نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
منچسترسیتی با کمک آلیسون، آنفیلد را فتح کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در مهم‌ترین دیدار هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با اشتباهات عجیب آلیسون موفق شد در آنفیلد مقابل لیورپول ۴ بر یک پیروز شود.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ مهم‌ترین نبرد هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس امشب در آنفیلد بین لیورپول و منچسترسیتی قهرمان‌های فصول اخیر برگزار شد که این بازی با برد قاطع ۴ بر یک سیتیزن‌ها خاتمه یافت.

نیمه اول لیورپول موقعیت‌های خوب بیشتری داشت، اما بهترین موقعیت را سیتی در دقیقه ۳۷ به‌دست آورد. پنالتی روی استرلینگ را گوندوغان هدر داد و به بالای دروازه آلیسون فرستاد تا این نیمه بدون گل تمام شود. دقیقه ۴۹ گوندوغان پنالتی‌ای که از دست داده بود را جبران کرد. در بازگشت ضربه فودن که آلیسون مهار کرده بود، توپ را به سقف دروازه لیورپول زد.

شادی گل گوندوغان در دیدار منچسترسیتی و لیورپول

دقیقه ۶۳ صلاح پنالتی گرفت و خودش آن را به تور دروازه چسباند تا کار به تساوی کشیده شود. با این حال اشتباه‌های مرگبار آلیسون در فواصل اندک باعث شد ورق برگردد و سیتی به گل‌های بعدی برسد. دقیقه ۷۳ گوندوغان و دقیقه ۷۶ استرلینگ این گل‌ها را زدند. تیرخلاص هم شوت محکم فودن بود که دقیقه ۸۳ به قعر دروازه لیورپول رفت.

گل استرلینگ در دیدار لیورپول و منچسترسیتی

منچسترسیتی با این برد ۵۰ امتیازی شد تا به صدرنشینی‌اش با ۵ امتیاز بیشتر نسبت به منچستریونایتد ادامه دهد. لیورپول هم که برای سومین بازی متوالی در آنفیلد شکست خورد، ۴۰ امتیازی و در رده چهارم باقی ماند.

ویدیو| خلاصه بازی لیورپول ۱-۴ منچسترسیتی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عشق منچسترسیتی IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    الان قیافه عادل فردوسی پور دیدن داره... اگه بارسا و دمبله اون سال گند نمیزدن، لیورپولی ها الان نمیتونستن شاخ بشن...یونایتدها کجان؟؟؟؟؟ گواردیولا شاگرد یوهان کرایف فقید به جایگاه واقعیش برگشته.. دنیا فقط منچسترسیتی
  • کامران5 IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    آلیسون در ده دقیقه کاری کرد که کاریوس نکرده بود، همین بازی به قیمت جام تموم میشه یعنی دروازه بانهای لیورپول صبر میکنن تا حساسترین بازی شاهکار کنن!! حالا اون‌ کاریوس بود ولی آخه آلیسون؟اونم بازی مقابل سیتی؟! ای خدا.......
  • امیرحسین IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    امسال صد درصد سیتی قهرمانه پپ هم که مربی عالیه و همیشه خودش بروز نگه داشته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی