نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
آذری: بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، ما را در مضیقه می‌برد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، گشودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را حتی به‌ صورت موقت هم بسیار سخت دانست.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ سعید آذری با عرض تسلیت درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان اظهار داشت: آرزو می‌کنم دولت نسبت به توزیع واکسن به همه میناوندها و انصاریان‌ها در سراسر کشور، تمهیدات لازم را اعمال کند تا کمتر شاهد از دست دادن عزیزان باشیم.

وی درخصوص تلاش باشگاه فولاد خوزستان برای کسب میزبانی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما برای میزبانی اعلام آمادگی کردیم و موظف بودیم چنین کاری کنیم. این اقدام بر اساس موازین و چشم‌انداز اقتصادی و حرکتی حساب‌شده بود. مایه تعجب بود که سخنگوی AFC چنین موضوعی را تکذیب کرده و مستندات ما قابل انتشار است. در این زمینه گام اول را برداشتیم و آمادگی خود را اعلام کردیم.

وی کسب میزبانی گروه D لیگ قهرمانان آسیا را فوق‌العاده مهم و سخت دانست و گفت: ورزشگاه شهدای اهواز قابلیت برگزاری مسابقات را دارد و این پیشنهاد را ارائه کردیم. ممکن بود مدیران عالی‌رتبه استان خوزستان، اعضای هیئت‌مدیره و مجمع باشگاه فولاد که در موفقیت‌های تیم موثر بودند، بگویند اگر میزبانی را می‌گرفتید از شما حمایت می‌کردیم. ما وظیفه اولیه خود را انجام دادیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد با اشاره به مکاتبات این باشگاه با دادگاه داوری ورزش بیان کرد: با وجود همه تلاش‌های باشگاه، CAS ادله جدیدی خواسته و پرسیده چرا به دنبال باز کردن موقت پنجره هستید. دادگاه CAS می‌تواند چنین کاری را به‌صورت موقت انجام دهد، اما برای بررسی پرونده زمان می‌خواهد. بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، ما را در مضیقه می‌برد. از نکونام، بازیکنان و هواداران تشکر می‌کنم که زحمت کشیده‌اند و با استراتژی نکونام، باید فولاد را برای مسابقات آسیایی تقویت کنیم.

آذری در پاسخ به این پرسش که آیا فولاد نمی‌تواند در نقل و انتقالات نیم‌فصل بازیکن بگیرد، خاطرنشان کرد: اگر CAS اجازه‌ ندهد، نمی‌توانیم چنین کاری بکنیم. هوداران فولاد بدانند به‌عنوان مدیر غیربومی اصفهانی، توانایی خود را در ۱۷ ماه اخیر به کار گرفتم تا فولاد سربلند شود و اگر حمایت هواداران، همکاران، شرکت بزرگ فولاد و رسانه‌ها نبود، چنین اتفاقی نمی‌افتاد. به‌عنوان مدیر غیر بومی اصفهانی تمام تلاشم بر این است که حرکت مثبتی کنم، اما باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی حتی به‌صورت موقت خیلی سخت است. اگر ابتدای فصل هم چند بازیکن گرفتیم، توانستیم آنها را متقاعد کنیم و کار سختی پیش رو داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی