نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
۰ |
۴
حرف آخر| کاش همه تلنگر بخوریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همه باید تلنگر بخوریم و بدانیم مسافری هستیم که روزی باید دست خالی برویم. بدون صدها و هزاران میلیارد تومان پولی که در حساب ماست و می‌تواند مردم شهر و استانی را از مشکلات فراوانشان رها کند. کاش همه تلنگر بخوریم.

خبرورزشیعلی جوادی؛ پژمان جمشیدی دیروز در کنفرانس فیلم خط فرضی گفت «برای دیده شدن هر کاری نمی‌کنم چون بعد از درگذشت علی انصاریان تلنگر خورده‌ام و دنیا ارزشی برایم ندارد». 

این جمله بسیار ارزشمند را یک فوتبالیست در محیطی سینمایی بیان کرد و آن‌قدر معنا داشت که حتی خبرنگاران معتقد به بازی ضعیفش در آن فیلم را وادار به تشویق کند. کاش همه مثل پژمان به این نتیجه برسند که دنیا ارزشی ندارد. نه مدیران و اهالی فوتبال که خیلی‌های دیگر. بهنام ابوالقاسم‌پور در لایو هفته قبل اینستاگرامی ما گفت: در میان پول‌هایی که در این کشور می‌چرخد، پول فوتبال اصلاً به حساب نمی‌آید و حق هم با اوست. کاش آنها که پول‌های درشت ملت را می‌بلعند و مردم را از داشتن یک زندگی معمولی همراه با آرامش و رفاه محروم می‌کنند بدانند دنیا ارزشی ندارد. کاش آنها که رانت و قدرت را فقط برای منافع خود به کار می‌گیرند تلنگر بخورند که آنها هم باید بروند. کاش دنیا ارزش خود را برای آنهایی از دست می‌داد که اجازه نمی‌دهند این مردم روی خوش ببینند و از حداقل‌ها بهره ببرند. همه باید تلنگر بخوریم و بدانیم مسافری هستیم که روزی باید دست خالی برویم. بدون صدها و هزاران میلیارد تومان پولی که در حساب ماست و می‌تواند مردم شهر و استانی را از مشکلات فراوانشان رها کند. کاش همه تلنگر بخوریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی