استوری فوق‌العاده علی کریمی برای رفقایی که دستشان از دنیا کوتاه شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی کریمی با انتشار یک استوری نشان داد به یاد همبازیان پیشین خودش از نسل‌های مختلف هست.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ علی کریمی که این روزها بسیار زحمت کشیده و بیشتر وقتش را در بیمارستان و تشییع رفقایش سپری کرده همچنان آنها را فراموش نمی‌کند. با یک اصطلاح عامیانه باید بگوییم دم علی کریمی که اینقدر پای کار است و نشان داده که انسانیت برای او تعاریف متفاوتی دارد.

این هم استوری احساسی علی کریمی برای هادی نوروزی، مهرداد اولادی، مهرداد میناوند و علی انصاریان، عزیزانی که دیگر بین ما نیستند: کنار هم خوش باشین رفقا.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    روزهای تلخیرو میگذرونیم.ولی این دو هفته چیزیکه منو واقعا خوشحال کرده،وجود اسطوره هایی مثل علی کریمیه.دوستان پرسپولیسی کیف کنید با وجود بزرگایی مثل علی کریمی.آدمای بامعرفتی که مثل کوه پشت رفقا و هم تیمی هاشون هستن.فقط تو مکتب پرسپولیس آدمای بزرگی مثل علی پروین ،علی دایی،علی کریمی،کریم باقری ،مهدی مهدوی کیا و تو نسل جدیدم سید جلال پرورش پیدا میکنن.وجود همچین آدمایی نشونه اصلت و ریشه باشگاهه.حالا بقیه هرچی دلشون میخواد بگن
  • شاهین IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    داداش علی کریمی دمت گرم دست مریزاد ثابت کردی بیرون از زمین هم بهترینی هوادارات عاشق خاکی بودن و مرام و معرفتت هستن خیلی دوستت داریم علی جان تسلیت میگیم بهت خداوند بهت صبر بده ما هوادارای ارتش سرخ رو در غمت شریک بدون روح همه گذشتگان و طرفدارایی که از باخت پرسپولیس جون دادن خصوصا این چهار عزیز شاد
  • مهدی IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    روحشان شاد و نامشان جاویدان باد
  • محمدطاها IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    واقعا چ خوب است هر آدمی یه رفیق مثل علی کریمی داشته باشد و چ خوبتر میشود هر آدمی سعی کند مثل کریمی رفیق باشد و در حق دوستانش رفاقت کند..در روزهایی که شاید کمتر کسی اینگونه بخاطر رفیقش از خودش بگذرد کریمی در تمام روزهایی که میناوند و انصاریان رو تخت بیمارستان بودند کنارشان ماند..دمشگررررم علی کریمی رفیق بامعرفت..
  • مجهول الهویه IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    با خاطره هاشون چه کنیم؟! با خاطره های این دو تا جوون عاشق، بشاش، مردم دار، خوش سروزبون، با محبت و با مرام، پر از انرژی و سرشار از حس زندگی. خیلی جاشون خالی شد، هیچکس جاشون رو پر نمیکنه. چه زود و ناگهانی پرواز کردند.
  • سیدرضا IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    با وجود اینهمه پروپاگاندا در مورد کریمی توسط قرمزهاکه ازش اسطوره ی ملی بسازن با پاک کردن و به فراموشی سپردن رفتار عصبی و پرخاشگرانه ایشون که حتی در مورد خود قرمزها بارها تکرار شد امکان پذیر نیست ذاتش باید عوض ب ، اگر کریمی اسطوره ملی بود در کنا ر هادی اولادی انصاریان و میناوند فقط نام احدی رو میاورد که آخرین تیمش پرسپولیس بود. اسطوره ملی ناصرخان هست دایی آقاکربم احمدرضا حشمت خان مهاجرانی دکتر برومند هستن دوستان پرسپولیسی . این اصرار در شبکه های مجازی و یا رسانه های دیگر در قبولوندن نظر خودتون در مورد کریمی به ما محاله ، اگر شما یک روز مجیدی رو اسطوره ملی بدونین بازهم تو باور ما نمیگنجه یکی مثل کریمی !!!! علی کریمی !!!اسطوره استقلالیا باشه ، کریمی به ما نمیخوره .جالبه از برنامه های پیامکی نود هم کلی مثال آوردین اما یادتون رفته همین برنامه مرد سال فوتبال ایران محبوبترین بازیکن ایران و بهترین بازیکن لیگ در سه نظرسنجی مختلف فرهاد شد و سال دوهزارو یازده با دعوتنامه سازمان آمار و ارقام فیفا رفت اسپانیا که بخاطر کسب افتخار محبوبترین بازیکن جهان ازش تقدیر کنن و جایزشو بگیره برای باردوم
  • ایرانی اصیل IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    روحشان شاد
  • پژمان IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    علی کریمی نشون داد نسل تختی و قهرمانانی که تو دل و روح مردم جای دارن و جای خواهند داشت نمرده. دمت گرم علی اقا.وجود نازنین مردی مثل شما کاری کرده که غم رفتم هادی مهردادها(اولادی و میناوند) و علی عزیز رو هرچند کم، فراموش کنیم. اون عزیزان خیلی جوون بودن هنوز و هنوز خیلی جا داشت که برای خونواده هاشون و میهنمون خدمت کنن .اما راضیم به رضای خدا. انشاله خدا به همه مریضها که درگیر این بیماری هستن در سراسر دنیا شف عنایت کنه و در سایه کمک خدا تلاشهای علمی دانشمندان به نتیجه برسه و زودتر از شر این ویروس راحت بشیم و باز عطر زندگی و نشاط همه جا پخش بشه.رادمردان مثل علی کریمی باعث میشه انسان به ادامه ی زندگی و روند مثبت در دنیا امیدوار باشه. علی اقا انشاله حداقل 100 سال برای خانوادت و مردمی که دوستت دارن خداوند عمر با برکت و تندرستی بهت عطا کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی