سرمربی تیم ملی اشکان دژاگه را می‌بیند؟ 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسکوچیچ و دستیاراتش از جایگاه وِیژه بازی تراکتور- پرسپولیس را تماشا خواهند کرد. این می‌تواند یک سورپرایز ویژه برای بازیکنان دو تیم به خصوص تراکتور باشد. بازیکنانی که به دنبال حضور در اردوی تیم ملی هستند. 

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته پیش ‌روی لیگ برتر مسابقه تراکتور- پرسپولیس است. دو تیم مدعی قهرمانی که قرار است پنج‌شنبه در استادیوم خالی از تماشاگر یادگار امام با هم بازی کنند. 

اسکوچیچ و دستیاراتش اما از جایگاه وِیژه این بازی را تماشا خواهند کرد. این می‌تواند یک سورپرایز ویژه برای بازیکنان دو تیم به خصوص تراکتور باشد. بازیکنانی که به دنبال حضور در اردوی تیم ملی هستند. 

اسکوچیچ بعد از حضور در رأس کادر فنی تیم ملی اولین کاری که کرد خط زدن چند مهره اسمی بود. مسعود شجاعی و اشکان دژاگه جزو این بازیکنان بودند. بعد از این اتفاق مسعود شجاعی از خود واکنشی نشان نداد اما اشکان دژاگه طعنه تندی به سرمربی تیم ملی زد و بعد از این موضوع عدم حضور این دو بازیکن در اردوی تیم ملی ادامه پیدا کرد. اسکوچیچ تاکنون چند بازی دوستانه به همراه تیم ملی انجام داده است که در هیچ یک از اردوها اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به اردوی تیم ملی دعوت نشده‌اند و باید منتظر ماند و دید آیا اسکوچیچ این دو بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت خواهد کرد یا نه؟ 

البته اشکان دژاگه فعلاً مصدوم است و شاید به این بازی نرسد اما مسعود شجاعی در قامت مربی در این بازی در ترکیب تیم تراکتور به میدان می‌رود. این بازی در حالی برگزار می‌شود که تراکتور در بازی پیشین با یک گل برابر آلومینیوم اراک شکست خورد اما پرسپولیس به زحمت ماشین‌سازی را شکست داد. دو تیم برای اینکه در جمع مدعیان قهرمانی باقی بمانند به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند. بازی‌های پیشین دو تیم با چالش‌هایی از سوی تماشاگران همراه بود اما این بار این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود آن‌هم به خاطر ویروس کرونا که چهره‌های مطرحی را از ما گرفته است. از جمله مهرداد میناوند بازیکن فقید پرسپولیس و تیم ملی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    دژاگه فوتبالش تموم شده
    • فاطی تی تی IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
      شما سپاهانیا کلا درمورد سه تا کاپیتان تراکتور اظهار فضل نکنید ممنون میشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی