نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
دلگرمی پزشک بیمارستان فرهیختگان درباره شرایط علی انصاریان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود اینکه پزشکان بیمارستان فرهیختگان از شرایط بحرانی انصاریان صحبت می‌کنند اما به معجزه و بهبود وضعیت او امیدوار هستند.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ دکتر شادلو از پزشکان بیمارستان فرهیختگان درباره اینکه آیا امیدی به بهبود علی انصاریان وجود دارد یا خیر گفت: ما موارد زیادی را در کشور داشتیم که مدت طولانی با درصد پایین اکسیژن طی کردند اما با یک معجزه سرپا شدند. نمونه آن هم پرستار یزدی  بود که ماه‌ها با اکسیژن پایین سپری کرد. او میزان اکسیژن خونش از انصاریان بسیار پایین تر بود اما خوشبختانه امروز صحیح و سالم به زندگی ادامه می‌دهد. مطمئن باشید ما امیدواریم که اگر نداشتیم تا این ساعت شب بیدار نمی‌ماندیم.

دکتر غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان نیز در ادامه گفت: تیم پزشکی و تجهیزات کامل است و امیدوارم خداوند شفای عاجل عنایت کنند. آقای انصاریان حالت بحرانی دارند اما توکل ما به خداست. همه ما منتظر هستیم و از او مراقبت می‌کنیم. با توجه به شرایط همه همکاران حاضر هستند و کنار او هستیم. از مردم هم می‌خواهیم او را دعا کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جعفر IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    خـــداروشُڪـــر....خدا به حق آبروی حضرت زهـــــراوبه نام نامی مقدس مـــــادر ان شاءالله همه مریض هارو شفای عاجب عنایت کنه من جمله مریض منظور ...داخل برنامه دورهمی گفت که خدا با خلق کردن موجودی بنام مادر قدرتش رو نشون داده...ان شاءالله خدا که قدرت مطلق هستش امشب عیدی مادر انصاریان رو بده و انصاریان رو ببخش به مادرش ودل مادرشُ شاد کنه
  • علیمحمد US ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    خدایا رحم کن به مادرش
  • محیا IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    خدا شفاش بده خدا به مادرش رحم کنه..ولی تفاوت تا چقد کسی ک پولداره تو بهترین بیمارستان و دم دستگاه و دکتر براش میگیرین ولی کسی ک بدبخت و بیماره پولی هم نداره اگ ازین بیماری بگیره بیمارستان ب حال خودش رهاش میکنه مرد مرد زنده موند زنده موند دلم ازین دنیا و از این همه تفاوت میگیره
    • لیلا IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
      واقعا حرفتون واقعیته تفاوت تا چقدر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی