ابراهیم شکوری: این بار قرارداد مهدی ترابی بدون بند جدایی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: بازگشت ترابی خواسته هواداران و کادرفنی بود و قراردادش هم بدون بند جدایی است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ ابراهیم شکوری در نشست خبری باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قراردادی را با مهدی ترابی به مدت یک فصل و نیم منعقد کردیم. به او خیلی خوش آمد می گوییم، به خانه خودش برگشت. بازگشت او خواسته هواداران، کادرفنی و باشگاه بوده و امیدواریم حضورش موجب خیر هم برای خودش و هم برای رسپولیس و هم برای هواداران باشد.

وی افزود: امیدواریم موفقیت‌هایی که با حضور ترابی به همراه سایر بازیکنان توانستیم به آن ها دست پیدا کنیم ادامه داشته باشد. قرارداد او تا پایان فصل سال بعد است و بدون بند جدایی. یعنی تا پایان لیگ بیست و یک در پرسپولیس حضور دارد و ان شاالله بعد از جام جهانی بتواند تصمیم بگیرد.

شکوری در مورد پنجره نقل و انتقالات  پرسپولیس گفت: پنجره ما تا این لحظه خداراشکر بسته نشده و با اقدامات هیات مدیره مشکلی در این مورد وجود ندارد.

وی در خصوص شایعه جذب بازیکنانی مانند اشکان دژاگه، عنوان کرد: این جلسه در مورد مهدی ترابی و قرارداد او است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد پرداخت مبلغ رضایتنامه اظهار داشت: با همکاری مهدی ترابی و مدیر برنامه‌هایش این اتفاق افتاد. باشگاه این مبلغ را پرداخت نکرد. کاملا به صورت مستقیم با خود او مذاکره شد و هیچ مبلغی بابت بابت رضایتنامه او پرداخت نشد. یک بازیکن ملی پوش را امروز در تیم داریم. او مورد نظر هواداران، کادرفنی و باشگاه بود. امیدواریم مهدی بتواند بهترین بازی هایش را برای پرسپولیس انجام بدهد.

وی در مورد شماره پیراهن ترابی گفت: باید ببینیم سیستم نقل و انتقالات سازمان لیگ به ما اجازه‌ چه کاری می‌دهد. بعدا در مورد ‌آن صحبت می کنیم.

شکوری در مورد صدور آی‌تی سی ترابی عنوان کرد: امروز درخواستمان را برای صدور ITC او ارائه می دهیم و به احتمال زیاد با باز شدن پنجره نقل و انتقالات ایران این مدرک صادر می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جانم پرسپولیس IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    ترابی افت کرده وخواهیم دید ک اشتباه کردید ایشون رو گرفتید
  • بهزاد IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    چرا از مبلغ فرداد صحبتی نمی‌کنند اینم سکرته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی