جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
۱۳ |
۵
کمیته انضباطی باید با وریا غفوری برخورد کند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری فوتبال ایران به تحلیل صحنه‌های مهم دیدار استقلال و نساجی پرداخت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ حیدر سلیمانی، در خصوص داوری دیدار دو تیم استقلال و نساجی از هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: موعود بنیادی‌فر قضاوت خوبی را داشت و با توجه به جوی که اخیرا علیه داوران ایجاد شده، جز این از او انتظار نمی‌رفت.

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: در این بازی دو صحنه داوری مهم وجود داشت؛ در دقیقه ۵۶ بازی دو مدافع نساجی اقدام به دفع توپ کردند. در این صحنه یکی از بازیکنان نساجی به توپ ضربه محکمی را زد که در ادامه به دست یار هم تیمی او در محوطه جریمه برخورد کرد. داور به درستی دستور به ادامه بازی داد چون هم فاصله توپ با دست مدافع نساجی کم بود و هم اینکه شدت توپ آنقدر زیاد بود که او فرصت و امکان خارج کردن دستش از مسیر توپ را نداشت. داور در این صحنه نزدیک به توپ بود و به خوبی آن را دید.

وی افزود: صحنه مهم دیگر بازی پنالتی دقیقه ۸۸ استقلال بود که به درستی اعلام شد. مدافع نساجی پای مهدی قائدی را زد و داور وسط در مشورت به داور پشت دروازه تصمیم درستی گرفت.

سلیمانی در مورد صحنه تعویض ووریا غفوری و اعتراض شدید او هنگام خروج از زمین، گفت:‌کارت زرد اول غفوری فکر می کنم به دلیل ضربه به توپ و اعتراض شدید او به داور داده شد که کاملا درست بود. اما هنگام خروج چون بیرون از زمین بود داور آن صحنه را ندید. این مورد باید  در کمیته انضباطی بحث شود و آن‌ها باید برخورد کنند چرا که این اعتراض اگر در حضور تماشاگران صورت می گرفت جو بازی را متشنج می کرد.

کارشناس داوری تصریح کرد: اخطارهای متعدد داور در این بازی به دلیل شدت ضربه یا جلوگیری از حملات داده شد که درست بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دامون IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    آقای سلیمانی انسان باید نون بازوی خودش را بخورد!! واقعاً فکر میکنم کهولت سن در مورد این صحبت های شما بی تاثیر نیست و کلا مرام و انسانیت رو در این سن دارین فراموش میکنین! اینکه شرایط اقتصادی برای همه مردم مشکل ساز شده ولی فکر کنم خیلیها خودشون رو توی این شرایط نمیفروشن مخصمصا کسانیکه اسم کارشناس رو یدک میکشن!!! متاسفانه همه صحبتها و کارشناسیهای شما خیلی تابلو فقط به نفع یه تیم "خاص" هست و بخاطر همین هم فکر نکنم هیچ طرفداری زیاد روی صحبتهای شما بعنوان یه کارشناس حساب باز کنن چون شاید خودتون متوجه نباشین ولی صحبتها و کارشناسیهای شما واقعا دیگه خیلی تابلو شدن و آشی که دارین میپزین واقعا و قطعاً دیگه خیلی شور هستش
    • مولر از برلین DE ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      استقلال نان بازو.جمله غریبی هست.
  • کیسه حکومتی IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    وریا به دلیل اعتراض به خطای داور توپ شوت زد وریا مثل یحیی بازی نفت آبادان به دلیل اعتراض داوری توپ شوت کرد اخراج شد وریا باید اخراج می شد ضمن تنها تیمی که از مصونیت قضایی مثل کمیته اخلاق و انضباطی برخوردار کیسه هست کسی جرات محروم کردن کیسه کش اا نداره
    • girl Esteghglali IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      تو الان داری سرمربی رو با بازیکن مقایسه می کنی؟؟؟؟؟
  • هدیه شروع شد DE ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    کمیته انظباتی ...برخورد... اقا مگه نمی دانی استقلال مصونیت انظباتی دارد. قضیه فرودگاه کجا رفت. دوجلسه محرومیت دروازبانشان کجا رفت.. فقط منتظر هستند بازیکنان پرسپولیس مسله ایی داشته باشند شبانه کمیته اخلاق حکم می دهد. حامد لک را فورا احضار کردند. ولی غفوری را عمرا!! این بازیکن حتی تشویق هم می شود بازی بعدی فیکس هست.
    • أمير IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      خوش به حالت راحتي.كل دغدغت تو زندگي دعواي تو فرودگاس.هميشه مياي ميگي.ديگه أز أين واضح تو پنالتي.واقعا اينا ديگه كين
  • بیکران آبی IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    دقیقا جرا باید با ووریا برخورد کند؟ مگه کاپیتان بی اعصاب پرسپولیس که تو تمام بازی ها عین زامبی میریزه سر داور یا اون کنعانی که میزد تو سرخودش و عربده میکشید را کاری داشت کمیته انضباطی. بخدا خستمون کزدید از بس تیتر علیه تیم استقلال نیزنید. خجالت داره به خدا. وجدان درد نمی‌گیرید؟
    • ضدمافیا IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      اونی رو که شما میگین دست خودش نیست !!!!!
  • خلیل مهاجر IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    صحنه اول هم باید یک آقای بنیادی فر باید به سود استقلال اعلام پنالتی میکرد. دست مدافع نساجی کاملا باز بود و مانع حرکت طبیعی توپ شد و شدت توپ هیچ ربطی به این مسئله ندارد. یعنی چه که بازیکن فرصت نکرد دست خود را جمع کند؟؟؟!!!
  • Amir perspohisi US ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    وریا باید اخراج میشد هنگام خروج وگل کیسه هم آفساید بود دقیقا آفساید وپنالتی که اصلا پنالتی نبود خیلی واضح بود حق نساجی حداقل یک امتیاز بود
    • ss IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      حرص نخور بشين حوض اب يخ
    • مولر از برلین US ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      حالت خیلی خرابه آب یخ درسته خیلی خوبه برات
  • 58سال حسرت و حسادت IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    اصلا اعتراض وریا به داور نبود که بهش کارت داد، وریا به نحوه بازی تیمش اعتراض کرد و درخواست تعویض کرد بخاطر همین توپ شوت کرد اینکار اسمش اعتراض به داوری نبود که بخاد اخطار بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی