چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
۳ |
۴
پرسپولیس و یحیی مقابل حریفی چغر و بد بدن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که بیشترین شکست را در دوران مربیگری مقابل آن متحمل شده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تیم پرسپولیس فردا میهمان تراکتور خواهد بود. شاگردان یحیی گل محمدی که فصل گذشته با یک گل مغوب تراکتور در تبریز شدند، کار سختی برای کسب سه امتیازی دارند که به شدت در جدول رده بندی به آن نیاز دارند. البته این رویارویی، یک چالش شخصی دشوار هم برای خود گل محمدی خواهد بود چرا که سرمربی پرسپولیس مقابل تیمی قرار می گیرد که بیشترین شکست را در دوران مربیگری مقابل آن متحمل شده است.

بازی فردا، چهاردهمین بازی خواهد بود که یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی مقابل تراکتور قرار می‌گیرد. او در دوران سرمربیگری از هیچ تیمی به اندازه تراکتور شکست نخورده است. سرمربی پرسپولیس در ۱۳ تقابل قبلی خود با تراکتور فقط دو برد کسب کرده که آخرین برد مربوط به فصل گذشته است که یحیی به طلسم شش ساله خود پایان داد. گل محمدی در ۷ بازی از تراکتور شکست خورده و چهار تقابل هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

یحیی گل محمدی با حضوری موفق روی نیمکت نفت تهران، پرسپولیس و در نهایت ذوب آهن در سال ۹۶ هدایت تراکتور را بر عهده گرفت و در شرایطی که این تیم از حضور در نقل و انتقالات محروم بود، روزهای سخت و پرحاشیه‌ای را در تبریز پشت سر گذاشت و عمر مربیگری‌اش در تبریز بعد از نیم فصل پایان یافته و ساغلامِ ترکیه‌ای جانشین او شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    تیمی که در شهر خودش از کیسه سه تا میخوره جلوی پرسپولیس نمیتونه حرفی برا گفتن داشته باشه.
  • شاهزادگان آبی IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    جدال دوتا تیم لنگی منفور...
  • مولر از برلین US ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    تراکتوز4 پیروزی2

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی