نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
۳ |
۰
ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استقلال در چهاردهمین بازی لیگ برتری به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ از سری رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نساجی خواهد بود. نساجی در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

تیم تحت هدایت مجید جلالی، طی دو بازی با هدایت این سرمربی پس‌ از پایان همکاری با وحید فاضلی به دو شکست داشته و اخیرا مقابل ذوب آهن با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا هم اکنون با ۹ امتیاز یک پله با قعر جدول رده بندی فاصله داشته باشد.

اولین رویارویی محمود فکری با نساجی پس از جدایی پرماجرای تابستان و صحبت‌هایی که قبل از مسابقه امروز انجام داد، به حساسیت این بازی اضافه می‌کند و باید دید سرمربی آبی پوشان چه برنامه‌هایی برای حفظ تیمش در صدر جدول خواهد داشت.

فکری به عنوان سرمربی دو مرتبه برابر نساجی قرار گرفته که حاصل آن یک برد و یک تساوی بوده و او شکستی را مقابل قرمزپوشان قائمشهری تجربه نکرده است. این سرمربی پس از شکست برابر سایپا و تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان اکنون به سه امتیاز بازی امروز نیاز مبرمی خواهد داشت تا تیمش را در صدر جدول رده بندی حفظ کند و از حجم انتقادات کم کند.

فکری برای مسابقه امروز همانند رویارویی با سایپا محمدحسین مرادمند و شیخ دیاباته را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد. او همینطور آرش رضاوند را به دلیل محرومیت و ۴ اخطاره شدن در لیست بازیکنان مدنظر ندارد و بدون حضور این سه بازیکن تیمش را روانه میدان خواهد کرد، ضمن اینکه هروویه میلیچ برای چهارمین بازی متوالی به دلیل عدم مشخص شدن وضعیتش، غایب است.

در چارچوب دروازه استقلال فکری برای بازی گذشته پس از یازده هفته نیمکت نشینی از سیدحسین حسینی استفاده کرد که اشتباه او روی گل حریف موجب شد تا محمدرشید مظاهری دوباره به چارچوب دروازه برگردد و به روندش ادامه بدهد.

در خط دفاعی فکری هفته گذشته از سیستم ۲-۵-۳ استفاده کرد از سه مدافع استفاده شد که به نظر می‌رسد او با حضور دو هافبک دفاعی کنار هم مقابل نساجی به ترکیب ۱-۳-۲-۴ بهره بگیرد. بدین ترتیب سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، وریا غفوری و محمد نادری چهار بازیکنی هستند که برای حضور در خط دفاعی شانس زیادی دارند.

با کنار هم قرار گرفتن مهدی مهدی پور و مسعود ریگی که در غیاب آنها برابر نفت آبی‌ها در میانه میدان با اشتباهات زیادی مواجه شدند، به نظر می‌رسد، بابک مرادی، فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی سه بازیکن پشت سر امیر ارسلان مطهری باشند.

بکارگرفتن همزمان قایدی و مطهری به عنوان مهاجم هدف برای فکری سودمند نبوده و او از قایدی به عنوان بازیکن خلاق یک خط عقب‌تر از مطهری در کنار دو بازیکن طراح دیگر استفاده خواهد کرد.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی به شرح زیر است:

محمد رشید مظاهری، وریا غفوری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، بابک مرادی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    به امید برد نساجی . ببر های مازندران ، دوچرخه سواران را می برند
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    به امید برد ببر های مازندران مقابل دوچرخه سواران دسته سومی
  • Amir perspohisi US ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    تیم خوبیه چون لنگ سوزونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی