اعلام آرای انضباطی دیدار ماشین‌سازی و سپاهان/ محرومیت برای خاطیان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای تخلفات تیم فوتبال ماشین‌سازی در دیدار مقابل سپاهان را صادر کرد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ مسابقه بین تیم های ماشین سازی و سپاهان از هفته دهم لیگ برتر برگزار شد که از سیامک کوهنورد تخلفاتی مبنی بر نقض اصول کلی رفتار و استفاده از کارت دیگری و اهانت به داور مسابقه رخ داد. وی به سه ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاههای فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت ۵۰۰ میلیون جریمه نقدی وفق مواد ۵۱ – ۵۵ و ۵۰ و ۱۱۷ مقررات انضباطی محکوم شد.

بابک رضی به دلیل دلیل نقض اصول کلی رفتار و استفاده از کارت دیگری و اهانت به داور مسابقه به سه ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاههای فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت ۵۰۰ میلیون  جریمه نقدی وفق مواد ۵۱ ، ۵۵ ،۵۰ و ۱۱۷ مقررات انضباطی محکوم شد.

گفتنی است، آیدین رحیمی به دلیل دلیل نقض اصول کلی رفتار و در اختیار دادن کارت خود به دیگری و عدم اطلاع به سازمان لیگ به دو ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاههای فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت ۳۰۰ میلیون جریمه نقدی وفق مواد ۵۱ ،۵۰ و ۱۱۷ مقررات انضباطی محکوم شد.

همچنین محمود شجاعی "مربی" تیم تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار و عدم ابطال کارت سابق خود و عدم اطلاع به سازمان لیگ به مبلغ ۲۰۰میلیون ریال جریمه نقدی وفق مواد ۵۱ ،۵۰ و ۱۱۷ مقررات انضباطی محکوم است.

ضمن اینکه پزشک تیم ماشین سازی بابت در اختیار قراردادن کارت خود به دیگری و نقض اصول کلی رفتار به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی وفق مواد ۵۱ ،۵۰ و ۱۱۷ مقررات انضباطی محکوم شد

لازم به ذکر است،  باشگاه ماشین سازی نیز به دلیل نقض اصول کلی رفتار وفق مواد ۵۰ ، ۵۱ و ۱۱۷ به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال  جریمه نقدی محکوم شده و وفق ماده ۵۰ نسبت به جرایم مذکور بطور تضامنی با اشخاص دیگر مسئولیت دارد .

مفاد رأی نسبت به کلیه اشخاص ظرف مدت یک هفته در کمیته استیناف از زمان ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    هر تیم و بازیکنی که باید محروم بشه،حکمشو میزارن برای بازی پرسپولیس.جالب نیست،باعث تاسفه که فدراسیون یه کشور شده پادوی گوش به فرمان کیسه کشا و کیسه پرستا
  • shahin IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    خودت فهمیدی چی نوشتی؟ایها الناس یکی بیاد حالیمون کنه این مشنگ چی نوشته؟منظورش چیه؟طرفدار کیه چیه؟شهین کیه مهین کیه؟ما که نفهمیدیم...نایلون مغزشو واکنه استفاده کنه؟من که ده بار کامنتو خوندم هیچی نفهمیدم...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی