چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
۴ |
۴
پیام خانواده مهرداد میناوند پس از درگذشت علی انصاریان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خانواده مرحوم مهرداد میناوند بعد از شنیدن خبر درگذشت علی انصاریان پیام تسلیتی به خانواده پیشکسوت فوتبال صادر کردند.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ خانواده مرحوم مهرداد میناوند که بعد از شنیدن خبر درگذشت علی انصاریان متاثر شده بودند در پیامی به خانواده انصاریان نوشتند:

در تمام این روزها که عزادار بودیم نگران وضعیت علی انصاریان هم بودیم و اخبار مربوط به او را پیگیری می‌کردیم. برای سلامت این پسر خوب مثل همه مردم دعاگو بودیم اما تقدیر بر این بود و برای علی عزیز آمزرش طلب می‌کنیم و به خانواده داغدارش تسلیت می‌گوییم.

خداوند به مادر و خواهر و برادرش صبر بدهد. بر این باوریم که درگذشت او در روز مادر حکمتی داشته و همه می‌دانیم که او چقدر عاشقانه مادرش را دوست داشت و ما هم در غم از دست دادن انصاریان بی‌تاب هستیم. انصاریان در روزی که مهرداد بستری شد با همسرش تماس گرفت و جویای حالش بود و نمی‌دانیم چرا به یکباره حال خود او بد شد. در این چند روز به دلیل عزاداری و شرایط کرونایی موفق نشدیم به دیدار مادر علی برویم و امروز تقدیر بر این بود که علی عزیز هم به دوستش بپیوندد. رفتن او داغ دل ما را تازه‌تر کرد و برای هر دو عزیز از دست رفته از خداوند آرامش می‌خواهیم. امشب مهرداد و پدر علی میهمان عزیزی دارند.

مهرداد میناوند دیگر پیشکسوت پرسپولیس پنج‌شنبه هفته گذشته به دلیل بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت. میناوند و انصاریان در آخرین برنامه خود برای اپلیکیشن پرسپولیس با هم حضور داشتند.

علی انصاریان و مهرداد میناوند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    آه از غمی که تازه شود با غمی دیگر ...
    • "تاج افتخار" IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
      واقعاً حالم خوب نیست!چند روزه دچار افسردگی شدم وحال دلم خرابه!دیگه حتی فوتبال و این کریهاش هم هیچ معنی برام نداره!حتی حال نوشتن این کامنت رو هم ندارم!خدایا امشب مادر علی توچه حالیه و خانواده میناوند یا بقیه خانواده هایی که این مدلی عزیز از دست دادن ویا دچار این بیماری و ویروس منحوس هستند درچه حالی هستند!خدایا توی این مملکت از وقتی که من یادمه گفتیم این نیز بگذرد و یا خدایا خودت به همه ما رحم کن،هیچی نیست که دلمون خوش باشه بهش!خودم مشکل قلبی و ریوی دارم که میدونم اگر این ویروس رو بگیرم باید توکل بخدا بکنم،ازطرفی هم نمیتونم سرکار نرم!همه این خطرات یکطرف و سربرج یه حقوق دو و هفتصدی بعد از هجده سال سابقه و مدرک لیسانس که همون روز اول همش میره پای قسط و بدهی تا سر برج..!خدایا چند میلیون نفر توی این مملکت مثل من داریم که هیچ دلخوشی نسبت به هیچی ندارن!خدایا شکرت،خدایا به خانواده میناوند و خانواده همه کسانیکه عزیزشونو از دست دادن و همه مادرا بالاخص مادر علی عزیز صبر جمیل عطا بفرما وخودت صبر تحمل این مصیبت رو بده!خدایا باعث وبانی و اون کسیکه اجازه نداد این واکسن دست مردمم برسه رو ذلیل و نابود ب
  • علیمحمد US ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    تمام بدبختی ها از همین اپلیکیشن پرسپولیس شروع شد بعد از این برنامه مخصوص دربی هر دو در این مکان کرونا گرفتند و این ضایعه جبران ناپذیر را درست کردید دقیقا بعد چهارده روز خودشو این بیماری منحوس نشون داد بدون رعایت پروتکل های بهداشتی حالا کی جوابگو هست ؟
  • Aylin IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    خداوند روح این دو را حضرت عباس محشور کند⚘

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی