نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مدیر نساجی: کاش محمود فکری آن ۲۵۰ میلیون تومان اول فصل را پس می‌داد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: زورمان به باشگاه‌های دولتی نمی‌رسد که هرچه دوست دارند خرج می کنند و معلوم نیست این پول‌های هنگفتی که خرج می کنند از کجا می آید، دیوان بازرسی و محاسبات کجا هستند؟

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ ایزد سیف‌الله‌پور پس از دیدار نساجی مقابل استقلال در خصوص صحبت‌های محمود فکری، اظهار داشت:‌ در مصاحبه قبلی اصلا اسمی از محمود فکری نبردم. بعد از اینکه فکری رفت، فاضلی ۲ هفته زمان داشت تیم ما را جمع کند. گفتم آن‌هایی که تیم را بستند. فاضلی روز ۱۴ روز بعد از بازی با ذوب‌آهن زمان داشت تیم را جمع و جور کند. به هرحال اتفاقاتی افتاد. مطمئن باشید تیم را جمع و جور می‌کنیم و مشکل خاصی نیست.

وی افزود: اما تعجب می‌کنم از صحبت هایی که فکری کرد. به او گفتم اخبار را به شما غلط می رسانند. کسانی که دور و بر شما می ایستند و کارشان فقط رساندن اخبار است، اخبار را به شما درست نرساندند.

مدیر تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه فکری عنوان کرده مردانگی کنید و بازیکنان را باید حفظ کنید، عنوان کرد: نه، او گفت کردها مرد هستند. گفتم من از حق و حقوق باشگاهیم دفاع می‌کنم و تا روزی هم که اینجا باشم باید این کار را انجام بدهم. در مورد بحث حفظ بازیکنان آن زمان اتفاقی که افتاد؛ یک سری بازیکنان قیمت‌هایشان نجومی بالا رفت. در آن زمینه به هیچ عنوان باشگاه مقصر نبود. ما خصوصی هستیم و در یک فصل سی میلیارد تومان هزینه می‌شود. زورمان به باشگاه‌های دولتی نمی‌رسد که هرچه دوست دارند خرج می کنند و معلوم نیست این پول‌های هنگفتی که خرج می کنند از کجا می آید. دیوان بازرسی و محاسبات کجا هستند؟

وی ادامه داد: از کجا می‌آورند با ۱۰-۱۲ میلیارد تومان بازیکن می‌گیرند؟ ما باشگاه خصوصی هستیم. باید ریال به ریال را پاسخ بدهیم. از جیب مالک خرج می‌شود. تیم‌های دولتی هرچه دوست دارند هزینه می‌کنند این بماند. اما در مورد صحبتی که فکری کرد؛ قراردادش مشخص است. او اول فصل ۲۵۰ میلیون تومان گرفت و از این تیم رفت. ای کاش ۲۵۰ میلیون تومان را پس می‌دادید! به هرحال برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنیم. در فوتبال اتفاقاتی می‌افتد اما هیچ موقع به خودم اجازه نمی‌دهم به کسی بی حرمتی کنم. دوست دارم دیگران هم اگر می‌خواهند صحبتی کنند این استنباط را نداشته باشند که من حق ندارم از حقوق باشگاهم دفاع کنم. وظیفه من این است.

سیف‌الله‌پور در مورد اینکه بازیکنان استقلال می‌گویند ما غذای درست و حسابی نمی‌خوریم، گفت: به هرحال می‌دانید که قرارداد بالای ۱۰-۱۲ میلیارد تومان است. دیر و زود دارد اما به نظر شما می شود مثلا استقلال یا یک تیم دولتی دیگر را محروم کنند؟ این اتفاقات همیشه برای تیم‌های خصوصی می‌افتد. آن‌ها پول هایشان را می گیرند. نگران نباشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 10.10.3 IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    متاسفانه کلی بازیکن گرفتن بازهم قرار نیم فصل بازیکن بگیرن این تیم فکری تاکتیک خاصی نداره تا الانم بر حسب شانس امتیاز گرفتن خلاقیت البته‌ما حمایت میکنیم از مخمود ک بماند
  • حسن DE ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    اقای فکری 250 میلیون از تیمی گرفتی که پول پیراهن ندارد انوقت یک بازی هم مربی گری نکرده ای. بنظرت اون پول حق شما بوده. ؟
    • اس اس IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      شما دنبال میلیاردها پولی باش که گل ممد از پرسپولیس میگیره ضمنا پیگیر مناظره رسول پناه و گل ممد باش تا یه چیزایی رو متوجه بشی برات خوبه
    • تا ابد سرخ IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      ما هر جي كه بايد متوجه ميشديم،،رو سالها ييش با حرفهاي واعظ آشتياني و مهدى اميرآيازي،و فنو ني زاده متوجه شديم،،احتياجي به جيز جديدي نيست.....
  • کیسه کشون IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    حالا خوبه که خودشو مدیون نساجی میدونست و ۲۵۰ میلیون رو هاپولی کرده!کسی که به تیم شهر خودش رحم نکنه وای به حال کیسه!حتما وقتی از کیسه میره یا اخراج میشه کلی از اموال کیسه رو از تو خونه ش پیدا میکنند.
  • ۶ RU ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    پولی منو بده... اونم تو کیسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی