محمدرضا خلعتبری: قاسم حدادی‌فر در گوش من هم بزند، چیزی نمی‌گویم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت:‌ برخورد خاصی با خدادی فر نداشتیم، او بهترین دوست من است و اگر در گوشم هم بزند، چیزی نمی‌گویم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمدرضا خلعتبری پس از برتری ۳ بر یک سپاهان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی خیلی سختی مقابل تیم خوب ذوب‌آهن داریم. ذوب‌آهن جایگاه انتهای جدول نیست و در خیلی از بازی ها برخلاف جریان بازی گل خورده‌اند. از ته قلبم این تیم را دوست دارم و امیدوارم شرایط بهتری را پیدا کند و مطمئنم که به روزهای خوبش باز می‌گردد.

وی در مورد صحنه تک به تکی که با شهاب گردان داشت و پاس داد، عنوان کرد: اگر ۱۰ دفعه دیگر هم چنین صحنه‌ای پیش بیاید، باز هم پاس می‌دهم. امروز هم دانیال اسماعیلی‌فر خالی بود و پاس دادم که بزند، چون فکر می‌کردم یک درصد از دست برود. خوشبختانه در روزی که شایستگی‌اش را داشتیم، پیروز شدیم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در مورد دیدار با استقلال گفت: تا امروز تمام تمرکزمان روی بازی با ذوب‌آهن بود و از فردا به مسابقه با استقلال فکر می‌کنیم. امیدوارم یک بازی خوب را انجام دهیم. متاسفانه برخی اتفاقات می‌افتد که ناراحت می‌شویم. مقابل شهرخودور فکر نمی‌کردیم که ببازیم، اما اشتباه خودمان بود. اگر آن بازی را می‌بردیم خیلی شرایط مان بهتر می‌شد.

خلعتبری در مورد برخوردی که با قاسم حدادی‌فر در جریان بازی داشت، گفت: حدادی‌فر یکی از بهترین دوستان فوتبالی من است و برای او احترام خاصی قائلم. این چیزها در فوتبال طبیعی است و من هم از او عذرخواهی می‌کنم. من از قاسم هیچ چیز را به دل نمی‌گیرم و اگر در گوش من هم بزند، چیزی نمی‌گویم. شرایط ذوب‌آهن طوری است که آنها تحت فشار هستند. قاسم در این بازی ۹۰ دقیقه مقابل هافبک‌های ما دودید و جنگید و امیدوارم شرایط ذوب بهتر شود و او هم از زیر فشار بیرون بیاید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایی IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    آفرین یک فوتبالیست نمونه در زمین ودر اخلاق و بدون حاشیه شبیه آقای خلعتبری کم داریم خدا حفظش کند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی