نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سکوت رسول کربکندی درباره عملکرد رحمان رضایی در ذوب آهن شکست
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: به رحمان رضایی گفتم که اصلا تفکر مربیگری ندارم و تنها می‌توانم تجربیاتم را در اختیارت قرار دهم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ رسول کربکندی درباره قطع همکاری با رحمان رضایی اظهار داشت: شرایطی پیش آمد که قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان تصمیم به قطع همکاری گرفته شد و با توجه به اینکه داور یک گل سالم ذوب آهن را مردود اعلام کرد مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند این بازی را برد به حساب آورند و با برد نساجی به اعتماد به نفس کافی رسیدند تا اینکه بعد از شکست مقابل سپاهان تصمیم به پایان همکاری گرفته شد و در همه جای دنیا مرسوم است وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد نیاز به شوک است که ما این کار انجام دادیم و این نکته را عرض کنم که این اتفاق می توانست هفته ششم یا هفتم بیفتد ولی هیئت مدیره فرصت زیادی به رحمان رضایی داد که متاسفانه نتوانست انتظارات را برآورده کند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پاسخ به اینکه چرا این تیم در چند سال گذشته  در پایین جدول قرار دارد و برای نیفتادن می‌جنگد، عنوان کرد: بخشی به تغییر مدیریت و بخشی از آن به از دست دادن بازیکنان کلیدی که از تیم جدا شده اند بر میگردد.

 پیشکسوت ذوب آهن درباره مصاحبه رحمان رضایی علیه کربکندی و گزینه های احتمالی سرمربی گری ذوب آهن گفت: از آن روز که رحمان رضایی مصاحبه کرد تا الان من جواب ایشان را ندادم چون اگر جوابش را می‌دادم ذوب آهن لطمه می خورد و از این کار امتناع کردم. از روز اول که رحمان رضایی به ذوب آهن پیوست ، من در باشگاه نبودم که موافق یا مخالف حضور ایشان باشم و بعد ازاینکه تمرینات ابتدای فصل شروع شد و تیم شکل گرفت من به عضویت هیئت مدیره در آمدم و تاکید می‌کنم زمان انتخاب سرمربی در ابتدای فصل اصلا و ابدا هیچگونه دخالتی در کار ذوب آهن نداشتم و بعد از آن بیانیه ای از سوی هیئت مدیره تنظیم شده بود که من به عنوان سخنگوی باشگاه وظیفه داشتم مصوبات هیئت مدیره را اعلام کنم و اشتباه رحمان رضایی این بود که فکر می کرد مصوبه را من تنظیم کرده ام و اعلام آن هم برعهده ی من است در حالی که به من دستور داده می‌شد که رسانه ای شود و آن را رسانه ای می‌کردم.

کربکندی در ادامه افزود: رحمان رضایی اخلاق را زیر پا گذاشت و حرف هایی زد و توهین هایی به من کرد که بخاطر ذوب آهن گذشت کردم و سعی کردم در این دعوا رو در رو قرار نگیرم.

عضو هیئت مدیره ذوب آهن در پاسخ به اینکه گزینه های جانشینی رضایی مشخص شده یا خیر و اینکه مشخصا در بازی با مس رفسنجان مربی موقت بر روی نیمکت خواهد نشست یا سرمربی انتخاب می شود، تاکید کرد: با سه یا چهار گزینه در حال مذاکره هستیم و هیچکدام قطعی نشده است و قبل از این هم با هیچ مربی صحبت نکرده بودیم و قرار بر این نبود که اگر تیم نتیجه گرفت دست به تغییر سرمربی بزنیم. 

رسول کربکندی تصریح کرد: کمیته فنی نظر نهایی را پیرامون انتخاب یکی از این سه گزینه که اسمی از آنها نمی‌توانم بیاورم می دهد و آن انتخاب می شود.

در ادامه مجری رادیو ایران در خصوص اینکه ساکت الهامی و علیرضا منصوریان جزو گزینه های ذوب آهن هستند یا خیر گفت: اگر می‌خواستم اسم بیاورم که همان ابتدا گزینه های مد نظر باشگاه را اعلام می‌کردم و نمی توانم اسمی بیاورم.

کربکندی درباره اینکه ممکن است خودتان دست بکار شوید و باتوجه به رزومه خوبی که در ذوب آهن دارید سرمربی گری ذوب آهن را عهده دار شوید به رادیو ایران گفت: امکان ندارد چنین اتفاقی بیفتد و از روزی که به ذوب آهن برگشتم تحت هیچ شرایطی فکر مربی گری در سر ندارم و قبول نمی‌کنم و هر کادر فنی که انتخاب می شوند باید بتوانند به صورت مستقل به کار خود ادامه دهند و آقا بالا سر برای آن نباید در نظر بگیریم که فردا اگر نتیجه نگرفت ، ضعفش را توجیه نکند و آنها را بندازد گردن شخصی دیگر که به عنوان مدیر فنی یا هر عنوان دیگری به او مشورت می‌داده است.

در پایان مجری برنامه "ورزش ایران" از رادیو ایران خطاب به کربکندی پرسید دلیل استفاده از لفظ پدر خوانده توسط رحمان رضایی آیا دخالت های شما در بحث فنی بود؟ که کربکندی پاسخ داد: من به ایشان فقط یک جمله گفتم که اصلا تفکر مربی‌گری ندارم و تنها می‌توانم تجربیاتم را در اختیارت قرار دهم که اگر تمایل داشتی می توانی از تجربیات من استفاده کنی و از آنجا که تشخیص دادم دوست ندارند از تجربیات بنده استفاده کنند حتی به مباحث فنی نزدیک نشدم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی