً بیش‌از همه، تیم‌ملی ازاین تفاهم و تعامل بهره‌مند خواهد شد. زیرا اردونشینان و ملی‌پوشان کشتی در سال‌المپیک، بدون دغدغه، با انگیزه و روحیه‌ای مضاعف در تمرینات شرکت کرده و برای انجام برنامه‌های فنی مدنظر مربیان تیم‌ملی، تلاش خواهند کرد.  

البته قرار است کمیته انضباطی فدراسیون‌کشتی به‌منظور رسیدگی به ادعای طرفین، فردا سه‌شنبه تشکیل جلسه بدهد. دراین‌جلسه به‌موضوع شکایت باشگاه‌استقلال نسبت به‌تعدادی از مربیان و کشتی‌گیران، همچنین ادعای مربیان و کشتی‌گیران موردنظر پیرامون تصمیمات باشگاه رسیدگی می‌شود. باتوجه به ورود معاون وزیر برای حل اختلافات، رایزنی رییس‌فدراسیون و مدیرعامل‌باشگاه و تلاش برای خاتمه حاشیه‌های آزاردهنده، انتظار می‌رود موضوع بیش‌ازاین طولانی نشود و استخوان اختلاف از لای زخم کشتی درآورده شود و دست‌اندرکاران تیم نیز با دلگرمی برنامه‌های خودشان را برای شرکت احتمالی در جام باشگاههای جهان 2021 (اگر برنامه‌های تیم‌های‌ ملی و شرایط کرونا، اجازه برگزاری آن را بدهد) و همچنین فصل‌آینده رقابتهای لیگ، آماده کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود RO ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    از تیمی که براشون امجدیه برگزار میکنن تا یه جامی ببرنو یه ستاره به پیراهنشون بچسبونن ،انتظاری بیشتر از این دارین.اینا هرجا پا گذاشتن اونجارو به هم ریختن.بابا کشتیرم شما به گند کشیدین.
  • کیسه همیشه کیسه IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    تیم کشتیشون هم ستاره زده رو ارمشون .کیسه کشای عقده ای. همه جا به دنبال هوچی گری هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی