نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ابراهیم شکوری: این بار قرارداد مهدی ترابی بدون بند جدایی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: بازگشت ترابی خواسته هواداران و کادرفنی بود و قراردادش هم بدون بند جدایی است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ ابراهیم شکوری در نشست خبری باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قراردادی را با مهدی ترابی به مدت یک فصل و نیم منعقد کردیم. به او خیلی خوش آمد می گوییم، به خانه خودش برگشت. بازگشت او خواسته هواداران، کادرفنی و باشگاه بوده و امیدواریم حضورش موجب خیر هم برای خودش و هم برای رسپولیس و هم برای هواداران باشد.

وی افزود: امیدواریم موفقیت‌هایی که با حضور ترابی به همراه سایر بازیکنان توانستیم به آن ها دست پیدا کنیم ادامه داشته باشد. قرارداد او تا پایان فصل سال بعد است و بدون بند جدایی. یعنی تا پایان لیگ بیست و یک در پرسپولیس حضور دارد و ان شاالله بعد از جام جهانی بتواند تصمیم بگیرد.

شکوری در مورد پنجره نقل و انتقالات  پرسپولیس گفت: پنجره ما تا این لحظه خداراشکر بسته نشده و با اقدامات هیات مدیره مشکلی در این مورد وجود ندارد.

وی در خصوص شایعه جذب بازیکنانی مانند اشکان دژاگه، عنوان کرد: این جلسه در مورد مهدی ترابی و قرارداد او است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد پرداخت مبلغ رضایتنامه اظهار داشت: با همکاری مهدی ترابی و مدیر برنامه‌هایش این اتفاق افتاد. باشگاه این مبلغ را پرداخت نکرد. کاملا به صورت مستقیم با خود او مذاکره شد و هیچ مبلغی بابت بابت رضایتنامه او پرداخت نشد. یک بازیکن ملی پوش را امروز در تیم داریم. او مورد نظر هواداران، کادرفنی و باشگاه بود. امیدواریم مهدی بتواند بهترین بازی هایش را برای پرسپولیس انجام بدهد.

وی در مورد شماره پیراهن ترابی گفت: باید ببینیم سیستم نقل و انتقالات سازمان لیگ به ما اجازه‌ چه کاری می‌دهد. بعدا در مورد ‌آن صحبت می کنیم.

شکوری در مورد صدور آی‌تی سی ترابی عنوان کرد: امروز درخواستمان را برای صدور ITC او ارائه می دهیم و به احتمال زیاد با باز شدن پنجره نقل و انتقالات ایران این مدرک صادر می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جانم پرسپولیس IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    ترابی افت کرده وخواهیم دید ک اشتباه کردید ایشون رو گرفتید
  • بهزاد IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    چرا از مبلغ فرداد صحبتی نمی‌کنند اینم سکرته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی